Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la primul meci de la EURO 2020, pe Pro TV? Survivor, foarte aproape de meci pe naţional, departe pe publicul tânăr

 
AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la primul meci de la EURO 2020, pe Pro TV? Survivor, foarte aproape de meci pe naţional, departe pe publicul tânăr

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul de deschidere de la Euro, dat de Pro TV? Partida Turcia - Italia (scor 0-3) a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare.

Publicitate

Interesant este că postul Kanal D, cu Survivor, a fost aproape de meci (dar pe locul doi) la nivelul întregii ţări. Pe publicul tânăr însă, dar şi la oraşe, emisiunea de pe Kanal D a fost mult în urma partidei de deschidere de la Campionatul European..

Partida disputată la Roma s-a încheiat cu scorul de 0-3 şi a atras în faţa televizoarelor peste 1,5 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziţie, pe toate segmentele de audienţă.

Citeşte şi: Turcia - Italia, primul meci Euro 2020, fără scor cu grafică pe ecran. Ţările din Europa au avut grafica

Cum a fost audienţa faţă de debutul Euro 2016, dat atunci tot de Pro TV?

Ratingul a fost mult mai mic în comparaţie cu debutul Euro 2016 şi este normal. De ce? Pentru că atunci a jucat chiar naţionala României în deschidere şi avea un adversar redutabil - Franţa (ţara gazdă a turneului de acum cinci ani).

Duelul Franţa-România (2-1) din 2016 era transmis pe două posturi: Pro TV şi Dolce Sport (actualul Telekom Sport). Pro TV a avut o audienţă de peste 4,5 milioane de telespectatori la nivel naţional şi cotă de share record pe comercial - 71%. A fost una dintre cele mai mari audienţe ale unui program TV în acel an!

Şi Dolce Sport bifase un rating peste media staţiei - 190.000 de privitori la nivel naţional.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Câţi români au văzut România - Franţa la televizor. Cote de piaţă uriaşe pentru meciul de pe Pro TV

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Turcia-Italia (22:00-23:50):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la partida de fotbal Turcia - Italia, de pe Pro TV. Primul loc pe interval pentru Pro TV.

După meciul de pe Pro TV, pe poziţia a doua a fost Survivor, de pe Kanal D, la aproximativ 50.000 de telespectatori distanţă.

Antena 1, pe poziţia a treia, a fost mult în urmă: audienţa postului Intact a fost de peste două ori mai mică decât a meciului de deschidere de la Euro.


URBAN. La oraşe, meciul Turcia - Italia a dominat audienţa. Peste 900.000 de telespectatori de la oraşe a avut partida, mult peste Kanal D (600.000).

Faţă de Antena 1, meciul de pe Pro TV a avut la oraşe audienţe de trei ori mai mari.

COMERCIAL. Şi pe publicul tânăr a fost o distanţă considerabilă între meciul Turcia - Italia şi celelalte staţii.

Au fost 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, de două ori mai mulţi decât la Survivor, pe Kanal D şi de aproape trei ori mai mulţi decât la Antena 1.

Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.501.000 8,5 22,7
2 Kanal D 1.455.000 8,2 22,0
3 Antena 1 725.000 4,1 11,0
4 Romania TV 347.000 2,0 5,3
5 Antena 3 252.000 1,4 3,8
6 Pro 2 192.000 1,1 2,9
7 TVR 2 153.000 0,9 2,3
8 Prima TV 129.000 0,7 1,9
9 Antena Stars 116.000 0,7 1,8
10 Happy Channel 109.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 923.000 9,6 26,5
2 Kanal D 614.000 6,4 17,6
3 Antena 1 319.000 3,3 9,1
4 Antena 3 178.000 1,9 5,1
5 Romania TV 144.000 1,5 4,1
6 Eurosport 1 91.000 0,9 2,6
7 Pro 2 74.000 0,8 2,1
8 Happy Channel 66.000 0,7 1,9
9 TVR 2 66.000 0,7 1,9
10 Antena Stars 63.000 0,7 1,8


**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 398.000 9,4 32,5
2 Kanal D 209.000 4,9 17,1
3 Antena 1 157.000 3,7 12,8
4 TVR 1 28.000 0,7 2,3
5 Eurosport 1 26.000 0,6 2,1
6 AXN 22.000 0,5 1,8
7 Pro Cinema 22.000 0,5 1,8
8 Prima TV 21.000 0,5 1,7
9 Antena Stars 20.000 0,5 1,6
10 Happy Channel 19.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: Turcia - Italia, primul meci Euro 2020, fără scor cu grafică pe ecran. Ţările din Europa au avut grafica

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus