Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, din nou lider în reluare. Cifre bune şi pentru Survivor. Burlacul, invizibil în audienţe cu finala sezonului

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, din nou lider în reluare. Cifre bune şi pentru Survivor. Burlacul, invizibil în audienţe cu finala sezonului
AUDIENŢE. Nu este nicio surpriză. Reluarea Las Fierbinţi de joi seara a adus Pro TV-ului o audienţă medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori pe minut. 
Publicitate
 
Într-o seară cu finala show-ului Burlacul la Antena 1 şi prima ediţie de confruntări individuale la Survivor pe Kanal D, Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune în rândul publicului tânăr. 

 
Dacă la nivel naţional şi în mediul urban liderul s-a mai schimbat în funcţie de oră şi de ce era la TV, tinerii au rămas în număr mare pe Pro TV indiferent dacă postul din Pache avea ştiri, Las Fierbinţi sau film (aseară a fost Siguranţă naţională, o peliculă din 2003). 
 
Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program aseară şi lider pe toate segmentele de public timp de o oră. Survivor nu a stat rău cu prima zi de confruntări individuale: a fost lider în ţară şi la oraşe, însă pe întreg intervalul a fost depăşit de programele Pro TV la tineri. 
 
Finala show-ului matrimonial Burlacul a fost „invizibilă”. Emisiunea i-a adus locul trei Antenei 1, iar cifrele au fost de două ori mai mici decât ale Pro TV  şi de aproape trei ori mai mici decât ale Kanal D.
 
Media emisiunii cu Andi Constantin în rol de „burlac” şi cu Fodor prezentator a fost de aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut. Pe acelaşi interval, Pro TV număra aproape 1,1 milioane de persoane, iar Kanal D înregistra o audienţă medie de aproape 1,3 milioane de privitori. 

 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):

1. O nouă reluare, o nouă zi cu Pro TV lider

Naţional. O nouă reluare Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc în audienţe aseară. Aproape 1,5 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la serialul de comedie.
 
Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu prima parte a emisiunii Survivor. Aproximativ 1,4 milioane de persoane erau, în fiecare minut, în faţa televizoarelor pe Kanal D. 
 
La distanţă considerabilă, pe locul trei, s-a clasat Antena 1. Cu prima parte a finalei Burlacul, postul Intact a adunat o medie de 540.000 de privitori în fiecare minut. 
 
Urban.  Pro TV şi Kanal D au fost cele mai urmărite posturi şi la oraşe, cu cifre aproape la egalitate. Cu un mic avans şi o audienţă medie de 747.000 de oameni, Pro TV a fost pe primul loc. Pe intervalul Las Fierbinţi, Kanal D a înregistrat un rating mediu de 745.000 de urmăritori. 
 
Podiumul a fost ocupat de Antena 1, care a numărat pe interval o medie de 270.000 de telespectatori pe minut. 
 
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat pe Pro TV, la serialul de comedie Las Fierbinţi. Postul a înregistrat o medie de 285.000 de persoane pe minut. 
 
Kanal D s-a clasat pe locul secund, cu un rating mediu de 240.000 de oameni pe minut. Cu 95.000 de telespectatori audienţă medie pe interval, Antena 1 s-a clasat pe trei. 

 

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.493.000 8.5 23.0
2 Kanal D 1.407.000 8.0 21.7
3 Antena 1 539.000 3.1 8.3
4 Romania TV 422.000 2.4 6.5
5 Prima TV 271.000 1.5 4.2
6 Antena 3 256.000 1.5 4.0
7 TVR 2 159.000 0.9 2.4
8 National TV 128.000 0.7 2.0
9 Happy Channel 124.000 0.7 1.9
10 TVR 1 122.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 747.000 7.8 21.0
2 Kanal D 745.000 7.8 21.0
3 Antena 1 269.000 2.8 7.6
4 Romania TV 260.000 2.7 7.3
5 Antena 3 177.000 1.8 5.0
6 Prima TV 107.000 1.1 3.0
7 TVR 2 105.000 1.1 3.0
8 Happy Channel 76.000 0.8 2.1
9 Realitatea Plus 73.000 0.8 2.1
10 TVR 1 60.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 285.000 6.7 27.5
2 Kanal D 240.000 5.7 23.2
3 Antena 1 95.000 2.2 9.1
4 Digi 24 30.000 0.7 2.9
5 Comedy Central 22.000 0.5 2.1
6 National TV 20.000 0.5 1.9
7 TVR 2 19.000 0.4 1.8
8 Disney Junior 18.000 0.4 1.7
9 Romania TV 18.000 0.4 1.7
10 Prima TV 17.000 0.4 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor, lider în ţară şi la oraşe. Pe doi la tineri

Naţional. Survivor a fost cel mai urmărit show la nivel naţional, raportat la media celor aproape patru ore de emisiune. Peste 1,4 milioane de români au urmărit prima zi de confruntări individuale date între ultimii concurenţi rămaşi. 

Pe interval, locul doi a fost ocupat de Pro TV cu o medie de 1,2 milioane de persoane, iar pe trei s-a clasat Antena 1 cu puţin peste jumătate de milion de telespectatori. 

Urban. Kanal D a fost primul post clasat şi în mediul urban, cu aproape 700.000 de telespectatori audienţă. De pe locul doi, Pro TV a adunat aproape 600.000 de persoane, iar de pe a treia treaptă a podiumului Antena 1 a numărat 270.000 de urmăritori. 
 
