AUDIENŢE. Zi cu meciuri, duminică. La prânz am avut Naţionala Olimpică, iar seara un „derby” de Liga 1 cu FCSB şi Universitatea Craiova. Deşi a pierdut categoric, România i-a adus TVR-ului primul loc la oraşe, situaţie rar întâlnită.
De cealaltă parte, victoria FCSB-ului a pus DigiSport 1 în poziţia de lider la oraşe şi pe locul doi raportat la tinerii care s-au uitat la TV.
Cifrele ambelor meciuri, pe larg, mai jos. Înainte, o scurtă trecere în revistă a situaţiei din clasamentul audienţelor de aseară.
Pe lângă meciuri, celelalte posturi au avut în program filme şi emisiuni de divertisment (în reluare sau nu):
- Cu o reluare Chefi la cuţite, Antena 1 a fost al doilea cel mai urmărit post TV aseară, conform mediei de audienţă pe aproape patru ore de emisiune.
- Roata norocului s-a învârtit cu noroc pentru Kanal D. Cu show-ul care a ţinut două ore, postul Dogan a fost pe primul loc în ţară şi la oraşe. Tinerii erau pe Pro TV, la ora respectivă.
- Şi nu în ultimul rând este de notat evoluţia Pro TV, duminică seara. A dat cel mai urmărit program de ştiri (mult peste principalele rivale). Apoi, a fost lider la tineri şi la oraşe cu filmul „Johnny English... se întoarce”, însă a pierdut ţara, cu acelaşi film. Între filmul Pro şi emisiunea Kanal D a fost o diferenţă de câteva minute, în sensul că filmul a fost puţin mai lung (de aici şi diferenţa extrem de mică la oraşe).
În final, postul din Pache a încheiat ziua pe primul loc, cu filmul Legenda călăreţului singuratic.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul FCSB - U CRAIOVA (21:30-23:30):
Naţional. FCSB s-a impus la scor în faţa Universităţii Craiova, iar meciul a prins şi la public. Partida a fost difuzată pe trei posturi, însă cei mai mulţi români au urmărit-o pe DigiSport 1.
În total, aproape 840.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la meciul de fotbal. Dintre aceştia, cei mai mulţi aveau televizoarele pornite pe DigiSport 1: peste 625.000. Staţia RCS era pe trei la nivel naţional, sub liderul Pro TV (850.000 de telespectatori pe interval) şi Antena 1 (care era pe locul doi - 832.000 de persoane).
Aproximativ 137.000 de oameni s-au uitat la FCSB-Craiova pe Look Sport Plus, iar 76.000 urmăreau duelul pe Telekom Sport 1. Cele două posturi nu s-au regăsit în top zece la nivel naţional.
Urban. Meciul s-a văzut şi mai bine în mediul urban. DigiSport 1 a fost lider, cu peste 400.000 de oameni audienţă medie. Pe Look Sport se uitau aproximativ 80.000 de persoane (locul nouă), iar pe Telekom, care nu a prins top zece, erau 57.000.
Antena 1 şi Pro TV ocupau locurile doi şi trei la oraşe, pe intervalul duelului din Liga 1, cu 372.000 şi 350.000 de persoane pe minut.
Comercial. Şi tinerii au fost interesaţi de meci. Pe segmentul comercial, toate cele trei posturi care au dat partida s-au clasat în primele zece staţii la general.
DigiSport 1 a ocupat locul secund, cu 143.000 de urmăritori tineri pe minut. Lider pe interval era Pro TV, cu 164.000 de persoane.
