AUDIENŢE. SuperStar versus iUmor sau vocea bate fundu'. Palme peste fund şi bărbaţi dezbrăcaţi. iUmor şi-a scos „artileria grea” pentru debutul sezonului 11. Nu a mers. Sezonul 11 a debutat pe locul doi, aseară. Care au fost cifrele?
- iUmor a debutat pe locul doi pe toate segmentele de public. Peste 900.000 de români au urmărit momentele de aseară ale emisiunii, pe Antena 1. Ce fel de momente? „Pline de umor”! Alice Bonita şi Alexandra Leonte au venit cu un moment în care şi-au dat palme la fund cu diferite alimente, în timp ce italienii Fabio Biggi şi Lorenzo Nardi au venit pe scenă şi s-au dezbrăcat complet.
Emisiunea a fost la peste 200.000 de telespectatori în urma Pro TV.
- Tot în prima ediţie a apărut şi Gigel Frone, fost concurent la Românii au talent. Pe scena iUmor a venit şi Selly (Andrei Şelaru), care a susţinut un moment de roast despre juraţii Bendeac, Delia şi Cheloo.
- Sezonul 11 iUmor a avut cifre mai slabe decât în primăvară, dar Antena 1 a stat mai bine în clasament. În februarie, iUmor avea peste 1,1 milioane de telespectatori, dar era pe trei în ţară, la oraşe şi pe segmentul tinerilor. Detalii, AICI
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. iUmor, dar ai pe trei. A luat bătaie tot de la Denzel Washington, ca şi anul trecut. Cum au stat Survivor şi Pro TV?
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul debutului sezonului 11 iUmor (20:00-22:45):
Naţional. Sezonul 11 iUmor a început pe locul secund în ţară. Peste 900.000 de români au urmărit ediţia de aseară pe Antena 1.
Cel mai urmărit program al serii a fost Superstar de Pro TV. Show-ul muzical avea o audienţă de 1.130.000 de telespectatori.
A treia staţie TV din clasament a fost Kanal D, 698.000 de privitori.
Urban. iUmor n-a performat nici la oraşe. Emisiunea cu Delia, Bendeac şi Cheloo în juriu a pus Antena 1 pe locul doi în topul televiziunilor, cu 404.000 de telespectatori.
Cel mai urmărit program al serii a fost Superstar de pe Pro TV, cu 635.000 de privitori.
Luptă strânsă între România TV şi Kanal D pentru locul trei. Postul de ştiri a depăşit Kanal D, aseară, în ziua în care Florin Câţu ş câştigat şefia PNL în faţa lui Ludovic Orban.
Comercial (18-49 Urban). Un nou segment de public, un nou loc doi pentru Antena 1. iUmor a înregistat o audienţă de 180.000 de telespectatori tineri, în seara de sâmbătă.
Şi pe comercial a câştigat Superstar, emisiunea Pro TV-ului - 218.000 de privitori.
Podiumul serii era completat de Kanal D, cu 118.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.130.000 | 6,4 | 15,9 |
2 | Antena 1 | 911.000 | 5,2 | 12,8 |
3 | Kanal D | 698.000 | 4,0 | 9,8 |
4 | Romania TV | 533.000 | 3,0 | 7,5 |
5 | DigiSport 1 | 359.000 | 2,0 | 5,1 |
6 | Antena 3 | 333.000 | 1,9 | 4,7 |
7 | Realitatea Plus | 224.000 | 1,3 | 3,2 |
8 | TVR 1 | 186.000 | 1,1 | 2,6 |
9 | Digi 24 | 156.000 | 0,9 | 2,2 |
10 | National TV | 153.000 | 0,9 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 635.000 | 6,6 | 17,8 |
2 | Antena 1 | 404.000 | 4,2 | 11,3 |
3 | Romania TV | 279.000 | 2,9 | 7,8 |
4 | Kanal D | 274.000 | 2,9 | 7,7 |
5 | DigiSport 1 | 193.000 | 2,0 | 5,4 |
6 | Antena 3 | 183.000 | 1,9 | 5,1 |
7 | Digi 24 | 120.000 | 1,3 | 3,4 |
8 | Realitatea Plus | 106.000 | 1,1 | 3,0 |
9 | National TV | 79.000 | 0,8 | 2,2 |
10 | TVR 1 | 73.000 | 0,8 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:45), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 218.000 | 5,2 | 19,2 |
2 | Antena 1 | 180.000 | 4,3 | 15,8 |
3 | Kanal D | 118.000 | 2,8 | 10,3 |
4 | DigiSport 1 | 75.000 | 1,8 | 6,6 |
5 | Digi 24 | 47.000 | 1,1 | 4,1 |
6 | National TV | 39.000 | 0,9 | 3,5 |
7 | Romania TV | 32.000 | 0,8 | 2,9 |
8 | Comedy Central | 25.000 | 0,6 | 2,2 |
9 | TNT | 22.000 | 0,5 | 1,9 |
10 | AXN | 19.000 | 0,5 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
- Nu
Audiența e una MIRACULOASĂ, ținând cont de concurență, chiar și în ciuda atitudinii PĂRTINITOARE a autorului (care și-a făcut-o cunoscută în calitate de invitat special la ei)
Dar va avea mult de pătimit după decizia celor de la Antena 1 de a distruge iUmor!
#PROSTIA SE VA PLĂTI SCUMP