Comercial. Liderul s-a schimbat pe segmentul comercial. Kanal D, cu Survivor, a coborât pe doi fiind urmărit de aproape 220.000 de telespectatori în fiecare minut.
 
Lider pe interval a fost Pro TV, cu un rating mediu de 250.000 de privitori tineri pe minut. 
 
Locul trei, cu aproximativ 110.000 de persoane, a fost adjudecat de Antena 1.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Survivor (20:25-23:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.445.000 8.2 22.6
2 Pro TV 1.228.000 7.0 19.2
3 Antena 1 523.000 3.0 8.2
4 Romania TV 395.000 2.2 6.2
5 Antena 3 324.000 1.8 5.1
6 Prima TV 241.000 1.4 3.8
7 Happy Channel 135.000 0.8 2.1
8 TVR 1 123.000 0.7 1.9
9 TVR 2 116.000 0.7 1.8
10 Pro 2 116.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Survivor (20:25-23:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 694.000 7.2 20.6
2 Pro TV 591.000 6.2 17.5
3 Antena 1 272.000 2.8 8.1
4 Romania TV 219.000 2.3 6.5
5 Antena 3 203.000 2.1 6.0
6 Prima TV 122.000 1.3 3.6
7 Happy Channel 77.000 0.8 2.3
8 Realitatea Plus 62.000 0.6 1.8
9 TVR 2 61.000 0.6 1.8
10 TVR 1 60.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Survivor (20:25-23:45), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 249.000 5.9 23.9
2 Kanal D 218.000 5.2 20.9
3 Antena 1 111.000 2.6 10.7
4 Digi 24 37.000 0.9 3.5
5 Prima TV 28.000 0.7 2.7
6 Comedy Central 25.000 0.6 2.4
7 Antena 3 20.000 0.5 1.9
8 Romania TV 18.000 0.4 1.7
9 National TV 14.000 0.3 1.4
10 DigiSport 1 14.000 0.3 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Razvan
    Antena 1 de saptamana viitoare ar face bine sa scoata Poftiti la circ si sa difuzeze o reluare a unui sezon mai vechi Chefi la cutite iar joi sa programeze Next Star , vineri ,desenea animate ca pâna acum,au audiente bune iar sambata si duminica filme
  • Mile Mile
    Va e rusine ca vara stati în casă ha
  • mihai mihai
    Cum sa pui la antene cu publicul lor mai bătrân și cu multe femei mai în vârstă o emisiune cu burlacul tânăr și haremul lui de fetițe, toți dornici de afirmare? Măcar la showurile cu mirese au acolo c!uburile de fane care sunt casnice sau pensionare și care cred că știu cel mai bine ce vor concurenții și că ele fac și desfac cupluri care se vor căsători, vor face copii și vor trăi fericite până la sfârșitul adânci bătrâneți.
  • B.A.M B.A.M
    Unde or fi dispărut Livia Pilă, Realia Tescariu și "ceilalți" oare?
  • D D
    Acum sigur nimeni nu va mai dezgropa Burlacul
  • Burloi Burloi
    Dezastru pe Burlacescul lui Mile mile. Ha ha ha !
    Au mutat emisiune la ora 23:00 de frica ca erau spulberati de Pro TV si Kanal D. Acum, ce au zis postacii antenisti ? Hai sa mutam finala la 20:30, sa fim lideri.
    Dar TEAPA. Dezastru total ! Ha ha ha !
    Postacii in genunchi !
  • Benzerara Benzerara
    Azile de bătrâni ce mai prind vara ha

    Bolovane, ce ziceai azi, mai devreme ? Ca Happy peste Prima ? Unde postacule ? Pe comercial pe intervalul Survivor, Prima peste postul tau. Asa ca, nu mai abera pe aici bolovane.
  • Benzera Benzera
    Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider absolut si detasat pe comercial cu 25% share, Antenuta locul 3 cu doar 13.2%.
    Iar are Pro TV dublu comercial pe toata ziua fata de Antenuta Zero.
  • Lukoki Lukoki
    Azile de bătrâni ce mai prind vara ha

    Te referi la Antenuta, nu postacule ?
    Zi mai bine de Antenuta Pensionara. Cum sa faci 3 rating comercial cu Burlacul ? Oare si-au scos banii Antenuta ?
  • Razvan Razvan
    Stie cineva daca se mai filmeaza un nou sezon de Te cunosc de undeva?
  • Lukoki Lukoki
    Pensionarii sunt la tine nu te obisnuiesti

    Cum nici tu nu te obisnuiesti. Pensionarii la Burlaci, Factorati, Cunscuti, NextStarati, Adelinari, Umoristi.
  • Lukoki Lukoki
    Finala nu va trece 6 rating

    Lasa finala. Zi postacule ce a facut Antenuta Zero ? Doar 3 rating comercial in 2,6 ore ? UMILINTA ! Pro TV aproape triplu fata de Antenuta.
  • Mile Mile
    Azile de bătrâni ce mai prind vara ha
  • Mile Mile
    Pensionarii sunt la tine nu te obisnuiesti
  • Mile Mile
    Finala nu va trece 6 rating

Trimite un comentariu

sus