AUDIENŢE. Ultima duminică din luna lui cuptor a fost dominată de Bruce Willis şi de FCSB. Cu Greu de pensionat, Bruce Willis a fost pe primul loc. La fel DigiSport, cu meciul FCSB. Stand-up Revolution, de pe Antena 1, a fost pe locurile 2,3 şi ...4
Detalii, în continuare:
Greu de pensionat: difuzat în intervalul orar 20.00-22.00, filmul s-a apropiat de două milioane de români pe interval. Pro TV a fost pe primul loc, pe toate targeturile de audienţă: naţional, urban şi comercial (adică urban, 21-54 de ani)
FCSB-FCU Craiova: meciul de fotbal a încheiat seara (22.30-00.30). Cu 700.000 de români pe post, DigiSport 1 a fost cel mai urmărit canal pe interval, pe toate segmentele. De notat că şi celelalte posturi care au dat meciul (Prima Sport 1 şi Orange Sport 1) au intrat în top 10.
Stand-up Revolution: emisiunea de pe Antena 1 a fost on-air între orele 20.00 şi 23.00. În funcţie de target, a fost pe 2, 3 sau chiar 4. Adică:
- Locul 2 pe comercial, cu 160.000 de telespectatori, cam la jumate faţă de Pro TV
- Locul 3 la oraşe, cu 330.000, după Pro TV şi Kanal D (cu Se strigă darul)
- Locul 4 la nivelul întregii ţări, cu 520.000 media naţională, după Pro TV, Kanal D şi DigiSport 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică 31 iulie, pe intervalele Greu de pensionat şi FCSB-FCU Craiova:
1. AUDIENŢE Greu de pensionat, greu de depăşit
NAŢIONAL. La filmul cu Bruce Willis s-au uitat, în fiecare minut, aproape 1,2 milioane de români. A fost cel mai vizionat program, urmat de Kanal D, cu aproape un milion de români în faţa televizoarelor şi de DigiSport 1, cu jumătate de milion.
Antena 1 a fost pe patru, cu 490.000 de români la Stand-Up Revolution.
URBAN. Aproape 620.000 de telespectatori de la oraşe pentru Bruce Willis, cu 200.000 mai mulţi decât Kanal D şi dublu în comparaţie cu Antena 1.
Comercial Urban 21-54 de ani. Au fost 310.000 de telespectatori din segmentul comercial 21-54 de ani, de la oraşe. Locul doi pentru Antena 1, cu audienţe la jumătate şi trei pentru Kanal D.
Audienţa posturilor TV duminică, 31 iulie, pe intervalul filmului Greu de pensionat (20:00-22:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.176.000 | 6.6 | 17.5 |
2 | Kanal D | 993.000 | 5.6 | 14.8 |
3 | DigiSport 1 | 503.000 | 2.8 | 7.5 |
4 | Antena 1 | 492.000 | 2.8 | 7.3 |
5 | Romania TV | 401.000 | 2.3 | 6.0 |
6 | Happy Channel | 372.000 | 2.1 | 5.5 |
7 | Antena 3 | 284.000 | 1.6 | 4.2 |
8 | Prima TV | 201.000 | 1.1 | 3.0 |
9 | TVR 1 | 198.000 | 1.1 | 2.9 |
10 | National TV | 140.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 31 iulie, pe intervalul filmului Greu de pensionat (20:00-22:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 616.000 | 6.5 | 18.1 |
2 | Kanal D | 417.000 | 4.4 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 310.000 | 3.3 | 9.1 |
4 | DigiSport 1 | 276.000 | 2.9 | 8.1 |
5 | Romania TV | 249.000 | 2.6 | 7.3 |
6 | Happy Channel | 182.000 | 1.9 | 5.4 |
7 | Antena 3 | 169.000 | 1.8 | 5.0 |
8 | Prima TV | 80.000 | 0.8 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 79.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | National TV | 64.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 31 iulie, pe intervalul filmului Greu de pensionat (20:00-22:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 309.000 | 6.5 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 149.000 | 3.2 | 11.4 |
3 | Kanal D | 130.000 | 2.7 | 9.9 |
4 | DigiSport 1 | 107.000 | 2.3 | 8.2 |
5 | Romania TV | 57.000 | 1.2 | 4.3 |
6 | Prima TV | 31.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | Antena 3 | 29.000 | 0.6 | 2.2 |
8 | Happy Channel | 28.000 | 0.6 | 2.2 |
9 | Film Cafe | 24.000 | 0.5 | 1.8 |
10 | Prima Sport 1 | 23.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. AUDIENŢE FCSB-FCU Craiova. Meciul a marcat primul loc
La meciul FCSB-FCU Craiova s-au uitat 930.000 de români, în total pe DigiSport1, Prima Sport 1 şi Orange Sport 1. Cei mai mulţi au fost pe DigiSport 1, cel mai urmărit post TV pe interval, peste Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
De altfel, şi celelalte posturi care au dat meciul au intrat în top 10: Prima Sport 1 cu 130.000 de români şi 100.000 pe Orange Sport.
DigiSport a fost pe primul loc şi la oraşe (cu 420.000 de telespectatori) şi pe publicul comercial, cu 190.000.
Audienţa posturilor TV duminică, 31 iulie, pe intervalul meciului FCSB-FCU Craiova (22:30-00:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | DigiSport 1 | 699.000 | 3.9 | 14.5 |
2 | Pro TV | 634.000 | 3.6 | 13.2 |
3 | Kanal D | 537.000 | 3.0 | 11.2 |
4 | Antena 1 | 403.000 | 2.3 | 8.4 |
5 | Romania TV | 317.000 | 1.8 | 6.6 |
6 | Antena 3 | 186.000 | 1.0 | 3.9 |
7 | Prima Sport 1 | 131.000 | 0.7 | 2.7 |
8 | Happy Channel | 123.000 | 0.7 | 2.6 |
9 | TVR 1 | 119.000 | 0.7 | 2.5 |
10 | Orange Sport 1 | 97.000 | 0.5 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 31 iulie, pe intervalul meciului FCSB-FCU Craiova (22:30-00:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | DigiSport 1 | 418.000 | 4.4 | 16.7 |
2 | Pro TV | 276.000 | 2.9 | 11.1 |
3 | Antena 1 | 264.000 | 2.8 | 10.6 |
4 | Kanal D | 216.000 | 2.3 | 8.6 |
5 | Romania TV | 203.000 | 2.1 | 8.1 |
6 | Antena 3 | 133.000 | 1.4 | 5.3 |
7 | Happy Channel | 60.000 | 0.6 | 2.4 |
8 | Prima Sport 1 | 58.000 | 0.6 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 44.000 | 0.5 | 1.8 |
10 | TVR 2 | 44.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 31 iulie, pe intervalul meciului FCSB-FCU Craiova (22:30-00:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | DigiSport 1 | 187.000 | 4.0 | 18.0 |
2 | Pro TV | 179.000 | 3.8 | 17.2 |
3 | Antena 1 | 133.000 | 2.8 | 12.8 |
4 | Kanal D | 65.000 | 1.4 | 6.2 |
5 | Romania TV | 35.000 | 0.7 | 3.3 |
6 | Prima Sport 1 | 30.000 | 0.6 | 2.9 |
7 | Antena 3 | 28.000 | 0.6 | 2.7 |
8 | Disney | 23.000 | 0.5 | 2.2 |
9 | Orange Sport 1 | 21.000 | 0.4 | 2.0 |
10 | TVR 2 | 20.000 | 0.4 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro