După Românii au talent şi Survivor, încă un show de la Pro TV a ajuns la final de sezon. Ce audienţe a avut finala MasterChef care s-a disputat joi seară?
Finala MasterChef România 2022 s-a jucat între doi Chefi: Gabriela Dima şi Marco Genna. La finalul serii, învingătoare a ieşit Gabriela Dima. Dar oare câţi români au privit lupta culinară?
Aproape 800.000 de oameni s-au uitat la finala MasterChef pe Pro TV, într-o seară cu Adela, Zuleyha şi Negru pe interval.
Care a fost clasamentul? Destul de împărţit:
- finala MasterChef (21.30-23.30, Pro TV): locul doi pe comercial, după Antena 1, şi locul trei în ţară şi la oraşe, după Antena 1 şi Kanal D
- Adela (20.30 - 23.00, Antena 1): primul loc în ţară şi pe comercial, locul doi la oraşe, după Kanal D
- Mă numesc Zuleyha (20.00 - 22.31, Kanal D): primul loc în ţară şi la oraşe, locul trei pe comercial, după Pro TV şi Antena 1
- Jocul cuvintelor cu Dan Negru (22.32 - 24.02, Kanal D): primul loc la oraşe, locul doi în ţară, după Antena 1, şi locul trei pe comercial, după Pro TV şi Antena 1
CIteşte şi: FOTO. Influenceriţa Gabriela Dima este marea câştigătoare MasterChef. Ce va face cu banii
La ce s-au uitat cei mai mulţi dintre români aseară?
Comedia a câştigat, ca de obicei. Lider pe toate targeturile de audienţă a fost Las Fierbinţi, care a atras aproape un milion şi jumătate de români, din care 641.000 au fost orăşeni. Totodată, 281.000 dintre orăşeni au avut vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de joi, 2 iunie, pe intervalul finalei MasterChef (21.30-23.30):
NAŢIONAL. Pe intervalul finalei MasterChef, cei mai mulţi români s-au uitat la… Adela, Zuleyha şi Negru.
Emisiunea culinară de la Pro TV s-a clasat pe locul trei în topul audienţelor, fiind urmărită de 780.000 de români în ţară.
Învingătoare în lupta serialelor a fost Adela, care a avut un public naţional de 1.187.000 de oameni, pe intervalul finalei MasterChef.
La distanţă de 166.000 de privitori au fost Zuleyha şi Negru, care au ocupat locul doi în top.
URBAN. Finala MasterChef nu a trecut de cele două seriale nici la oraşe. Antena 1 a fost lider de audienţă, cu 535.000 de privitori, iar Kanal D s-a ţinut aproape, obţinând locul doi cu 510.000 de telespectatori.
În acelaşi timp, finala MasterChef nu a depăşit pragul de 400.000 de privitori, calificându-se pe locul trei în topul audienţelor din mediul urban.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial MasterChef a reuşit o mică victorie, avansând de pe trei pe locul doi. Totuşi, nu a trecut de Adela.
Astfel, lider pe toate targeturile de audienţă, pe intervalul show-ului de la Pro TV, a fost Antena 1. Adela a strâns pe publicul comercial 256.000 de privitori, în timp ce Pro TV a avut 213.000.
Kanal D a coborât pe trei, cu 178.000 de telespectatori din acest segment de public.
Audienţa posturilor TV de joi, 2 iunie, pe intervalul finalei MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoana | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.187.000 | 6.7 | 18.7 |
2 | Kanal D | 1.021.000 | 5.8 | 16.1 |
3 | Pro TV | 780.000 | 4.4 | 12.3 |
4 | Antena 3 | 342.000 | 1.9 | 5.4 |
5 | Romania TV | 292.000 | 1.7 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 211.000 | 1.2 | 3.3 |
7 | Prima TV | 159.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | National TV | 157.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 128.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Antena Stars | 120.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 2 iunie, pe intervalul finalei MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoana | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 535.000 | 5.6 | 16.1 |
2 | Kanal D | 510.000 | 5.4 | 15.4 |
3 | Pro TV | 390.000 | 4.1 | 11.8 |
4 | Antena 3 | 209.000 | 2.2 | 6.3 |
5 | Romania TV | 172.000 | 1.8 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 126.000 | 1.3 | 3.8 |
7 | Prima TV | 97.000 | 1.0 | 2.9 |
8 | National TV | 89.000 | 0.9 | 2.7 |
9 | Digi 24 | 81.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | Antena Stars | 71.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 2 iunie, pe intervalul finalei MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21 - 54 ani | Nr. persoana | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 256.000 | 5.4 | 18.7 |
2 | Pro TV | 213.000 | 4.5 | 15.6 |
3 | Kanal D | 178.000 | 3.8 | 13.0 |
4 | DigiSport 1 | 63.000 | 1.3 | 4.6 |
5 | Digi 24 | 49.000 | 1.0 | 3.6 |
6 | National TV | 46.000 | 1.0 | 3.4 |
7 | Antena 3 | 38.000 | 0.8 | 2.8 |
8 | Prima TV | 30.000 | 0.6 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 30.000 | 0.6 | 2.2 |
10 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Happy Channel s-a impus, la nivelul întregii luni mai, drept lider de audienţă pe nişa dedicată femeilor la nivelul targetului femei 18-49 Urban. Mai mult, la nivelul întregii piețe Happy ocupă locul 4 dupã principalele posturi generaliste.
Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 3.7% cotă de piaţă şi 1% rating.
Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii zile, precum şi al intervalelor Access, Daytime şi Morning. Aproape 2.7 milioane de telespectatori din mediul urban au vizionat postul Happy Channel în luna mai.
De altfel, staţia tv a închis luna mai cu creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban).
Raportat la luna mai a anului trecut, serialele difuzate de Happy Channel au atras puternic atenția publicului feminin comercial, aducând o creștere de +48% a cotei de piață la nivelul întregii zile și de +37% la nivelul Prime Time-ului.
Şi la nivelul sloturilor Day Time, Access și Late Fringe staţia tv a cunoscut creşteri spectaculoase de audienţă, de respectiv +65%, +77% și +82% la nivelul cotei de piaţă.
Producţiile tv care au contribuit în luna mai la consolidarea postului Happy Channel, la nivelul publicului feminin comercial sunt Păsări Rănite (medie de 8% cota de piaţă şi 1.6 puncte de rating), Jurământul (medie de 4.6% cota de piaţă şi 1.3 puncte de rating) şi 1001 de nopţi (medie de 3.4% cota de piaţă şi 0.9 puncte de rating).
Acestea au fost prima alegere de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 18-49 urban). Şi emisiunea CulTour conduce clasamentul audienţelor pe nişa dedicată femeilor, cu 2.7% cota de piaţă şi 0.4 puncte de rating.
https://a1.ro/news/social/happy-channel-lider-de-piata-pe-nisa-dedicata-femeilor-si-locul-patru-in-topul-all-channels-in-luna-mai-id1074506.html
Oare trece Digi 24 înapoi ca un canal de știri după 2 ani și jumătate de canal de infotainment? Momentan este un zvon și eu aștept articole noi lunea dacă eu nimeresc știrea aia cu Digi 24 revine ca un canal de știri după 2 ani și jumătate de canal de infotainment. Sper să revină și grafica lor veche folosită la știri și alte chestii dinainte de 2019.
Se pare că Gâdea a devenit o copie Prelipceanu și el încearcă să strice postul Antena 3 mai nou. În loc să îi vedem pe Hurzeanu, M. Ioniță, Cioroianu, Orcan, Negruțiu și CTP la Digi 24, îi vedem pe Ciuvică, Chireac, Curea, Buble, Tache și Ursu la Antena 3. Pentru că Antena 3 ținea mereu cu PSD, nu acceptă invitați care sunt anti-PSD și pro-PNL și USR (de AUR nu mai zic nimic, pentru că Simion nu suportă Antena 3 și a pus Antena 3 în lista neagră a presei românești, nici de UDMR nu mai zic nimic).
Cum au plans postacii in Ianuarie Februarie Martie Aprilie Mai. Nu postac ? Marele brand Bucatareala Zero umilit de Survivor. Marele brand Dans Zero umilit de filme antice. Postacii plangi.
Si Adelinara Zero chiar e serial slab postacule. Sub Fierbinti. Si la jumate fata de cat avea Vlad.
De pensionari nimic ? Adelinara Zero lidera la pensionari pesede. MasterChef lider la public educat.
Tu esti Mile ? Sau Putina Razvan R ? Mai bine zi de publicul pensionar de la Adelinara Zero. La incultura promovata acolo.
Ai vazut ce public educat are MasterChef postacule ?