Skip to main content

AUDIENŢE de duminică. Filme sau Splash? La ce s-au uitat românii?

 
Monica Bîrlădeanu şi Răzvan Fodor, doi dintre prezentatorii emisiunii Splash! Vedete la apă. Sursa foto: Antena 1
Monica Bîrlădeanu şi Răzvan Fodor, doi dintre prezentatorii emisiunii Splash! Vedete la apă. Sursa foto: Antena 1

O duminică seară cu doi lideri: Pro TV şi Antena 1. Românii au zapat între filmele de pe Pro TV şi emisiunea Splash de la Antena 1. Cum "a învârtit" Kanal D Roata Norocului?

Publicitate

Ce a fost pe TV duminică seară?

Două filme de acţiune pe Pro, din care unul recent cu Jackie Chan şi o emisiune de vedete „la apă“ pe Antena 1. Kanal D a mers pe reţeta clasică de game show.

Cine a fost lider?

Pro TV de două ori şi Antena 1 - o dată. Kanal D - locul trei pe linie, în medie, pe toată seara.

Care au fost cifrele?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, 21 august:

Jurassic World (Pro TV, 20.00-22.30)

Filmul Jurassic World (2015) a fost lider de audienţă pe linie, reuşind să strângă în faţa televizoarelor aproape un milion de români, din care jumătate au fost de la oraşe (449.000, mai exact).

Pe acest interval, la nivel naţional Kanal D a ocupat poziţia secundă, fiind la distanţă de 150.000 de privitori, iar Antena 1 s-a clasat pe trei, cu 770.000.

Totodată, Pro TV a câştigat şi publicul comercial, având 272.000 de telespectatori tineri de la oraşe.

Iar Antena 1 şi-a luat revanşa, depăşind Kanal D la oraşe şi pe publicul comercial.

Agenţii Vanguard (Pro TV, 22.30 - 24.20)

Pro TV a continuat să fie lider şi pe intervalul celui de-al doilea film al serii: Agenţii Vanguard, producţie 2020 cu Jackie Chan. Însă nu a dominat toate targeturile de audienţă, Pro TV fiind primul în ţară şi pe publicul comercial. La oraşe, lider a fost emisiunea Splash de la Antena 1.

Filmul cu Jackie Chan a fost urmărit de puţin peste 900.000 de români la nivelul întregii ţări. În schimb emisiunea Splash a avut aproape 780.000 de privitori, cu 120.000 mai puţini decât Pro TV.

Totuşi, pe intervalul filmului Antena 1 a avut mai mulţi telespectatori de la oraşe, fiind prima pe acest target de audienţă (417.000 persoane), faţă de Pro TV (348.000).

Dar Jackie Chan şi-a luat revanşa pe publicul comercial, având mai mulţi telespectatori tineri de la oraşe - 236.000 faţă de Splash - 175.000.

Splash! Vedete la apă (Antena 1, 20.00 - 24.00)

Splash a avut cei mai mulţi telespectatori de la oraşe, Antena 1 clasându-se pe locul întâi în topul audienţelor, în timp ce filmele de la Pro TV a fost primele în ţară şi pe publicul comercial. Pe aceste două targeturi, Antena 1 s-a clasat pe locul doi.

Emisiunea cu vedete „la apă“ de la Antena 1 a fost urmărită, în medie, de 813.000 de români, postul având cu 170.000 mai puţini telespectatori la nivelul întregii ţări faţă de cei care au ales filmele de pe Pro.

Antena 1 a fost lider de audienţă la oraşe, cu 424.000 de privitori orăşeni, la mică distanţă de Pro TV care a avut cu 4.000 mai puţini.

Chiar dacă a avut cei mai mulţi privitori orăşeni, Antena 1 a avut mai puţini tineri din rândul lor - 177.000, faţă de câţi a avut Pro TV - 265.000.

Roata Norocului (Kanal D, 20.00 - 22.30)

Kanal D a învârtit mai „slab“ audienţele de duminică seara. Game show-ul Roata Norocului din grilă s-a clasat pe locurile doi-trei, fiind depăşit de filmele de la Pro TV şi emisiunea Splash de la Antena 1.

Roata Norocului a fost urmărită, în medie, de 850.000 de români, Kanal D ocupând locul doi în topul audienţelor pe ţară, fiind depăşit de Pro TV care a avut un milion de telespectatori.

La oraşe însă, Kanal D a mai coborât o poziţie, clasându-se pe trei, cu 343.000 de privitori, după Pro TV (449.000) şi Antena 1 (395.000).

Postul turcesc a rămas tot pe trei şi pe segmentul comercial, având 95.000 de privitori tineri orăşeni, cifre de două-trei ori mai mici faţă de Pro TV (273.000) şi Antena 1 (169.000).

Audienţa posturilor TV duminică, 21 august, pe intervalul 20:00-24.00, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 985.000 5.6 17.2
2 Antena 1 813.000 4.6 14.2
3 Kanal D 653.000 3.7 11.4
4 Romania TV 364.000 2.1 6.4
5 Happy Channel 321.000 1.8 5.6
6 Antena 3 295.000 1.7 5.1
7 TVR 2 167.000 0.9 2.9
8 Prima TV 141.000 0.8 2.5
9 DigiSport 1 115.000 0.6 2.0
10 TVR 1 110.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 21 august, pe intervalul 20:00-24.00, în mediul URBAN:

FIELD1 URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 424.000 4.5 14.2
2 Pro TV 420.000 4.4 14.1
3 Kanal D 269.000 2.8 9.0
4 Romania TV 198.000 2.1 6.7
5 Antena 3 185.000 2.0 6.2
6 Happy Channel 176.000 1.9 5.9
7 TVR 2 75.000 0.8 2.5
8 DigiSport 1 73.000 0.8 2.4
9 Realitatea Plus 69.000 0.7 2.3
10 Prima TV 56.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 21 august, pe intervalul 20:00-24.00, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 265.000 5.6 22.0
2 Antena 1 177.000 3.7 14.7
3 Kanal D 75.000 1.6 6.2
4 Antena 3 54.000 1.1 4.5
5 Romania TV 46.000 1.0 3.8
6 DigiSport 1 35.000 0.7 2.9
7 Happy Channel 31.000 0.7 2.6
8 Prima TV 30.000 0.6 2.5
9 TVR 2 26.000 0.6 2.2
10 Cinemaraton 24.000 0.5 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

sus