Penultimul meci din Cupa Mondială 2022 a pus din nou TVR 1 în poziţia de lider de audienţă. Finala mică dintre Croaţia şi Maroc, încheiată cu scorul de 2 la 1 pentru Croaţia, a fost urmărită de aproape 1,1 milioane de persoane din întreaga ţară.
TVR 1 a fost liderul serii şi s-a poziţionat peste posturi precum Antena 1, Pro TV şi Romania TV.
La oraşe, tot TVR 1 a avut poziţia de lider, cu o medie de 670.000 de persoane, cu cifre duble faţă de Pro TV şi Antena 1, următoarele posturi clasate.
Prima poziţie pentru televiziunea publică şi pe publicul comercial. Meciul Croaţia - Maroc a fost urmărit de 280.000 de persoane tinere, media.
Cele mai urmărite posturi de televiziune de sâmbătă, 17 decembrie, pe intervalul finalei Croaţia - Maroc (17.00 - 19.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | RTG% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1.097.000 | 6.2 | 17.8 |
2 | Antena 1 | 644.000 | 3.6 | 10.4 |
3 | Pro TV | 631.000 | 3.6 | 10.2 |
4 | Romania TV | 537.000 | 3 | 8.7 |
5 | Kanal D | 481.000 | 2.7 | 7.8 |
6 | Antena 3 CNN | 319.000 | 1.8 | 5.2 |
7 | Prima TV | 166.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Diva | 137.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | ETNO | 137.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | National TV | 145.000 | 0.8 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Cele mai urmărite posturi de televiziune de sâmbătă, 17 decembrie, pe intervalul finalei Croaţia - Maroc (17.00 - 19.00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | RTG% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 668.000 | 7 | 22.1 |
2 | Pro TV | 282.000 | 3 | 9.3 |
3 | Antena 1 | 228.000 | 2.4 | 7.6 |
4 | Kanal D | 213.000 | 2.2 | 7.1 |
5 | Romania TV | 191.000 | 2 | 6.3 |
6 | Antena 3 CNN | 165.000 | 1.7 | 5.5 |
7 | Diva | 86.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | Cartoon Network | 61.000 | 0.6 | 2 |
9 | National TV | 60.000 | 0.6 | 2 |
10 | Digi 24 | 56.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor, din mediul urban, la momentul respectiv.
Cele mai urmărite posturi de televiziune de sâmbătă, 17 decembrie, pe intervalul finalei Croaţia - Maroc (17.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL 21-54 ANI | Nr persoane | RTG% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 282.000 | 6 | 26 |
2 | Pro TV | 118.000 | 2.5 | 10.9 |
3 | Antena 1 | 115.000 | 2.4 | 10.7 |
4 | Kanal D | 69.000 | 1.5 | 6.4 |
5 | Antena 3 CNN | 32.000 | 0.7 | 2.9 |
6 | Diva | 27.000 | 0.6 | 2.5 |
7 | Romania TV | 28.000 | 0.6 | 2.6 |
8 | Digi 24 | 25.000 | 0.5 | 2.3 |
9 | Cartoon Network | 20.000 | 0.4 | 1.9 |
10 | National TV | 17.000 | 0.4 | 1.6 |
Comentarii