AUDIENŢE. S-au uitat românii la finala Asia Express, câştigată de Mihai Petre şi Elwira? Da! Nu au fost la fel de mulţi ca la finala sezonului trei (e drept că atunci a fost o situaţie specială), însă ediţia decisivă din sezonul patru a fost peste media întregului sezon.
Astfel, Asia Express a câştigat detaşat în audienţe, cu cifre record pentru acest sezon. De pildă, pe publicul tânăr, al celor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, cota de piaţa a fost de 35%.
Media celor patruore şi jumătate, care la final au decis că echipa câştigătoare este cea formată din Mihai Petre şi Elwira, a fost 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Prin comparaţie, finala sezonului trei, câştigată de Bontea şi Fodor, a fost urmărită de 2,4 milioane de români.
Ce-i drept, atunci a fost şi o situaţie ceva mai specială: era stare de urgenţă din cauza pandemiei, iar marile show-uri ale posturilor rivale se încheiaseră.
Reamintim că aseară, în finala sezonului patru, s-au duelat Elwira-Mihai Petre şi Cuza-Emi, de la Noaptea Târziu.
GALERIE FOTO
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30):
Naţional. Asia Express a atras românii la TV, duminică seara. Ultima ediţie din acest sezon, cea care a stabilit şi câştigătorii, a fost urmărită de peste 1,6 milioane de români în fiecare minut.
Pe intervalul celor peste patru ore de Asia, Pro TV ocupa locul doi cu o medie de sub un milion de telespectatori pe minut.
Locul trei era ocupat de Kanal D, care aduna o medie de 760.000 de persoane.
Urban. Clasamentul s-a menţinut şi la oraşe. Aproape un milion de oameni din mediul urban au urmărit, în fiecare minut, finala Asia Express prezentată de Irina Fodor.
De cealaltă parte, pe doi se clasa Pro TV - cu jumătate de milion de orăşeni. Podiumul era completat de Kanal D, post care aduna 281.000 de persoane.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Antena 1. Asia Express a fost lider atât pe segmentul 18-49, cât şi pe segmentul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (pe acesta din urmă Antena 1 a recuperat foarte bine după finalul primului film).
Aproape jumătate de milion de tineri, cu vârste între 18 şi 49 de ani, se uitau la Asia Express aseară. Postul Intact a înregistrat un share de 35%.
În acelaşi timp, peste 750.000 de persoane cu vârste între 21 şi 54 de ani se uitau la show-ul Antenei.
Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.643.000 | 9.3 | 23.1 |
2 | Pro TV | 959.000 | 5.4 | 13.5 |
3 | Kanal D | 763.000 | 4.3 | 10.8 |
4 | Romania TV | 389.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 355.000 | 2.0 | 5.0 |
6 | TVR 1 | 258.000 | 1.5 | 3.6 |
7 | Antena 3 | 231.000 | 1.3 | 3.3 |
8 | Prima TV | 181.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | Realitatea Plus | 152.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | National TV | 149.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 975.000 | 10.2 | 26.2 |
2 | Pro TV | 508.000 | 5.3 | 13.6 |
3 | Kanal D | 281.000 | 2.9 | 7.5 |
4 | Romania TV | 238.000 | 2.5 | 6.4 |
5 | DigiSport 1 | 229.000 | 2.4 | 6.1 |
6 | Antena 3 | 132.000 | 1.4 | 3.5 |
7 | TVR 1 | 116.000 | 1.2 | 3.1 |
8 | Realitatea Plus | 92.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Diva | 67.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | National TV | 60.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 455.000 | 11.0 | 35.0 |
2 | Pro TV | 236.000 | 5.7 | 18.1 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2.2 | 7.2 |
4 | DigiSport 1 | 81.000 | 2.0 | 6.2 |
5 | Diva | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 2.2 |
7 | Realitatea Plus | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | Pro Cinema | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | History | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 742.000 | 10.6 | 29.2 |
2 | Pro TV | 521.000 | 7.4 | 20.5 |
3 | Kanal D | 179.000 | 2.6 | 7.0 |
4 | DigiSport 1 | 130.000 | 1.9 | 5.1 |
5 | Romania TV | 71.000 | 1.0 | 2.8 |
6 | Diva | 59.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | National TV | 53.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Prima TV | 51.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Realitatea Plus | 45.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 45.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Cu toate aceste impendimente, la care s-au ridicat si reticenta multor vedete de a participa intr-un an de pandemie la un astfel de show, a fost o reusita chiar si simplul fapt ca l-au filmat si au terminat! Iar toate audientele au fost un plus!
Asa ca postacii pro tv pot sa denigreze cat vor, dar adevarul este ca a fost cel mai greu sezon si pentru asta trebuie admirati toti cei implicati in proiect!
Rusinos...
"De ce?", nu știu! Dar asta se vede foarte limpede din grilă...
Doar pe partea de seară și-au mai dat silința! Așa, din inerție...
Spitalele vechi și chiar multe dintre cele mai noi, funcționează fără o autorizație de securitate la incendiu. Într-o anchetă impresionantă, Rareș Năstase a intrat într-un teritoriu marcat de tragedii, bâjbâieli și aberații. Chiar dacă au fonduri și pe hârtie știu care sunt măsurile de prevenție, spitalele noastre pică anual la un examen elementar: siguranța la incendiu.
Ancheta România, te iubesc! a fost, aseară, lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea a înregistrat 5.5 puncte de rating și 17.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.2 puncte de rating și 10.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:01 – 18:58, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 4.7 puncte de audiență și 19.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 2.5 puncte de rating și 10.6% share.
Principalul jurnal al zilei, prezentat de Oana Andoni, a fost prima alegere în rândul telespectatorilor. Știrile PRO TV de la ora 19:00 au înregistrat ieri 10.8 puncte de rating și 28.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19:00 – 20:00, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 8.1 puncte de audiență și 27.2% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 5.2 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.
Filmul PRO de la ora 20:00 i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor și a condus topul audiențelor în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Filmul a înregistrat 10 puncte de rating și 23.5% cotă de piață.