AUDIENŢE. Antena 1 a fost lider detaşat cu finala sezonului 9 Chefi la cuţite, care a fost câştigată de Narcisa Birjaru din echipa lui Chef Cătălin Scărlătescu. Câţi români s-au uitat?
Mai bine de 1,8 milioane de telespectatori au ales să urmărească finala cooking show-ului de pe Antena 1. Postul Intact era pe primul loc pe toate segmentele de public. Finala a durat aproximativ trei ore şi jumătate.
Pe intervalul finalei, Pro TV a stat pe locul secund. Postul din Pache Protopopescu difuza meciuri de la Campionatul European, dar şi Ştirile (de la 21:00).
Kanal D avea un nou episod din serialul Hercai.
CITEŞTE ŞI: Narcisa Birjaru, prima femeie câştigătoare la Chefi la cuţite. A făcut parte din echipa lui Chef Scărlătescu
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei Chefi la Cuţite - Sezonul 9 (20:25-00:10):
Naţional. Peste 1,8 milioane de români se uitau la finala Chefi la Cuţite câştigată de Narcis Birjaru din echipa lui Chef Scărlătescu. Antena 1 era pe primul loc în topul staţiilor TV.
La distanţă se clasa pe doi Pro TV, cu 1.226.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D, care avea puţin peste 1 milion de urmăritori.
Urban. Cifre foarte bune pentru Antena 1 şi la oraşe. Românii s-au uitat în număr mare la finala Chefi la cuţite - aproximativ 1.123.000 de telespectatori.
Şi de această dată s-a clasat pe doi Pro TV, cu 668.000 de privitori. Pe trei era Kanal D - 449.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales şi ei emisiunea culinară. Aproximativ 473.000 de români au ales să urmărească finala sezonului 9 Chefi la cuţite.
În clasament urmau: Pro TV - 254.000 de privitori şi Kanal D - 104.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV miercuri, 16 iunie, pe intervalul finalei Chefi la cuţite - sezonul 9 (20:25-00:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.868.000 | 10,6 | 26,5 |
2 | Pro TV | 1.226.000 | 6,9 | 17,4 |
3 | Kanal D | 1.044.000 | 5,9 | 14,8 |
4 | Romania TV | 348.000 | 2 | 4,9 |
5 | Antena 3 | 267.000 | 1,5 | 3,8 |
6 | Happy Channel | 189.000 | 1,1 | 2,7 |
7 | Prima TV | 178.000 | 1 | 2,5 |
8 | National TV | 164.000 | 0,9 | 2,3 |
9 | Pro 2 | 129.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | Antena Stars | 108.000 | 0,6 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 16 iunie, pe intervalul finalei Chefi la cuţite - sezonul 9 (20:25-00:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.123.000 | 11,7 | 29,8 |
2 | Pro TV | 668.000 | 7 | 17,7 |
3 | Kanal D | 449.000 | 4,7 | 11,9 |
4 | Antena 3 | 176.000 | 1,8 | 4,7 |
5 | Romania TV | 175.000 | 1,8 | 4,6 |
6 | Happy Channel | 107.000 | 1,1 | 2,8 |
7 | Prima TV | 89.000 | 0,9 | 2,4 |
8 | National TV | 71.000 | 0,7 | 1,9 |
9 | Pro 2 | 54.000 | 0,6 | 1,4 |
10 | Antena Stars | 52.000 | 0,5 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 16 iunie, pe intervalul finalei Chefi la cuţite - sezonul 9 (20:25-00:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 473.000 | 11,2 | 38,2 |
2 | Pro TV | 254.000 | 6 | 20,5 |
3 | Kanal D | 104.000 | 2,5 | 8,4 |
4 | Happy Channel | 25.000 | 0,6 | 2 |
5 | Comedy Central | 25.000 | 0,6 | 2 |
6 | National TV | 24.000 | 0,6 | 1,9 |
7 | Digi 24 | 21.000 | 0,5 | 1,7 |
8 | Pro Cinema | 17.000 | 0,4 | 1,4 |
9 | Romania TV | 17.000 | 0,4 | 1,4 |
10 | Antena Stars | 16.000 | 0,4 | 1,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Nu de alta, dar să își găsească lumea alt jurnal, daca ei s au pus pe șomat.
De menționat că aveau peste 30% share pe comercial la fiecare meci
Cele mai urmărite meciuri de la EURO 2016
https://www.paginademedia.ro/2016/07/top-10-cele-mai-urmarite-meciuri-euro-2016/
Toate meciurile de la Euro 2016
https://www.paginademedia.ro/2016/06/euro-2016-audientele-tuturor-meciurilor-de-pe-pro-tv-si-dolce-sport/
Audiența scăzută la ProTV cu EURO 2020 este din cauză că România nu a participat, dar și din cauza comentatorilor + erorilor de la început când nu au difuzat burtierele. Fanii ProTV să se abțină sau să se uite la Mironică