Look Sport Plus şi Telekom Sport 1 s-au clasat pe locurile şase şi şapte, cu o audienţă medie de 32.000 şi respectiv 28.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV duminică, 25 iulie, pe intervalul FCSB - U CRAIOVA (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 850.000 | 4.8 | 13.5 |
2 | Antena 1 | 832.000 | 4.7 | 13.2 |
3 | DigiSport 1 | 625.000 | 3.5 | 9.9 |
4 | Kanal D | 549.000 | 3.1 | 8.7 |
5 | Romania TV | 361.000 | 2.0 | 5.7 |
6 | Antena 3 | 310.000 | 1.8 | 4.9 |
7 | Prima TV | 192.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | TVR 2 | 174.000 | 1.0 | 2.8 |
9 | Pro Cinema | 166.000 | 0.9 | 2.6 |
10 | Antena Stars | 156.000 | 0.9 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 25 iulie, pe intervalul FCSB - U CRAIOVA (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | DigiSport 1 | 402.000 | 4.2 | 12.6 |
2 | Antena 1 | 372.000 | 3.9 | 11.7 |
3 | Pro TV | 349.000 | 3.6 | 11.0 |
4 | Kanal D | 208.000 | 2.2 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 204.000 | 2.1 | 6.4 |
6 | Romania TV | 191.000 | 2.0 | 6.0 |
7 | TVR 2 | 101.000 | 1.1 | 3.2 |
8 | Prima TV | 88.000 | 0.9 | 2.8 |
9 | Look Sport+ | 82.000 | 0.9 | 2.6 |
10 | Pro Cinema | 69.000 | 0.7 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 25 iulie, pe intervalul FCSB - U CRAIOVA (21:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 164.000 | 3.9 | 16.8 |
2 | DigiSport 1 | 143.000 | 3.4 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 134.000 | 3.2 | 13.8 |
4 | Kanal D | 62.000 | 1.5 | 6.3 |
5 | Prima TV | 43.000 | 1.0 | 4.4 |
6 | Look Sport+ | 32.000 | 0.8 | 3.3 |
7 | Telekom Sport 1 | 28.000 | 0.7 | 2.9 |
8 | TVR 2 | 25.000 | 0.6 | 2.6 |
9 | Film Cafe | 20.000 | 0.5 | 2.1 |
10 | Antena 3 | 20.000 | 0.5 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
TVR 1, primul loc la oraşe: cu România-Coreea
Naţional. Deşi pe teren România a pierdut, partida de la Jocurile Olimpice a adus TVR-ului printre cele mai bune audienţe din acest an. Cu partida România - Coreea (0-4), TVR 1 s-a clasat pe locul doi la nivel naţional. A adunat peste 440.000 de telespectatori pe minut.
Lider pe interval era Kanal D, cu 460.000 de persoane. Pro TV completat podiumul, cu 409.000 de urmăritori.
Aproximativ 90.000 de români au urmărit partida şi la Eurosport 2.
Urban. TVR 1 a fost lider la oraşe, cu o audienţă medie de aproape 270.000 de persoane în fiecare minut. Pe locurile doi şi trei, la ora respectivă, se clasau Antena 3 şi România TV, cu 171.000 de persoane şi respectiv 165.000.
Eurosport 2 a numărat 62.000 de telespectatori la meciul de fotbal, în fiecare minut.
Comercial. Meciul dat de TVR a atras şi tinerii. Postul public a fost pe locul doi, raportat la segmentul comercial, lucru foarte rar întâlnit. Peste 56.000 de tineri s-au uitat, în fiecare minut, la România-Coreea.
Pro TV era lider, cu 74.000 de persoane, iar Antena 1 ocupat locul trei (cu 50.000 de oameni).
Eurosport 2 s-a clasat pe locul cinci, cu România-Coreea. Aproximativ 27.000 de persoane se uitau în acel moment la meci.
Audienta posturilor TV duminică, 25 iulie, pe intervalul ROMÂNIA - COREEA (14:00-15:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 459.000 | 2.6 | 10.2 |
2 | TVR 1 | 440.000 | 2.5 | 9.8 |
3 | Pro TV | 409.000 | 2.3 | 9.1 |
4 | Romania TV | 309.000 | 1.7 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 309.000 | 1.7 | 6.9 |
6 | National TV | 240.000 | 1.4 | 5.4 |
7 | Antena 1 | 219.000 | 1.2 | 4.9 |
8 | Prima TV | 170.000 | 1.0 | 3.8 |
9 | TVR 2 | 143.000 | 0.8 | 3.2 |
10 | Realitatea Plus | 114.000 | 0.6 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 25 iulie, pe intervalul ROMÂNIA - COREEA (14:00-15:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 268.000 | 2.8 | 12.7 |
2 | Antena 3 | 171.000 | 1.8 | 8.1 |
3 | Romania TV | 165.000 | 1.7 | 7.8 |
4 | Kanal D | 161.000 | 1.7 | 7.6 |
5 | Pro TV | 146.000 | 1.5 | 6.9 |
6 | Antena 1 | 108.000 | 1.1 | 5.1 |
7 | Prima TV | 79.000 | 0.8 | 3.7 |
8 | TVR 2 | 76.000 | 0.8 | 3.6 |
9 | Eurosport 2 | 62.000 | 0.6 | 2.9 |
10 | National TV | 59.000 | 0.6 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 25 iulie, pe intervalul ROMÂNIA - COREEA (14:00-15:50), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 74.000 | 1.8 | 12.7 |
2 | TVR 1 | 56.000 | 1.3 | 9.5 |
3 | Antena 1 | 50.000 | 1.2 | 8.6 |
4 | Kanal D | 47.000 | 1.1 | 8.1 |
5 | Eurosport 2 | 27.000 | 0.6 | 4.6 |
6 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 4.2 |
7 | Prima TV | 23.000 | 0.5 | 3.9 |
8 | Diva | 18.000 | 0.4 | 3.1 |
9 | History | 15.000 | 0.4 | 2.6 |
10 | Happy Channel | 13.000 | 0.3 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Bucatarii Zero sub Pro TV. Nu zici asta postac ?