Audienţe. O seară cu trei lideri în audienţe. Trei posturi, trei programe, trei lideri diferiţi pe fiecare dintre cele trei segmente: naţional, urban şi comercial. Pro TV, Antena 1 şi Kanal D au avut aseară câte o "felie" din tortul audienţelor TV.
Pe scurt:
- Publicul de la nivelul întregii ţări s-a dus pe serialul turcesc Hercai. Kanal D a fost primul pe acest segment.
- Publicul urban s-a orientat mai mult către iUmor. La oraşe, Antena 1 a fost prima.
- Iar publicul tânăr, între 18 şi 49 de ani, s-a uitat la Pro TV, la filmul Turistul, cu Johnny Depp şi Angelina Jolie. Pro TV a avut primul loc pe publicul comercial.
Datele detaliate, în continuare. Am mers pe intervalul iUmor, care acoperă cea mai mare parte a serii (20.30-23.20)
Naţional. Pe întreaga ţară, cel mai urmărit program al serii a fost serialul turcesc Hercai, cu o medie de aproape 1,4 milioane de români în faţa televizoarelor.
Poziţia a doua pentru iUmor (cu aproape 1,2 milioane) şi locul trei pentru Pro TV, cu aproape 1,1 milioane.
Urban. Diferenţe mai mici la oraşe între primele trei locuri. Aici, publicul a fost mai împărţit. Cei mai mulţi s-au uitat la iUmor, pe Antena 1: peste 600.000 de telespectatori în mediul urban. La 50.000 de telespectatori distanţă, a urmat Kanal D, cu serialul turcesc.
Pro TV, cu filmul Turistul şi cu o parte din producţia O luptă personală 3, a fost urmărit de 540.000 de telespectatori la oraşe.
Comercial. Pe publicul tânăr, Pro TV a fost pe primul loc, cu aproape 280.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La mică distanţă (17.000 de telespectatori) a urmat iUmor, de pe Antena 1.
Kanal D a avut poziţia a treia pe publicul tânăr, la o distanţă ceva mai mare de primul loc: 160.000 de tineri a numărat postul turcesc pe publicul comercial.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.388.000 | 7,9 | 18,8 |
2 | Antena 1 | 1.195.000 | 6,8 | 16,2 |
3 | Pro TV | 1.073.000 | 6,1 | 14,6 |
4 | Romania TV | 478.000 | 2,7 | 6,5 |
5 | Antena 3 | 382.000 | 2,2 | 5,2 |
6 | Happy Channel | 251.000 | 1,4 | 3,4 |
7 | DigiSport 1 | 168.000 | 1,0 | 2,3 |
8 | National TV | 164.000 | 0,9 | 2,2 |
9 | Antena Stars | 140.000 | 0,8 | 1,9 |
10 | Pro 2 | 132.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 610.000 | 6,4 | 16,2 |
2 | Kanal D | 562.000 | 5,9 | 14,9 |
3 | Pro TV | 536.000 | 5,6 | 14,3 |
4 | Romania TV | 227.000 | 2,4 | 6,0 |
5 | Antena 3 | 227.000 | 2,4 | 6,0 |
6 | Happy Channel | 152.000 | 1,6 | 4,0 |
7 | DigiSport 1 | 94.000 | 1,0 | 2,5 |
8 | Prima TV | 82.000 | 0,9 | 2,2 |
9 | Pro 2 | 76.000 | 0,8 | 2,0 |
10 | National TV | 62.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 12 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:20), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 278.000 | 6,6 | 21,8 |
2 | Antena 1 | 261.000 | 6,2 | 20,4 |
3 | Kanal D | 158.000 | 3,7 | 12,4 |
4 | National TV | 31.000 | 0,7 | 2,4 |
5 | Antena Stars | 31.000 | 0,7 | 2,4 |
6 | Pro 2 | 28.000 | 0,7 | 2,2 |
7 | Happy Channel | 27.000 | 0,6 | 2,1 |
8 | DigiSport 1 | 25.000 | 0,6 | 2,0 |
9 | Romania TV | 25.000 | 0,6 | 2,0 |
10 | Digi 24 | 24.000 | 0,6 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
https://m.youtube.com/watch?v=Gj-s3CPi4Vk
P.S. Întrebare pentru autor (și restul cititorilor dacă vor să răspundă):
Sunt incluse în cifrele prezentate și cele de pe canalele HD? (PRO TV HD, Antena 1 HD, Kanal D HD, Prima TV HD, etc)
Era mai clar cine era liderul serii dacă puneați tabele cu fiecare emisiune din intervalul său și totodată vedeam și noi cele mai urmărite emisiuni ale zilei într-un top 10/20