Skip to main content

FCSB-Dinamo, văzut de peste un milion de oameni. Când Dinamo pierdea derby-ul la scor, fostul dinamovist Pulhac câştiga Splash

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. În seara în care Dinamo pierdea categoric în faţa rivalei FCSB, fostul dinamovist Cristi Pulhac câştiga show-ul Splash! Vedete la apă de pe Antena 1. 

Publicitate

Audienţele au fost împărţite aseară. Mulţi oameni s-au uitat la derby-ul FCSB-Dinamo (6-0), aproximativ la fel de mulţi au urmărit finala show-ului de pe Antena 1, iar cei mai mulţi tineri s-au uitat la filmele de pe Pro TV: Furios şi iute 4 şi Thor

Detalii mai jos. 

Spectaculosul meci dintre FCSB şi Dinamo, încheiat cu un categoric 6-0 pentru echipa lui Edi Iordănescu, a atras mulţi telespectatori. Cei mai mulţi, peste 820.000 aveau televizoarele deschise pe DigiSport 1. Aproximativ 180.000 s-au uitat pe LookSport Plus, iar aproape 70.000 pe Telekom. 

Cumulat, peste un milion telespectatori din toată ţara au văzut partida pe cele trei posturi. 

Un scurt rezumat:

- DigiSport 1 a stat foarte bine în clasament, cu FCSB - Dinamo: locul doi la oraşe şi locul trei în ţară şi pe segmentul comercial (atât 18-49, cât şi 21-54). 

- Splash! Vedete la apă şi-a consumat finala. Câştigător a ieşit fostul dinamovist Cristi Pulhac, care a plecat acasă cu premiul de 10.000 de euro. Emisiunea s-a întins pe parcursul a cinci ore, iar media de audienţă a ajuns la un milion de telespectatori din toată ţara în fiecare minut. 

- Antena 1 a condus, cu Splash, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban, comercial al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Nu şi-a adjudecat, însă, şi noul comercial al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. Pro TV a dominat acolo toată seara, cu o medie de jumătate de milion de persoane. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55):

Naţional. Derby-ul FCSB-Dinamo a pus DigiSport 1 pe locul trei în topul celor mai urmărite televiziuni aseară. Partida a adunat, doar pe Digi, peste 820.000 de persoane în faţa televizoarelor. Tot la meci, dar pe Look Sport şi Telekom se uitau 180.000, respectiv 67.000 de persoane pe minut. 

Lider pe interval era Antena 1, cu o medie de 1,2 milioane de persoane. La final, show-ul a fost câştigat de fostul jucător de la Dinamo, Cristi Pulhac.

Pro TV era postul de pe locul doi, cu 980.000 de persoane pe acelaşi interval. 

Urban. DigiSport 1 a stat şi mai bine la oraşe. A fost chiar peste Pro TV. Meciul a fost văzut pe DigiSport 1 de peste jumătate de milion de oameni. Pe LookSport Plus erau 100.000, iar pe Telekom aproximativ 50.000 de persoane. 

Pe primul loc era tot Antena 1, cu o audienţă medie de aproape 700.000 de telespectatori pe interval. În acelaşi timp, Pro TV ocupa locul trei şi atrăgea o medie de 483.000 de persoane. 

Comercial 18-49. Partida câştigată de elevii lui Iordănescu punea DigiSport 1 pe trei, pe segmentul de public comercial al celor cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Postul RCS atrăgea 200.000 de persoane, Look înregistra 38.000, iar Telekom 21.000. 

Pe acest segment, lider era tot Antena 1, cu o medie de 280.000 de persoane. 

Pro TV era pe doi, cu 250.000 de oameni pe interval. 

Comercial 21-54. Meciul s-a văzut bine şi pe segmentul comercial al celor cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani. DigiSport 1 a bifat locul trei, cu o medie de 320.000 de telespectatori. Pe Look meciul era urmărit de 77.000 de persoane, iar pe Telekom de 30.000 de persoane. 

Locul întâi pe acest segment a fost adjudecat de Pro TV, cu o medie de peste jumătate de milion de oameni, iar locul doi a fost al Antenei 1 cu 497.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul  meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.231.000 7.0 16.6
2 Pro TV 980.000 5.6 13.2
3 DigiSport 1 822.000 4.7 11.1
4 Kanal D 771.000 4.4 10.4
5 Romania TV 498.000 2.8 6.7
6 TVR 1 401.000 2.3 5.4
7 Antena 3 283.000 1.6 3.8
8 Prima TV 187.000 1.1 2.5
9 Look Sport+ 180.000 1.0 2.4
10 Realitatea Plus 132.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul  meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 692.000 7.2 17.0
2 DigiSport 1 520.000 5.4 12.8
3 Pro TV 483.000 5.0 11.9
4 Kanal D 394.000 4.1 9.7
5 Romania TV 284.000 3.0 7.0
6 TVR 1 200.000 2.1 4.9
7 Antena 3 171.000 1.8 4.2
8 Look Sport+ 99.000 1.0 2.4
9 Realitatea Plus 69.000 0.7 1.7
10 Prima TV 54.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul  meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 279.000 6.7 20.0
2 Pro TV 249.000 6.0 17.8
3 DigiSport 1 199.000 4.8 14.2
4 Kanal D 85.000 2.0 6.1
5 TVR 1 57.000 1.4 4.1
6 Look Sport+ 38.000 0.9 2.7
7 Antena 3 25.000 0.6 1.8
8 National TV 25.000 0.6 1.8
9 Prima TV 25.000 0.6 1.8
10 Romania TV 24.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul  meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55), pe segmentul COMERCIAL (21-54):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 523.000 7.5 20.3
2 Antena 1 497.000 7.2 19.3
3 DigiSport 1 322.000 4.6 12.5
4 Kanal D 159.000 2.3 6.2
5 Romania TV 91.000 1.3 3.5
6 TVR 1 81.000 1.2 3.1
7 Look Sport+ 77.000 1.1 3.0
8 Prima TV 53.000 0.8 2.1
9 Antena 3 37.000 0.5 1.4
10 AXN 34.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Tinerii la antena , bătrânii la pro TV, cum sa ii umiliti în asemenea hal , fug la antena toți ha ha ha
  • Mile Mile
    Postacii mai de la tara , votanți psd domina , bravo rating peste prostia de cantaciosi , 5 ore sa tina emisiunea

Trimite un comentariu

sus