AUDIENŢE. S-au uitat românii la finala Asia Express, câştigată de Mihai Petre şi Elwira? Da! Nu au fost la fel de mulţi ca la finala sezonului trei (e drept că atunci a fost o situaţie specială), însă ediţia decisivă din sezonul patru a fost peste media întregului sezon.
Astfel, Asia Express a câştigat detaşat în audienţe, cu cifre record pentru acest sezon. De pildă, pe publicul tânăr, al celor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, cota de piaţa a fost de 35%.
Media celor patruore şi jumătate, care la final au decis că echipa câştigătoare este cea formată din Mihai Petre şi Elwira, a fost 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Prin comparaţie, finala sezonului trei, câştigată de Bontea şi Fodor, a fost urmărită de 2,4 milioane de români.
Ce-i drept, atunci a fost şi o situaţie ceva mai specială: era stare de urgenţă din cauza pandemiei, iar marile show-uri ale posturilor rivale se încheiaseră.
Reamintim că aseară, în finala sezonului patru, s-au duelat Elwira-Mihai Petre şi Cuza-Emi, de la Noaptea Târziu.
GALERIE FOTO
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30):
Naţional. Asia Express a atras românii la TV, duminică seara. Ultima ediţie din acest sezon, cea care a stabilit şi câştigătorii, a fost urmărită de peste 1,6 milioane de români în fiecare minut.
Pe intervalul celor peste patru ore de Asia, Pro TV ocupa locul doi cu o medie de sub un milion de telespectatori pe minut.
Locul trei era ocupat de Kanal D, care aduna o medie de 760.000 de persoane.
Urban. Clasamentul s-a menţinut şi la oraşe. Aproape un milion de oameni din mediul urban au urmărit, în fiecare minut, finala Asia Express prezentată de Irina Fodor.
De cealaltă parte, pe doi se clasa Pro TV - cu jumătate de milion de orăşeni. Podiumul era completat de Kanal D, post care aduna 281.000 de persoane.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Antena 1. Asia Express a fost lider atât pe segmentul 18-49, cât şi pe segmentul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (pe acesta din urmă Antena 1 a recuperat foarte bine după finalul primului film).
Aproape jumătate de milion de tineri, cu vârste între 18 şi 49 de ani, se uitau la Asia Express aseară. Postul Intact a înregistrat un share de 35%.
În acelaşi timp, peste 750.000 de persoane cu vârste între 21 şi 54 de ani se uitau la show-ul Antenei.
Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.643.000 | 9.3 | 23.1 |
2 | Pro TV | 959.000 | 5.4 | 13.5 |
3 | Kanal D | 763.000 | 4.3 | 10.8 |
4 | Romania TV | 389.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 355.000 | 2.0 | 5.0 |
6 | TVR 1 | 258.000 | 1.5 | 3.6 |
7 | Antena 3 | 231.000 | 1.3 | 3.3 |
8 | Prima TV | 181.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | Realitatea Plus | 152.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | National TV | 149.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 975.000 | 10.2 | 26.2 |
2 | Pro TV | 508.000 | 5.3 | 13.6 |
3 | Kanal D | 281.000 | 2.9 | 7.5 |
4 | Romania TV | 238.000 | 2.5 | 6.4 |
5 | DigiSport 1 | 229.000 | 2.4 | 6.1 |
6 | Antena 3 | 132.000 | 1.4 | 3.5 |
7 | TVR 1 | 116.000 | 1.2 | 3.1 |
8 | Realitatea Plus | 92.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Diva | 67.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | National TV | 60.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 455.000 | 11.0 | 35.0 |
2 | Pro TV | 236.000 | 5.7 | 18.1 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2.2 | 7.2 |
4 | DigiSport 1 | 81.000 | 2.0 | 6.2 |
5 | Diva | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 2.2 |
7 | Realitatea Plus | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | Pro Cinema | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | History | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 742.000 | 10.6 | 29.2 |
2 | Pro TV | 521.000 | 7.4 | 20.5 |
3 | Kanal D | 179.000 | 2.6 | 7.0 |
4 | DigiSport 1 | 130.000 | 1.9 | 5.1 |
5 | Romania TV | 71.000 | 1.0 | 2.8 |
6 | Diva | 59.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | National TV | 53.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Prima TV | 51.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Realitatea Plus | 45.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 45.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Echipa de social media de la Asia Express ar trebui sa filtreze cu mult mai mare atentie comentariile, pentru ca peste tot erau spoilere. Sunt unii oameni care au o placere diabolica de a spune tuturor cine iese, cine castiga, etc. Inclusiv aici pe site au fost admise spoilere la comentarii (de aici mi-am si luat spoiler, thx pagina de media). Mi se pare lipsa de respect fata de producatori si telespectatori.