AUDIENŢE. Florin Călinescu a fost jurat supriză la iUmor? S-au uitat românii la emisiune duminică seara?
Datele de audienţă arată că Antena 1 a fost, cu iUmor, pe locul al doilea pe tot intervalul de difuzare.
Cine a bătut iUmor?
iUmor a început la ora 20.00 şi s-a terminat la miezul nopţii. Pro a contratacat cu două filme de acţiune. Primul, de la ora 20.00, a fost Misiune: Imposibilă. Declinul. De la ora 23.00, a intrat un alt film: Wanted.
La iUmor - cu Florin Călinescu alături de Bendeac, Delia şi Cheloo - s-au uitat, în fiecare minut, 750.000 de români. În acelaşi timp, Pro TV ţinea, cu Misiune Imposibilă, 1,1 milioane de români. Kanal D a avut în grilă Tu urmezi, cu Dan Negru, apoi, de la 22.00 - Se strigă darul.
La oraşe, iUmor a atras 430.000 de telespectatori, cu peste 100.000 sub Pro TV.
Şi pe publicul comercial, emisiunea de pe Antena 1 a fost tot pe poziţia a doua: 215.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani la iUmor şi 325 la filmele de pe Pro TV.
Audienţa posturilor TV duminică, 25 septembrie, pe intervalul iUmor (20:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.135.000 | 6.4 | 18.3 |
2 | Antena 1 | 750.000 | 4.2 | 12.1 |
3 | Kanal D | 658.000 | 3.7 | 10.6 |
4 | Romania TV | 503.000 | 2.8 | 8.1 |
5 | Prima TV | 315.000 | 1.8 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 273.000 | 1.5 | 4.4 |
7 | Antena 3 | 265.000 | 1.5 | 4.3 |
8 | TVR 1 | 174.000 | 1 | 2.8 |
9 | DigiSport 1 | 133.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | TVR 2 | 122.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 25 septembrie, pe intervalul iUmor (20:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 554.000 | 5.8 | 17.1 |
2 | Antena 1 | 432.000 | 4.5 | 13.3 |
3 | Kanal D | 306.000 | 3.2 | 9.4 |
4 | Romania TV | 262.000 | 2.8 | 8.1 |
5 | Antena 3 | 172.000 | 1.8 | 5.3 |
6 | Happy Channel | 136.000 | 1.4 | 4.2 |
7 | Prima TV | 105.000 | 1.1 | 3.2 |
8 | DigiSport 1 | 91.000 | 1 | 2.8 |
9 | TVR 1 | 72.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Digi 24 | 64.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 25 septembrie, pe intervalul iUmor (20:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 18-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 324.000 | 6.9 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 216.000 | 4.6 | 16.1 |
3 | Kanal D | 104.000 | 2.2 | 7.7 |
4 | Romania TV | 49.000 | 1 | 3.6 |
5 | Antena 3 | 44.000 | 0.9 | 3.3 |
6 | DigiSport 1 | 40.000 | 0.8 | 3 |
7 | Happy Channel | 34.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | Prima TV | 31.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Digi 24 | 26.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | TVR 2 | 24.000 | 0.5 | 1.8 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro