Insula Iubirii, debut cu stângul pentru Antena 1. Postul grupului Intact a fost al treilea la nivel naţional şi în mediul urban şi pe doi pe publicul comercial urban. cu vârste între 21 şi 54 de ani.
A fost o seară de luni în care Pro TV a pus la bătaie o nouă ediţie a emisiunii Survivor, iar Kanal D a avut serialul turcesc Fiica Ambasadorului.
Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat aseară meciul dintre FCSB şi Argeş.
Pe intervalul Survivor (20.30 - 23.25), Pro TV a fost urmărit de 1,4 milioane de telespectatori, dintre care 670.000 erau de la oraşe, iar pe publicul comercial urban Pro TV a obţinut o medie de 300.000 de persoane.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 2 mai, pe intervalul premierei Insula Iubirii:
Naţional. Insula iubirii a atras, la nivel naţional, 570.000 de telespectatori. Antena 1 a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, Pro TV, urmărit de 1,3 milioane de persoane, respectiv, Kanal D, urmărit de un milion de persoane.
Topul audienţelor de luni seara este continuat de Romania TV, urmărit de 370.000 de persoane.
Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, aflat pe poziţia cinci în topul la nivel naţional.
Urban. Reality-show-ul Antenei 1 a fost pe trei şi la oraşe. Emisiunea prezentată de Radu Vâlcan a fost urmărită de 370.000 de persoane, în urma primelor televiziuni clasate.
Pe acelaşi interval, liderul Pro TV era urmărit de 640.000 de persoane din mediul urban, în timp ce Kanal D era pe poziţia secundă, cu aproape 500.000 de telespectatori.
Comercial Urban 21-54 de ani. Lucrurile s-au mai echilibrat pentru Antena 1 pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani.
Pro TV şi Antena 1 au avit cifre apropiate: 280.000 de telespectatori, media Pro TV, în timp ce Antena 1 avea 250.000 de persoane.
Locul al treilea a fost al Kanal D, urmărit de 130.000 de telespectatori tineri.
Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.369.000 | 7.8 | 20.3 |
2 | Kanal D | 999.000 | 5.7 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 571.000 | 3.2 | 8.5 |
4 | Romania TV | 371.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 331.000 | 1.9 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 269.000 | 1.5 | 4.0 |
7 | Pro Cinema | 242.000 | 1.4 | 3.6 |
8 | Prima TV | 194.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | Antena Stars | 173.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Happy Channel | 154.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 638.000 | 6.7 | 18.0 |
2 | Kanal D | 492.000 | 5.2 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 369.000 | 3.9 | 10.4 |
4 | Romania TV | 203.000 | 2.1 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 175.000 | 1.8 | 4.9 |
6 | DigiSport 1 | 173.000 | 1.8 | 4.9 |
7 | Pro Cinema | 113.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | Prima TV | 110.000 | 1.2 | 3.1 |
9 | Happy Channel | 96.000 | 1.0 | 2.7 |
10 | Digi 24 | 93.000 | 1.0 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 282.000 | 5.9 | 19.1 |
2 | Antena 1 | 254.000 | 5.3 | 17.2 |
3 | Kanal D | 132.000 | 2.8 | 8.9 |
4 | DigiSport 1 | 80.000 | 1.7 | 5.4 |
5 | Pro Cinema | 55.000 | 1.2 | 3.7 |
6 | Romania TV | 49.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | Prima TV | 49.000 | 1.0 | 3.3 |
8 | Digi 24 | 43.000 | 0.9 | 2.9 |
9 | National TV | 38.000 | 0.8 | 2.6 |
10 | Antena 3 | 33.000 | 0.7 | 2.2 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:25. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.5 puncte de rating și 21.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.5 puncte de audiență și 13.3% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au trăit emoția unei noi eliminări, iar în minutul de aur, la ora 21:44, aproape 1.9 de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!