AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, sâmbătă seara? Cei mai mulţi au avut televizoarele deschise pe SuperStar, show-ul Pro TV. Cu toate acestea, nici iUmor-ul Antenei 1 nu a stat rău.
Show-ul cu Delia, Cheloo şi Bendeac a fost lider pe segementul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. La nivel naţional şi în mediul urban a fost pe doi.
SuperStar s-a terminat cu jumătate de oră mai târziu faţă de iUmor, timp suficient pentru Pro TV să recupereze şi tinerii. Astfel, raportat la media totală, emisiunea cu Smiley, Moga, Raluka şi Carla's Dreams a fost lider pe toate targeturile.
Kanal D a fost, sâmbătă seara, postul de pe locul trei.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:20):
Naţional. Show-ul iUmor a fost urmărit, sâmbătă seara, de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut. Nu a fost suficient pentru ca Antena 1 să fie pe primul loc în ţara, unde Pro TV a condus.
Pe interval, postul din Pache aduna aproape 1,3 milioane de români în fiecare minut.
Kanal D era următoarea staţie din top, iar pe intervalul iUmor înregistra aproximativ 970.000 de persoane.
Urban. Situaţia s-a repetat şi în mediul urban, unde Antena 1 ocupa locul secund. iUmor a fost urmărit, aseară, de aproximativ 575.000 de oameni în medie.
Primul loc era adjudecat, bineînţeles, de Pro TV. Număra peste 700.000 de români pe intervalul în care SuperStar s-a intersectat cu iUmor.
Cu aproape 400.000 de urmăritori, Kanal D completa podiumul pe intervalul iUmor.
Comercial. Lucrurile s-au schimbat pe segmentul tânăr. Antena 1 a reuşit să treacă pe primul loc, peste Pro TV. Show-ul cu Delia, Cheloo şi Bendeac în juriu a fost urmărit, în medie, de aproape 300.000 de români cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Pro TV i-a urmat în top, cu o medie de 275.000 de telespectatori pe minut.
Cu 150.000 de privitori, Kanal D completat top trei.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.292.000 | 7.3 | 15.4 |
2 | Antena 1 | 1.098.000 | 6.2 | 13.1 |
3 | Kanal D | 967.000 | 5.5 | 11.5 |
4 | Romania TV | 638.000 | 3.6 | 7.6 |
5 | Antena 3 | 390.000 | 2.2 | 4.7 |
6 | DigiSport 1 | 377.000 | 2.1 | 4.5 |
7 | TVR 2 | 280.000 | 1.6 | 3.3 |
8 | TVR 1 | 215.000 | 1.2 | 2.6 |
9 | Realitatea Plus | 195.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | Pro Cinema | 177.000 | 1.0 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 702.000 | 7.3 | 16.4 |
2 | Antena 1 | 575.000 | 6.0 | 13.4 |
3 | Kanal D | 397.000 | 4.2 | 9.3 |
4 | Romania TV | 332.000 | 3.5 | 7.7 |
5 | DigiSport 1 | 208.000 | 2.2 | 4.8 |
6 | Antena 3 | 202.000 | 2.1 | 4.7 |
7 | TVR 2 | 130.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | Realitatea Plus | 109.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | TVR 1 | 108.000 | 1.1 | 2.5 |
10 | Diva | 107.000 | 1.1 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:20), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 298.000 | 7.2 | 20.0 |
2 | Pro TV | 275.000 | 6.6 | 18.5 |
3 | Kanal D | 153.000 | 3.7 | 10.3 |
4 | DigiSport 1 | 56.000 | 1.3 | 3.7 |
5 | Romania TV | 53.000 | 1.3 | 3.5 |
6 | Diva | 40.000 | 1.0 | 2.7 |
7 | TVR 1 | 39.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | TVR 2 | 30.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Eurosport 1 | 28.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Warner TV | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Și, spre consternarea mea, nu înțeleg cine se uită la România Tv.