AUDIENŢE. Ce rating a avut Prima TV cu a doua ediţie a emisiunii lui Florin Călinescu? A stat mai bine sau mai rău decât prima ediţie?
Cifrele au fost mai mici faţă de prima ediţie, pe toate segmentele de public. Prima TV n-a prins un loc între primele zece, cu „Florin Călinescu Show”.
Cum au stat celelalte televiziuni?
În prima parte a serii de miercuri, pe intervalul Visuri la cheie, au fost trei lideri: Kanal D în ţară, Antena 1 la oraşe şi Pro TV pe publicul comercial.
Situaţia s-a schimbat mai ales după ce s-a terminat Visuri la cheie, când a recuperat şi Asia Express. Antena 1 a depăşit Pro TV pe toate segmentele de public, aseară.
Pe intervalul emisiunii Călinescu, Pro TV a condus audienţele la oraşe şi pe publicul tânăr, iar în ţară Kanal D şi Pro TV erau la egalitate.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Cum a debutat emisiunea lui Florin Călinescu la Prima TV
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Florin Călinescu Show (20:00-21:50):
NAŢIONAL. Florin Călinescu Show nu a prins la public nici aseară. Emisiunea lui Călinescu a pus Prima TV pe locul 15, cu 111.000 de telespectatori. În seara de debut avea 140.000, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Kanal D şi Pro TV erau la egalitate pe intervalul emisiunii lui Călinescu. Postul Dogan avea, însă, un mic plus al numărului de telespectatori.
URBAN. Prima TV a ocupat locul 15 şi la oraşe. Aproximativ 68.000 de telespectatori au urmărit Florin Călinescu Show, aseară.
Pro TV a fost cel mai urmărit post pe acest segment de public, cu 641.000 de privitori pe minut. Kanal D şi Antena 1 completau podiumul staţiilor TV.
COMERCIAL. Nici pe publicul tânăr n-a prins Prima TV un loc între primele zece televiziuni. Emisiunea lui Călinescu era urmărită de 21.000 de telespectatori tineri. Prima TV se clasa pe locul 12, aseară.
Cei mai mulţi tineri au urmărit Visuri la cheie, la Pro TV - 295.000 de privitori tineri.
Audienta posturilor TV miercuri, 20 octombrie, pe intervalul Florin Călinescu Show (20:00-22:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.364.000 | 7,7 | 15,9 |
2 | Pro TV | 1.358.000 | 7,7 | 15,8 |
3 | Antena 1 | 1.105.000 | 6,3 | 12,9 |
4 | Romania TV | 622.000 | 3,5 | 7,2 |
5 | Antena 3 | 416.000 | 2,4 | 4,8 |
6 | National TV | 359.000 | 2,0 | 4,2 |
7 | DigiSport 1 | 305.000 | 1,7 | 3,6 |
8 | Happy Channel | 243.000 | 1,4 | 2,8 |
9 | Realitatea Plus | 188.000 | 1,1 | 2,2 |
10 | Antena Stars | 186.000 | 1,1 | 2,2 |
11 | TVR 1 | 176.000 | 1,0 | 2,1 |
12 | Pro Cinema | 167.000 | 0,9 | 2,0 |
13 | Digi 24 | 166.000 | 0,9 | 1,9 |
14 | TVR 2 | 154.000 | 0,9 | 1,8 |
15 | Prima TV | 111.000 | 0,6 | 1,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 20 octombrie, pe intervalul Florin Călinescu Show (20:00-22:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 641.000 | 6,7 | 14,3 |
2 | Kanal D | 630.000 | 6,6 | 14,1 |
3 | Antena 1 | 626.000 | 6,5 | 14,0 |
4 | Romania TV | 345.000 | 3,6 | 7,7 |
5 | Antena 3 | 270.000 | 2,8 | 6,0 |
6 | DigiSport 1 | 194.000 | 2,0 | 4,3 |
7 | Happy Channel | 155.000 | 1,6 | 3,5 |
8 | National TV | 153.000 | 1,6 | 3,4 |
9 | Realitatea Plus | 119.000 | 1,2 | 2,7 |
10 | Digi 24 | 90.000 | 0,9 | 2,0 |
11 | TVR 1 | 83.000 | 0,9 | 1,9 |
12 | TVR 2 | 82.000 | 0,9 | 1,8 |
13 | Antena Stars | 78.000 | 0,8 | 1,7 |
14 | Pro Cinema | 68.000 | 0,7 | 1,5 |
15 | Prima TV | 68.000 | 0,7 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 20 octombrie, pe intervalul Florin Călinescu Show (20:00-22:00), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 295.000 | 7,1 | 20,7 |
2 | Antena 1 | 274.000 | 6,6 | 19,2 |
3 | Kanal D | 169.000 | 4,1 | 11,9 |
4 | DigiSport 1 | 73.000 | 1,8 | 5,1 |
5 | National TV | 66.000 | 1,6 | 4,7 |
6 | Romania TV | 43.000 | 1,0 | 3,0 |
7 | Digi 24 | 37.000 | 0,9 | 2,6 |
8 | Antena 3 | 35.000 | 0,8 | 2,4 |
9 | Happy Channel | 30.000 | 0,7 | 2,1 |
10 | TVR 1 | 27.000 | 0,7 | 1,9 |
11 | Antena Stars | 21.000 | 0,5 | 1,5 |
12 | Prima TV | 21.000 | 0,5 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
La Pro TV rupea tot. Peste Antenuta Zero.
Si Pro TV peste Mireasa ta, si peste Antenuta Zero, si peste Happy. Asta e tot ce conteaza postac.
Visuri iar peste Asiaticii Zero. Ha ha ! Marea emisiune doar duminica lider; peste filme antice.
Sa nu spun ca dialogurile 'maestrului' sunt clar de la pagina 'asa NU"!
In continuare sunet execrabil si cu probleme tehnice, imagine, cadre, decor, lumini, dialoguri cu invitatii, si chiar invitati (te ia plansul) si aici nu ma refer la mega-sportivi...si comunicarea platou-regie de platou-MCR!
Parerea mea ramane neschimbata, e un proiect "mort din fașa"!
în politică nu va avea succes pentru că nu va avea expunere cu toate visele lui cu verzi cu albi cu ce mai visează el trist