AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul de deschidere de la Euro, dat de Pro TV? Partida Turcia - Italia (scor 0-3) a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare.
Interesant este că postul Kanal D, cu Survivor, a fost aproape de meci (dar pe locul doi) la nivelul întregii ţări. Pe publicul tânăr însă, dar şi la oraşe, emisiunea de pe Kanal D a fost mult în urma partidei de deschidere de la Campionatul European..
Partida disputată la Roma s-a încheiat cu scorul de 0-3 şi a atras în faţa televizoarelor peste 1,5 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziţie, pe toate segmentele de audienţă.
Cum a fost audienţa faţă de debutul Euro 2016, dat atunci tot de Pro TV?
Ratingul a fost mult mai mic în comparaţie cu debutul Euro 2016 şi este normal. De ce? Pentru că atunci a jucat chiar naţionala României în deschidere şi avea un adversar redutabil - Franţa (ţara gazdă a turneului de acum cinci ani).
Duelul Franţa-România (2-1) din 2016 era transmis pe două posturi: Pro TV şi Dolce Sport (actualul Telekom Sport). Pro TV a avut o audienţă de peste 4,5 milioane de telespectatori la nivel naţional şi cotă de share record pe comercial - 71%. A fost una dintre cele mai mari audienţe ale unui program TV în acel an!
Şi Dolce Sport bifase un rating peste media staţiei - 190.000 de privitori la nivel naţional.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Câţi români au văzut România - Franţa la televizor. Cote de piaţă uriaşe pentru meciul de pe Pro TV
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Turcia-Italia (22:00-23:50):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la partida de fotbal Turcia - Italia, de pe Pro TV. Primul loc pe interval pentru Pro TV.
După meciul de pe Pro TV, pe poziţia a doua a fost Survivor, de pe Kanal D, la aproximativ 50.000 de telespectatori distanţă.
Antena 1, pe poziţia a treia, a fost mult în urmă: audienţa postului Intact a fost de peste două ori mai mică decât a meciului de deschidere de la Euro.
URBAN. La oraşe, meciul Turcia - Italia a dominat audienţa. Peste 900.000 de telespectatori de la oraşe a avut partida, mult peste Kanal D (600.000).
Faţă de Antena 1, meciul de pe Pro TV a avut la oraşe audienţe de trei ori mai mari.
COMERCIAL. Şi pe publicul tânăr a fost o distanţă considerabilă între meciul Turcia - Italia şi celelalte staţii.
Au fost 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, de două ori mai mulţi decât la Survivor, pe Kanal D şi de aproape trei ori mai mulţi decât la Antena 1.
Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.501.000 | 8,5 | 22,7 |
2 | Kanal D | 1.455.000 | 8,2 | 22,0 |
3 | Antena 1 | 725.000 | 4,1 | 11,0 |
4 | Romania TV | 347.000 | 2,0 | 5,3 |
5 | Antena 3 | 252.000 | 1,4 | 3,8 |
6 | Pro 2 | 192.000 | 1,1 | 2,9 |
7 | TVR 2 | 153.000 | 0,9 | 2,3 |
8 | Prima TV | 129.000 | 0,7 | 1,9 |
9 | Antena Stars | 116.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | Happy Channel | 109.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 923.000 | 9,6 | 26,5 |
2 | Kanal D | 614.000 | 6,4 | 17,6 |
3 | Antena 1 | 319.000 | 3,3 | 9,1 |
4 | Antena 3 | 178.000 | 1,9 | 5,1 |
5 | Romania TV | 144.000 | 1,5 | 4,1 |
6 | Eurosport 1 | 91.000 | 0,9 | 2,6 |
7 | Pro 2 | 74.000 | 0,8 | 2,1 |
8 | Happy Channel | 66.000 | 0,7 | 1,9 |
9 | TVR 2 | 66.000 | 0,7 | 1,9 |
10 | Antena Stars | 63.000 | 0,7 | 1,8 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul meciului Turcia - Italia (22:00-23:50), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 398.000 | 9,4 | 32,5 |
2 | Kanal D | 209.000 | 4,9 | 17,1 |
3 | Antena 1 | 157.000 | 3,7 | 12,8 |
4 | TVR 1 | 28.000 | 0,7 | 2,3 |
5 | Eurosport 1 | 26.000 | 0,6 | 2,1 |
6 | AXN | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
7 | Pro Cinema | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
8 | Prima TV | 21.000 | 0,5 | 1,7 |
9 | Antena Stars | 20.000 | 0,5 | 1,6 |
10 | Happy Channel | 19.000 | 0,5 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.