AUDIENŢE. S-au uitat românii la finala Mireasa? Da! Antena 1 a fost lider pe toate segmentele de public cu finala sezonului trei al show-ului matrimonial. Câţi români s-au uitat?
Detalii, în continuare:
Peste 850.000 de români au urmărit, la nivel naţional, finala emisiunii prezentată de Simona Gherghe. Câştigătorii au fost Liviu şi Maria, care s-au căsătorit şi au plecat acasă cu marele premiu în valoare de 40.000 de euro.
Minutul de aur a fost la 15:47, când mai bine de 1 milion de telespectatori se uitau pe Antena 1 la finala Mireasa.
Cu cine s-a „duelat” în audienţe finala Mireasa?
Pro TV difuza două filme: „O fetiţă americană: Povestea lui Lea” şi „Pete şi dragonul”.
Kanal D miza pe gala „Puterea dragostei” şi Ştirile Kanal D.
Citeşte şi: Mireasa ajunge la final de sezon, iar Antena 1 aduce un serial cu români adaptat după un format mexican
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, pe intervalul finalei sezonului trei Mireasa (15:30-19:00):
Naţional. Pe intervalul de trei ore şi jumătate al emisiunii Mireasa, Antena 1 era cel mai urmărit post TV la nivel naţional. Peste 850.000 de români s-au uitat la finala show-ului matrimonial prezentat de Simona Gherghe.
La mare distanţă se clasa pe doi Kanal D, cu 492.000 de telespectatori pe minut. Podiumul era completat de România TV - 488.000 de privitori pe minut. Pro TV se clasa doar pe patru, cu 484.000 media de audienţă.
Urban. Cifre bune au fost şi la oraşe pentru Antena 1. Finala Mireasa punea postul Intact pe primul loc, cu 369.000 de telespectatori pe minut.
Locul doi a fost ocupat de România TV. Postul de ştiri scotea cifre mai bune decât Pro TV şi Kanal D. Aproximativ 269.000 de privitori erau pe România TV, în timp ce 223.000 de telespectatori se uitau pe Pro TV pe acelaşi interval.
Comercial. Tinerii au urmărit într-un important finala Mireasa. Antena 1 înregistrat o medie de 115.000 de telespectatori pe minut.
Al doilea post TV în clasament era Pro TV cu 84.000 de urmăritori pe minut. Kanal D completa podiumul, cu 79.000 de privitori în fiecare minut, pe acelaşi interval.
Audienta posturilor TV duminică, 1 august, pe intervalul finalei sezonului trei Mireasa (15:30-19:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 868.000 | 4,9 | 16,7 |
2 | Kanal D | 492.000 | 2,8 | 9,5 |
3 | Romania TV | 488.000 | 2,8 | 9,4 |
4 | Pro TV | 484.000 | 2,7 | 9,3 |
5 | Antena 3 | 246.000 | 1,4 | 4,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 1 august, pe intervalul finalei sezonului trei Mireasa (15:30-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 369.000 | 3,9 | 14,3 |
2 | Romania TV | 269.000 | 2,8 | 10,5 |
3 | Pro TV | 223.000 | 2,3 | 8,7 |
4 | Kanal D | 195.000 | 2 | 7,6 |
5 | Antena 3 | 131.000 | 1,4 | 5,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 1 august, pe intervalul finalei sezonului trei Mireasa (15:30-19:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 115.000 | 2,8 | 16,1 |
2 | Pro TV | 84.000 | 2 | 11,7 |
3 | Kanal D | 79.000 | 1,9 | 11,1 |
4 | Romania TV | 28.000 | 0,7 | 3,9 |
5 | DigiSport 1 | 26.000 | 0,6 | 3,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Unde faci în România 3.000€/lunar fără studii și în plus munca în Germania “e grele”