AUDIENŢE. Show-ul „Căsătoriţi pe nevăzute” şi-a consumat finala, însă a fost sub Asia Express marţi seară. În schimb, show-ul Antenei a fost depăşit de Las Fierbinţi. Serialul de la Pro TV a fost cel mai urmărit show al serii.
Practic, Pro TV a dominat prima parte a serii. După ora 21:30, Antena 1 a trecut pe primul loc. Şi-a menţinut poziţia în clasament până la miezul nopţii.
Dinamica serii a fost interesantă: după finalul episodului din Las Fierbinţi, toate cele trei posturi de la vârf au pierdut din audienţă, chiar dacă clasamentul s-a schimbat.
Cea mai drastică scădere a fost la Pro TV, diferenţa dintre serialul de comedie şi finala Căsătoriţi pe nevăzute a fost de peste un milion de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):
Naţional. Aproape 2,2 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la producţia cu Bobiţă, Firicel şi Celentano. Pro TV a fost lider detaşat.
Pe interval, locul secund a fost ocupat de Kanal D. Pe trei, la o diferenţă mică, s-a clasat Antena 1. Cele două posturi au adunat o medie care s-a învârtit în jurul valorii de 1,3 milioane de telespectatori pe minut.
Urban. Pro TV a fost primul loc în top şi la oraşe. Peste un milion de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la Las Fierbinţi.
Antena 1 a trecut peste Kanal D, în mediul urban, cu 820.000 de oameni. Podiumul a fost completat, pe intervalul Las Fierbinţi, de Kanal D, cu 620.000 de telespectatori.
Comercial 18-49. Cei mai mulţi tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-au uitat la Pro TV. Aproximativ 426.000 de privitori s-au uitat la serialul de comedie.
Locul doi, cu cifre bune, a fost ocupat de Antena 1: peste 390.000 de tineri urmăreau Asia Express, pe intervalul Las Fierbinţi.
Kanal D a fost următorul post din top, cu o medie 180.000 de persoane.
Audienta posturilor TV marţi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.186.000 | 12.4 | 24.7 |
2 | Kanal D | 1.370.000 | 7.8 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 1.324.000 | 7.5 | 14.9 |
4 | Romania TV | 502.000 | 2.8 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 351.000 | 2.0 | 4.0 |
6 | Happy Channel | 241.000 | 1.4 | 2.7 |
7 | Antena Stars | 208.000 | 1.2 | 2.3 |
8 | Realitatea Plus | 193.000 | 1.1 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 172.000 | 1.0 | 1.9 |
10 | Diva | 141.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.000.000 | 10.4 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 820.000 | 8.6 | 17.7 |
3 | Kanal D | 618.000 | 6.5 | 13.4 |
4 | Romania TV | 260.000 | 2.7 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 240.000 | 2.5 | 5.2 |
6 | Happy Channel | 152.000 | 1.6 | 3.3 |
7 | Antena Stars | 119.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | Realitatea Plus | 108.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Diva | 91.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | National TV | 82.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 426.000 | 10.2 | 27.7 |
2 | Antena 1 | 391.000 | 9.4 | 25.4 |
3 | Kanal D | 181.000 | 4.3 | 11.7 |
4 | Antena Stars | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
5 | Antena 3 | 36.000 | 0.9 | 2.4 |
6 | Comedy Central | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Happy Channel | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | Digi 24 | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Diva | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Pro TV, locul doi cu finala Căsătoriţi pe nevăzute. Lider, Antena 1
Naţional. Show-ul matrimonial „Căsătoriţi pe nevăzute” a ajuns la final, iar Pro TV a ocupat locul doi în top cu ediţia de aseară. Aproape un milion de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, finalul emisiunii.
Lider pe interval era Antena 1, cu 1,1 milioane de oameni care se uitau în medie la Asia Express.
Kanal D se clasa pe treapta a treia a podiumului, cu peste 900.000 de urmăritori.
Urban. Clasamentul s-a menţinut şi în mediul urban. Pro TV era pe doi, cu aproape 480.000 de persoane. Primul loc era ocupat de Antena 1, care înregistra peste 730.000 de oameni.
Podiumul era completat de Kanal D, staţie care aduna pe intervalul finalei Căsătoriţi pe nevăzute aproximativ 433.000 de telespectatori.
Comercial 18-49. Tinerii au pus finala show-ului de la Pro TV pe doi. Aproximativ 284.000 de persoane se uitau.
De pe primul loc, Antena 1 aduna 360.000 de oameni. Kanal D era următorul post din top, adunând aproximativ 120.000 de telespectatori în medie.
Audienta posturilor TV marţi, 16 noiembrie, pe intervalul finalei Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.149.000 | 6.5 | 18.5 |
2 | Pro TV | 993.000 | 5.6 | 16.0 |
3 | Kanal D | 905.000 | 5.1 | 14.5 |
4 | Romania TV | 419.000 | 2.4 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 307.000 | 1.7 | 4.9 |
6 | Prima TV | 201.000 | 1.1 | 3.2 |
7 | National TV | 167.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Realitatea Plus | 129.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 118.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 107.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 16 noiembrie, pe intervalul finalei Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-00:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 737.000 | 7.7 | 21.1 |
2 | Pro TV | 477.000 | 5.0 | 13.7 |
3 | Kanal D | 433.000 | 4.5 | 12.4 |
4 | Antena 3 | 219.000 | 2.3 | 6.3 |
5 | Romania TV | 210.000 | 2.2 | 6.0 |
6 | National TV | 93.000 | 1.0 | 2.7 |
7 | Prima TV | 87.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Realitatea Plus | 73.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 67.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Antena Stars | 65.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 16 noiembrie, pe intervalul finalei Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 360.000 | 8.6 | 28.9 |
2 | Pro TV | 284.000 | 6.8 | 22.7 |
3 | Kanal D | 117.000 | 2.8 | 9.4 |
4 | Comedy Central | 39.000 | 0.9 | 3.1 |
5 | National TV | 31.000 | 0.7 | 2.5 |
6 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | Diva | 29.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | Romania TV | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | AMC | 23.000 | 0.5 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii