AUDIENŢE. Câţi români au văzut meciul dintre FCSB şi Sepsi? Partida nu a fost pe primul loc, dar a fost între primele clasate, cu Digisport.
Primul loc pe interval a fost al Pro TV, cu filmul de acţiune Toţi oamenii răului, urmat de Antena 1, cu Chefi la cuţite.
Partida a fost dată şi pe posturile LookSport+ şi Telekom Sport. Cu ce rezultate, în continuare.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul partidei FSCB - Sepsi (21:30-23:25):
Naţional. La nivelul întregii ţări, s-au uitat la meciul FCSB-Sepsi aproape 700.000 de români în fiecare minut. Cei mai mulţi au văzut meciul pe Digisport (peste jumătate de milion), postul ocupând locul patru în top.
Partida de fotbal a fost urmărită pe LookSport+ de 120.000 de oameni, iar pe TelekomSport de 55.000 de români pe minut.
Lider pe interval a fost Pro TV, cu peste un milion de români în faţa televizoarelor, urmat de Antena 1 (840.000) şi de Kanal D (730.000).
Urban. La oraşe, meciul a avut un loc mai bun. Un total de 415.000 de telespectatori la oraşe pentru FCSB-Sepsi, dintre care 340.000 pe DigiSport, post care a fost pe locul trei în top.
O medie de 55.000 de telespectatori la oraşe pentru partidă pe LookSport+ şi aproape 20.000 pe Telekom Sport.
Cel mai urmărit pe interval a fost tot filmul de pe Pro TV.
Comercial. Meciul FCSB-Sepsi a avut 120.000 de telespectatori din segmentul comercial 18-49 de ani. Şi aici, cu 90.000 de tineri, DigiSport a fost pe locul al treilea, după Pro TV (270.000) şi Chefii de pe Antena 1.
Pe LookSport+ s-au uitat la meci 25.000 de telespectatori tineri, iar pe Telekom Sport au fost până în 10.000 de tineri.
Audienta posturilor TV luni, 23 august, pe intervalul meciului FCSB-Sepsi (21:30-23:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.006.000 | 5,7 | 15,9 |
2 | Antena 1 | 837.000 | 4,7 | 13,2 |
3 | Kanal D | 731.000 | 4,1 | 11,5 |
4 | DigiSport 1 | 521.000 | 3,0 | 8,2 |
5 | Romania TV | 440.000 | 2,5 | 6,9 |
6 | Antena 3 | 382.000 | 2,2 | 6,0 |
7 | Happy Channel | 139.000 | 0,8 | 2,2 |
8 | TVR 2 | 138.000 | 0,8 | 2,2 |
9 | Prima TV | 134.000 | 0,8 | 2,1 |
10 | Pro 2 | 124.000 | 0,7 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 23 august, pe intervalul meciului FCSB-Sepsi (21:30-23:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 533.000 | 5,6 | 15,9 |
2 | Antena 1 | 444.000 | 4,6 | 13,2 |
3 | DigiSport 1 | 342.000 | 3,6 | 10,2 |
4 | Kanal D | 327.000 | 3,4 | 9,7 |
5 | Romania TV | 251.000 | 2,6 | 7,5 |
6 | Antena 3 | 230.000 | 2,4 | 6,8 |
7 | Happy Channel | 89.000 | 0,9 | 2,6 |
8 | Diva | 80.000 | 0,8 | 2,4 |
9 | Prima TV | 75.000 | 0,8 | 2,2 |
10 | TVR 2 | 68.000 | 0,7 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 23 august, pe intervalul meciului FCSB-Sepsi (21:30-23:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 267.000 | 6,4 | 24,7 |
2 | Antena 1 | 159.000 | 3,8 | 14,8 |
3 | DigiSport 1 | 89.000 | 2,1 | 8,3 |
4 | Kanal D | 88.000 | 2,1 | 8,2 |
5 | Romania TV | 37.000 | 0,9 | 3,4 |
6 | Antena 3 | 31.000 | 0,7 | 2,8 |
7 | Prima TV | 25.000 | 0,6 | 2,3 |
8 | Digi 24 | 24.000 | 0,6 | 2,2 |
9 | Look Sport+ | 24.000 | 0,6 | 2,2 |
10 | Pro 2 | 23.000 | 0,6 | 2,1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii