Skip to main content

Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

 
Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

Insula Iubirii, debut cu stângul pentru Antena 1. Postul grupului Intact a fost al treilea la nivel naţional şi în mediul urban şi pe doi pe publicul comercial urban. cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Publicitate

A fost o seară de luni în care Pro TV a pus la bătaie o nouă ediţie a emisiunii Survivor, iar Kanal D a avut serialul turcesc Fiica Ambasadorului. 

Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat aseară meciul dintre FCSB şi Argeş. 

Pe intervalul Survivor (20.30 - 23.25), Pro TV a fost urmărit de 1,4 milioane de telespectatori, dintre care 670.000 erau de la oraşe, iar pe publicul comercial urban Pro TV a obţinut o medie de 300.000 de persoane. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 2 mai, pe intervalul premierei Insula Iubirii:

Naţional. Insula iubirii a atras, la nivel naţional, 570.000 de telespectatori. Antena 1 a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, Pro TV, urmărit de 1,3 milioane de persoane, respectiv, Kanal D, urmărit de un milion de persoane. 

Topul audienţelor de luni seara este continuat de Romania TV, urmărit de 370.000 de persoane. 

Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, aflat pe poziţia cinci în topul la nivel naţional. 

Urban. Reality-show-ul Antenei 1 a fost pe trei şi la oraşe. Emisiunea prezentată de Radu Vâlcan a fost urmărită de 370.000 de persoane, în urma primelor televiziuni clasate.

Pe acelaşi interval, liderul Pro TV era urmărit de 640.000 de persoane din mediul urban, în timp ce Kanal D era pe poziţia secundă, cu aproape 500.000 de telespectatori. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Lucrurile s-au mai echilibrat pentru Antena 1 pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Pro TV şi Antena 1 au avit cifre apropiate: 280.000 de telespectatori, media Pro TV, în timp ce Antena 1 avea 250.000 de persoane. 

Locul al treilea a fost al Kanal D, urmărit de 130.000 de telespectatori tineri. 

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.369.000 7.8 20.3
2 Kanal D 999.000 5.7 14.8
3 Antena 1 571.000 3.2 8.5
4 Romania TV 371.000 2.1 5.5
5 DigiSport 1 331.000 1.9 4.9
6 Antena 3 269.000 1.5 4.0
7 Pro Cinema 242.000 1.4 3.6
8 Prima TV 194.000 1.1 2.9
9 Antena Stars 173.000 1.0 2.6
10 Happy Channel 154.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 638.000 6.7 18.0
2 Kanal D 492.000 5.2 13.9
3 Antena 1 369.000 3.9 10.4
4 Romania TV 203.000 2.1 5.7
5 Antena 3 175.000 1.8 4.9
6 DigiSport 1 173.000 1.8 4.9
7 Pro Cinema 113.000 1.2 3.2
8 Prima TV 110.000 1.2 3.1
9 Happy Channel 96.000 1.0 2.7
10 Digi 24 93.000 1.0 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 282.000 5.9 19.1
2 Antena 1 254.000 5.3 17.2
3 Kanal D 132.000 2.8 8.9
4 DigiSport 1 80.000 1.7 5.4
5 Pro Cinema 55.000 1.2 3.7
6 Romania TV 49.000 1.0 3.3
7 Prima TV 49.000 1.0 3.3
8 Digi 24 43.000 0.9 2.9
9 National TV 38.000 0.8 2.6
10 Antena 3 33.000 0.7 2.2

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul Expertul
    La inceput de iunie Survivor ajunge la final. Poate sunt unii care se gandesc ca e pe repede inainte acest sezon, ii informez ca primul sezon s-a incheiat pe 30 mai 2020, iar la ProTV toate emisiunile din grila de primavara ajung la final la sfarsit de mai inceput de iunie. Cele doua echipe de la Survivor sunt mai echilibrate dupa mixare , dar asa cum scriam pe 11 aprilie aceste schimbari au afectat negativ audientele.! O scurta analiza cu plusuri si minusuri despre Survivor Romania sezonul3! Plusuri: 1. La ProTV un mesaj SMS prin care iti votezi concurentul preferat costa doar 0,48 Euro, in timp ce la Kanal D a costat 1,19 Euro. 2. Introducerea din formatul original a insulei exilului a adus mai mult dinamism in show. 3. Introducerea imunitatii personale salveaza concurentii buni pe plan sportiv de la eliminare. 4. ProTV si producatorii au sanctionat violenta verbala, in timp ce la Kanal nu s-a intamplat asta. 5. Survivor este mai curat in acest sezon fara manelisti. 6. La ProTV eliminarile s-au facut corect, daca tinem cont ca pentru producatori si ProTV era mai convenabil sa mentina in show concurentii pusi pe scandal. Minusuri: 1 In acest sezon echipele sunt dezechilibrate, iar ProTV si producatorii n-au reusit sa remedieze asta prin noii concurenti adusi pe parcurs. E tare frustrant sa te uiti la o competitie in care doar o echipa castiga. 2. Un format cu performantele Survivor ar fi trebuit sa primeasca cel putin4 zile in grila ProTV. 3. Continutul Survivor care n-are loc in show-ul de pe TV ar fi trebuit difuzat pe platforma Voyo. 4. Survivor n-ar fi trebuit difuzat in avans pe Voyo, avand in vedere ca retelele sociale sunt pline cu mesaje in care se dezvaluie ce echipa castiga jocurile. 5. Redenumirea celor doua echipe si amestecarea concurentilor mi se pare o mare prostie din partea producatorilor. Telespectatorii au fost obisnuiti din sezoanele trecute, sa urmareasca lupta dintre Faimosi si Razboinici, dar cu aceasta incercare nereusita de a echilibra cele doua echipe telespectatorii vor fi derutati si audientele vor fi tot mai mici.
  • Sabina Sabina
    Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:25. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.2 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.8 puncte de audiență și 14.3% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură Jocul de Imunitate, iar în minutul de aur, la ora 22:13, peste 1.9 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe PRO TV!
  • Mile Mile
    Tocmai ca din 500 000 insula are 250 000 de educați, aici nu sunt pensionari , e cel mai urban , la rural sunt postaci
  • Jonn Jonn
    Vremea buna incepe sa afecteze audientele. premiera Insula Iubirii sezonul6 e mult mai slaba fata de premiera sezonului 5 din aprilie 2019, dar si audientele Survivor cred ca sunt cele mai slabe pe comercial in acest sezon. Cei de la Click scriu ca Pro TV pregateste Survivor All Stars cu cei mai buni concurenti din precedentele sezoane Exatlon si Survivor pentru inceputul anului 2023, iar pentru toamna acestui an Sunt celebru scoate-ma de aici. Poate confirma cineva informatia publicata de Click?
  • Sabina Sabina
    Pro TV va produce în colaborare cu Acun Medya Sunt celebru scoate-mă de aici în această toamnă și la anul Survivor All Stars.
  • Mile Mile
    Foarte bune la cei educați, nu ma așteptăm ca survivor sa pice , iar am avut dreptate , pensionarii la ei nu ha
  • Ha Ha
    Eșec, nu Mile?
  • Filmoteca Filmoteca
    Bravo Pro Cinema.
    Sa inteleg ca, cei care s-au saturat de Survivor, s-au mutat pe Pro TV.
  • Migu Migu
    Si pe intervalul Survivor nu dati ? Se face Antenuta Zero de ras sau cum ?

    Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:25. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.2 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.8 puncte de audiență și 14.3% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură Jocul de Imunitate, iar în minutul de aur, la ora 22:13, peste 1.9 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe PRO TV!
  • Sabina Sabina
    Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:25. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.2 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.8 puncte de audiență și 14.3% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură Jocul de Imunitate, iar în minutul de aur, la ora 22:13, peste 1.9 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe PRO TV!

Trimite un comentariu

sus