AUDIENŢE într-o seară a sportului. Rar se întâmplă să fie simultan patru meciuri de fotbal cu echipe româneşti în competiţii europene (din care trei terminate cu calificări), plus o partidă de tenis cu Halep! Cum s-au împărţit audienţele între fanii sportului?
Splash, premieră pentru Antena 1, nu a avut nicio şansă în faţa sportului.
Înainte de date, ce a fost aseară, pe intervalul 20.30-22.30:
1. FCSB-Dunajska Streda (scor 1-0). Meciul a fost difuzat de Pro TV şi a fost partida cu cea mai mare audienţă
2. Universitatea Craiova - Zorya Luhansk (3-0). Partida a fost pe DigiSport 1
3. CFR Cluj - Şahtior Soligorsk (1-0). Meciul s-a văzut pe DigiSport 2
4. Djurgarden - Sepsi. Pro Arena difuzat partida cu singura echipă dintre cele patru care nu s-a calificat în faza următoare din UEFA Conference League.
5. Simona Halep - Jill Teichmannn (6-2, 7-5). Confruntarea în urma căreia Halep s-a calificat în sferturile turneului de la Toronto a fost transmisă de DigiSport 3.
De notat că toate posturile DigiSport - 1, 2 şi 3 au fost pe două targeturi în Top 10.
Şi acum datele de audienţă:
Audienţe FCSB-Dunajska Streda
Partida de pe Pro TV a avut în fiecare minut o audienţă de aproape 1,2 milioane de români. La oraşe, jumătate de milion de români au stat cu ochii pe FCSB.
Cu audienţa împărţită pe cinci competiţii sportive, Pro TV a fost pe locul al doilea pe interval la oraşe în ţară, după serialul turcescu Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D (cu o altă structură de public, preponderent feminină, decât sportul).
Pe publicul comercial, FCSB a numărat 230.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani, de la oraşe. meciul a fost primul pe interval.
Audienţe Universitatea Craiova - Zorya Luhansk
S-au uitat aseară pe DigiSport 1 aproape 280.000 de români. Dintre aceştia, aproape 130.000 au fost de la oraşe şi 43.000 din segmentul comercial.
Digisport 1 a fost pe locurile 4 (naţional şi comercial) şi 6 (urban).
Audienţe CFR Cluj - Şahtior Soligorsk
Meciul CFR a atras mai puţini fani, dar îndeajuns cât să pună Digisport 2 în Top 10. A avut 130.000 de telespectatori la nivelul întregii ţări şi 83.000 la oraşe.
Audienţe Simona Halep - Jill Teichmannn
Între meciurile de fotbal, audienţa a căutat şi partida de tenis. Aproape 150.000 de români erau în fiecare minut cu ochii pe Simona Halep, pe DigiSport 3.
Cea mai mare parte a publicului a fost de la oraşe: 110.000 de telespectatori. Mai puţin public din zona comercială: 24.000.
Audienţe Splash - Vedete la apă la premieră
Antena 1 a făcut loc sportului în seara premierei Splash - Vedete la apă. A fost locul trei, pe linie, pe tot intervalul (20.30-24.00).
În cifre:
- aproape 710.000 de telespectatori la nivel naţional (după Kanal D - aproape un milion şi Pro TV - 930.000)
- 330.000 la oraşe (după Kanal D - peste jumătate de milion şi Pro TV - 400.000)
- 150.000 de telespectatori din segmentul comercial 21-54 urban. Aici diferenţele au fost mai mici: erau 188.000 la Pro TV şi 182.000 la Kanal D.
De notat şi audienţa pe ntervalul relării Jocul cuvintelor, cu Dan Negru, unde Kanal D a avut primul loc la oraşe şi pe publicul comercial. La nivelul întregii ţări, Splash a fost lider pe intersecţia cu Negru.
Audienţa posturilor TV joi, 11 august, pe intervalul 20.30-22.20, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.207.000 | 6,8 | 19,3 |
2 | Pro TV | 1.160.000 | 6,5 | 18,5 |
3 | Antena 1 | 671.000 | 3,8 | 10,7 |
4 | DigiSport 1 | 274.000 | 1,5 | 4,4 |
5 | Romania TV | 258.000 | 1,5 | 4,1 |
6 | Antena 3 | 227.000 | 1,3 | 3,6 |
7 | Pro Cinema | 190.000 | 1,1 | 3,0 |
8 | Happy Channel | 160.000 | 0,9 | 2,5 |
9 | DigiSport 3 | 146.000 | 0,8 | 2,3 |
10 | DigiSport 2 | 132.000 | 0,7 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 11 august, pe intervalul 20.30-22.20, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 613.000 | 6,5 | 19,2 |
2 | Pro TV | 505.000 | 5,3 | 15,8 |
3 | Antena 1 | 343.000 | 3,6 | 10,7 |
4 | Romania TV | 142.000 | 1,5 | 4,4 |
5 | Antena 3 | 137.000 | 1,4 | 4,3 |
6 | DigiSport 1 | 124.000 | 1,3 | 3,9 |
7 | DigiSport 3 | 111.000 | 1,2 | 3,5 |
8 | Happy Channel | 95.000 | 1,0 | 3,0 |
9 | DigiSport 2 | 83.000 | 0,9 | 2,6 |
10 | Prima TV | 62.000 | 0,6 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 11 august, pe intervalul 20.30-22.20, pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 231.000 | 4,9 | 19,5 |
2 | Kanal D | 189.000 | 4,0 | 16,0 |
3 | Antena 1 | 147.000 | 3,1 | 12,4 |
4 | DigiSport 1 | 42.000 | 0,9 | 3,6 |
5 | Digi 24 | 31.000 | 0,7 | 2,6 |
6 | Antena 3 | 30.000 | 0,6 | 2,6 |
7 | Romania TV | 29.000 | 0,6 | 2,4 |
8 | DigiSport 3 | 24.000 | 0,5 | 2,1 |
9 | Happy Channel | 23.000 | 0,5 | 2,0 |
10 | Prima TV | 20.000 | 0,4 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.