AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat, în ultima seară de vară, la serialul turcesc Doctorul Minune? Kanal D s-a clasat pe locurile doi şi trei, cu noul serial.
Postul Dogan a fost sub Pro TV pe toate cele trei targeturi, dar peste Antena 1 la nivel naţional şi în mediul urban. S-a poziţionat ceva mai slab când vorbim de tineri, unde a ocupat locul trei sub cele două rivale.
A fost o seară împărţită, cu Pro TV lider detaşat în cea mai mare parte. Cu o nouă reluare Chefi la cuţite, care s-a întins pe parcursul a aproape patru ore, Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă. Show-ul de gătit a fost chiar şi pe primul loc la oraşe, timp de două ore, când Pro TV a dat filmul „Mai furios, mai iute”.
Cel mai urmărit program marţi seară, la final de vară, a fost Las Fierbinţi. Serialul de comedie a pus Pro TV pe primul loc în audienţe şi a atras peste 1,6 milioane de telespectatori pe minut.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-23:00):
Naţional. Serialul turcesc Doctorul Minune a clasat Kanal D pe locul doi la nivel naţional. În ultima seară de vară, postul TV a numărat peste un milion de telespectatori pe minut.
Lider la ora respectivă era Pro TV, cu 1,3 milioane de oameni pe minut. Podiumul era completat de Antena 1, cu 836.000 de persoane.
Urban. Vârful clasamentului a rămas neschimbat şi la oraşe. Kanal D s-a regăsit pe doi, cu serialul turcesc. Producţia a adunat peste jumătate de milion de privitori în fiecare minut.
Pe primul loc, când la TV era Doctorul Minune, s-a clasat Pro TV. A numărat o audienţă medie de 628.000 de persoane.
Antena 1 s-a clasat pe trei, cu cifre ce nu au depăşit 440.000 de urmăritori pe interval.
Comercial. Tineri pus doar pe locul trei Kanal D, sub Antena 1 şi Pro TV. Postul Dogan a înregistrat o medie de 150.000 de telespectatori pe minut, cu searialul turcesc.
Pro TV număra, pe acelaşi interval, o medie de 280.000 de persoane, în timp ce Antena 1 înregistra un rating mediu de 170.000 de oameni pe minut.
Audienta posturilor TV marţi, 31 august, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.303.000 | 7.4 | 20.0 |
2 | Kanal D | 1.036.000 | 5.9 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 836.000 | 4.7 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 409.000 | 2.3 | 6.3 |
5 | Romania TV | 400.000 | 2.3 | 6.1 |
6 | Prima TV | 253.000 | 1.4 | 3.9 |
7 | Happy Channel | 217.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Realitatea Plus | 132.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Diva | 107.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Pro Cinema | 101.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 31 august, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 628.000 | 6.6 | 18.0 |
2 | Kanal D | 524.000 | 5.5 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 440.000 | 4.6 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 254.000 | 2.7 | 7.3 |
5 | Romania TV | 209.000 | 2.2 | 6.0 |
6 | Happy Channel | 134.000 | 1.4 | 3.8 |
7 | Prima TV | 105.000 | 1.1 | 3.0 |
8 | Diva | 91.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | Digi 24 | 69.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Realitatea Plus | 56.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 31 august, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-23:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 279.000 | 6.7 | 26.0 |
2 | Antena 1 | 167.000 | 4.0 | 15.6 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3.6 | 13.9 |
4 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 2.8 |
5 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.6 |
6 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 2.3 |
7 | DigiSport 1 | 21.000 | 0.5 | 1.9 |
8 | Antena Stars | 18.000 | 0.4 | 1.7 |
9 | Romania TV | 16.000 | 0.4 | 1.5 |
10 | Boomerang | 14.000 | 0.3 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
„Cu siguranță e un format care implică multe eforturi. A fost cel mai greu casting pentru că oamenii sunt sceptici în a-și găsi partenerul într-un dating show, mai ales când află că trebuie să se căsătorească pentru a-l cunoaște pe cel . Ca să înțelegeți amploarea producției acestui format: toate cuplurile au fost filmate de echipe dedicate, în paralel. Am avut zile în care 7 echipe filmau în 7 locații diferite din 3 țări, 5 orașe, cu peste 25 de camere de filmat. E un format care implică mii de ore de filmare”. Articolul complet se poate citi pe tvmania.ro in sectiunea televiziune.
Eu știam că se pricepe în acest domeniu... Când s-a schimbat, ca persoană, în asemenea hal???
P.S.
Am dreptul la o astfel de opinie cât timp invitați sunt sexologi, geneticieni și alții cu astfel de "profesii", care însoară oamenii în numele "științei". Și asta în țara unde, în ultima vreme, RELIGIA a cunoscut o revigorare ca urmare a pandemiei!!!! Iar ei vin cu asta... ;(((((
Și tot emisiunii ca Acces Direct sau XNS sunt considerate "mizerii"!?! Pe bune?! Serios??? Priviți ȘI ÎN alte ograde măcar!!!