După Românii au talent şi Survivor, încă un show de la Pro TV a ajuns la final de sezon. Ce audienţe a avut finala MasterChef care s-a disputat joi seară?
Finala MasterChef România 2022 s-a jucat între doi Chefi: Gabriela Dima şi Marco Genna. La finalul serii, învingătoare a ieşit Gabriela Dima. Dar oare câţi români au privit lupta culinară?
Aproape 800.000 de oameni s-au uitat la finala MasterChef pe Pro TV, într-o seară cu Adela, Zuleyha şi Negru pe interval.
Care a fost clasamentul? Destul de împărţit:
- finala MasterChef (21.30-23.30, Pro TV): locul doi pe comercial, după Antena 1, şi locul trei în ţară şi la oraşe, după Antena 1 şi Kanal D
- Adela (20.30 - 23.00, Antena 1): primul loc în ţară şi pe comercial, locul doi la oraşe, după Kanal D
- Mă numesc Zuleyha (20.00 - 22.31, Kanal D): primul loc în ţară şi la oraşe, locul trei pe comercial, după Pro TV şi Antena 1
- Jocul cuvintelor cu Dan Negru (22.32 - 24.02, Kanal D): primul loc la oraşe, locul doi în ţară, după Antena 1, şi locul trei pe comercial, după Pro TV şi Antena 1
CIteşte şi: FOTO. Influenceriţa Gabriela Dima este marea câştigătoare MasterChef. Ce va face cu banii
La ce s-au uitat cei mai mulţi dintre români aseară?
Comedia a câştigat, ca de obicei. Lider pe toate targeturile de audienţă a fost Las Fierbinţi, care a atras aproape un milion şi jumătate de români, din care 641.000 au fost orăşeni. Totodată, 281.000 dintre orăşeni au avut vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de joi, 2 iunie, pe intervalul finalei MasterChef (21.30-23.30):
NAŢIONAL. Pe intervalul finalei MasterChef, cei mai mulţi români s-au uitat la… Adela, Zuleyha şi Negru.
Emisiunea culinară de la Pro TV s-a clasat pe locul trei în topul audienţelor, fiind urmărită de 780.000 de români în ţară.
Învingătoare în lupta serialelor a fost Adela, care a avut un public naţional de 1.187.000 de oameni, pe intervalul finalei MasterChef.
La distanţă de 166.000 de privitori au fost Zuleyha şi Negru, care au ocupat locul doi în top.
URBAN. Finala MasterChef nu a trecut de cele două seriale nici la oraşe. Antena 1 a fost lider de audienţă, cu 535.000 de privitori, iar Kanal D s-a ţinut aproape, obţinând locul doi cu 510.000 de telespectatori.
În acelaşi timp, finala MasterChef nu a depăşit pragul de 400.000 de privitori, calificându-se pe locul trei în topul audienţelor din mediul urban.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial MasterChef a reuşit o mică victorie, avansând de pe trei pe locul doi. Totuşi, nu a trecut de Adela.
Astfel, lider pe toate targeturile de audienţă, pe intervalul show-ului de la Pro TV, a fost Antena 1. Adela a strâns pe publicul comercial 256.000 de privitori, în timp ce Pro TV a avut 213.000.
Kanal D a coborât pe trei, cu 178.000 de telespectatori din acest segment de public.
Audienţa posturilor TV de joi, 2 iunie, pe intervalul finalei MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoana | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.187.000 | 6.7 | 18.7 |
2 | Kanal D | 1.021.000 | 5.8 | 16.1 |
3 | Pro TV | 780.000 | 4.4 | 12.3 |
4 | Antena 3 | 342.000 | 1.9 | 5.4 |
5 | Romania TV | 292.000 | 1.7 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 211.000 | 1.2 | 3.3 |
7 | Prima TV | 159.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | National TV | 157.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 128.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Antena Stars | 120.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 2 iunie, pe intervalul finalei MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoana | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 535.000 | 5.6 | 16.1 |
2 | Kanal D | 510.000 | 5.4 | 15.4 |
3 | Pro TV | 390.000 | 4.1 | 11.8 |
4 | Antena 3 | 209.000 | 2.2 | 6.3 |
5 | Romania TV | 172.000 | 1.8 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 126.000 | 1.3 | 3.8 |
7 | Prima TV | 97.000 | 1.0 | 2.9 |
8 | National TV | 89.000 | 0.9 | 2.7 |
9 | Digi 24 | 81.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | Antena Stars | 71.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 2 iunie, pe intervalul finalei MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21 - 54 ani | Nr. persoana | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 256.000 | 5.4 | 18.7 |
2 | Pro TV | 213.000 | 4.5 | 15.6 |
3 | Kanal D | 178.000 | 3.8 | 13.0 |
4 | DigiSport 1 | 63.000 | 1.3 | 4.6 |
5 | Digi 24 | 49.000 | 1.0 | 3.6 |
6 | National TV | 46.000 | 1.0 | 3.4 |
7 | Antena 3 | 38.000 | 0.8 | 2.8 |
8 | Prima TV | 30.000 | 0.6 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 30.000 | 0.6 | 2.2 |
10 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii