Skip to main content

AUDIENŢE. iUmor n-a fost mai sus de locul doi, miercuri seara. Tinerii au salvat „leii” Pro TV-ului. Kanal D şi-a adjudecat ţara şi oraşele

 
AUDIENŢE. iUmor n-a fost mai sus de locul doi, miercuri seara. Tinerii au salvat „leii” Pro TV-ului. Kanal D şi-a adjudecat ţara şi oraşele
AUDIENŢE. Când se duelează Antena 1 şi Pro TV, câştigă Kanal D. Cel puţin ţara şi oraşele, pentru că tinerii „trag” în continuare la Pro TV.
Publicitate
 
A fost o seară împărţită miercuri, când marile generaliste au pus la bătaie producţii ca iUmor (Antena 1), Imperiul Leilor (Pro TV) şi serialul turcesc Hercai (Kanal D). Vorbim, bineînţeles, despre lupta în audienţe dată după ora 20:00. 

 
Marii câştigători ai serii au fost Kanal D şi Pro TV. Tinerii s-au uitat toată seara în număr mare la postul din Pache, în schimb postul Dogan şi-a adjudecat ţara şi oraşele atât pe intersecţia directă cu Imperiul Leilor, cât şi pe cea cu iUmor. 
 
Pe de altă parte, Antena 1 nu a urcat mai sus de locul doi cu emisiunea iUmor, jurizată de Delia, Cheloo şi Bendeac. Postul Intact a fost pe doi la nivel naţional şi pe segmentul comercial, dar s-a clasat pe trei în mediul urban. 
 
Când vine vorba strict de Imperiul Leilor, Pro TV s-a poziţionat pe trei în ţară, pe doi la oraşe şi pe primul loc la tineri. Înainte de emisiunea cu antreprenori, Pro TV a fost cel mai urmărit post TV cu Ştirile de la ora 19:00, indiferent de target. 
 
Cifrele detaliate pe iUmor şi Imperiul Leilor, în continuare: 

 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul iUmor (20:30-22:50):

1. iUmor n-a pus Antena 1 mai sus de locul doi

Naţional. iUmor a pus Antena 1 pe locul doi, raportat la media întregii emisiuni. Peste 1,1 milioane de persoane din toată ţara s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul prezentat de Şerban Copoţ şi Dan Badea. 
 
Lider pe respectivul interval a fost Kanal D, cu 1,4 milioane de oameni la TV. 
 
Podiumul era completat de Pro TV, cu peste un milion de persoane pe interval show-ului Intact. 
 
Urban. La oraşe lucrurile s-au schimbat puţin. Antena 1 s-a clasat doar pe trei, fiind depăşit de Pro TV şi Kanal D. Aproximativ 550.000 de oameni erau în faţa televizoarelor la show-ul de umor. 
 
Liderul Kanal D înregistrat la ora respectivă aproximativ 650.000 de telespectatori pe minut. De pe locul doi, pe acelaşi interval, Pro TV număra aproape 590.000 de privitori pe minut. 
 
Comercial. Tinerii au readus Antena 1 pe locul doi, cu o audienţă medie de 260.000 de persoane în fiecare minut. 
 
De asemenea, pe segmentul comercial s-a schimbat şi liderul. Pe intervalul iUmor, la tineri, nu a fost pe primul loc Kanal D, ci Pro TV cu o medie de aproape 350.000 de persoane
 
Nu în ultimul rând, Kanal D a completat podiumul, cu o medie de 180.000 de telespectatori

Audienta posturilor TV miercuri, 21 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-22:50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.469.000 8.3 17.7
2 Antena 1 1.149.000 6.5 13.9
3 Pro TV 1.070.000 6.1 12.9
4 Romania TV 505.000 2.9 6.1
5 Antena 3 363.000 2.1 4.4
6 DigiSport 1 335.000 1.9 4.0
7 National TV 306.000 1.7 3.7
8 Happy Channel 291.000 1.6 3.5
9 Pro Cinema 202.000 1.1 2.4
10 Prima TV 148.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-22:50), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 650.000 6.8 15.0
2 Pro TV 588.000 6.1 13.5
3 Antena 1 555.000 5.8 12.8
4 Romania TV 300.000 3.1 6.9
5 Antena 3 238.000 2.5 5.5
6 DigiSport 1 203.000 2.1 4.7
7 National TV 176.000 1.8 4.0
8 Happy Channel 169.000 1.8 3.9
9 TVR 2 79.000 0.8 1.8
10 Prima TV 75.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-22:50), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 348.000 8.3 23.6
2 Antena 1 261.000 6.2 17.7
3 Kanal D 180.000 4.3 12.2
4 National TV 58.000 1.4 4.0
5 DigiSport 1 57.000 1.4 3.9
6 Romania TV 50.000 1.2 3.4
7 Happy Channel 35.000 0.8 2.4
8 Pro Cinema 26.000 0.6 1.8
9 Digi 24 25.000 0.6 1.7
10 TVR 2 24.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. „Leii”, sus doar la tineri

Naţional. Emisiunea Imperiul Leilor a pus Pro TV doar pe locul trei la nivel naţional, aseară. A numărat o medie de 1,12 milioane de persoane pe minut

Lider era Kanal D, pe interval, cu aproape 1,5 milioane de persoane. Locul secund era al Antenei 1, cu 1,15 milioane de telespectatori. 

Urban. Pro TV a urcat pe doi, în mediul urban, cu 610.000 de privitori pe minut şi mult mai aproape de primul loc. 
 
Kanal D, locul întâi pe acelaşi interval, număra 650.000 de urmăritori pe minut. Podiumul era completat de Antena 1, cu 550.000 de privitori
 
Comercial. Cel mai bun loc a fost bifat de Imperiul Leilor pe segmentul tânăr. Pro TV a fost lider, cu o medie de 350.000 de oameni.
 
A fost urmat de Antena 1, cu 250.000, apoi de Kanal D, cu 180.000 de persoane

Audienta posturilor TV miercuri, 21 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.492.000 8.4 17.6
2 Antena 1 1.151.000 6.5 13.6
3 Pro TV 1.128.000 6.4 13.3
4 Romania TV 506.000 2.9 6.0
5 Antena 3 363.000 2.1 4.3
6 DigiSport 1 353.000 2.0 4.2
7 Happy Channel 319.000 1.8 3.8
8 National TV 317.000 1.8 3.8
9 Pro Cinema 220.000 1.2 2.6
10 Prima TV 136.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 654.000 6.8 14.8
2 Pro TV 610.000 6.4 13.8
3 Antena 1 549.000 5.7 12.5
4 Romania TV 299.000 3.1 6.8
5 Antena 3 234.000 2.4 5.3
6 DigiSport 1 216.000 2.3 4.9
7 Happy Channel 183.000 1.9 4.2
8 National TV 180.000 1.9 4.1
9 TVR 2 83.000 0.9 1.9
10 Pro Cinema 78.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 21 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:25), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 351.000 8.3 23.8
2 Antena 1 250.000 5.9 17.0
3 Kanal D 180.000 4.3 12.2
4 DigiSport 1 62.000 1.5 4.2
5 National TV 60.000 1.4 4.0
6 Romania TV 49.000 1.2 3.3
7 Happy Channel 37.000 0.9 2.5
8 Digi 24 29.000 0.7 2.0
9 Pro Cinema 26.000 0.6 1.8
10 TVR 2 26.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ionut Ionut
    De ce sa nu continue iumor? Vad ca are audiente foarte bune si dupa 10 sezoane

    Blegovane, astea sunt audiente dezastruoase, nu foarte bune... 6 comercial la bataie cu Leii si tucisme ? Sa faci doar 6 rating la concurenta slaba ?
    Daca era Umorul Sec vineri, la bataie cu Talentele si Survivor ? Sigur facea intre 3-4 puncte pe comercial (cat Burlacii)...
  • Andrei Andrei
    De ce sa nu continue iumor? Vad ca are audiente foarte bune si dupa 10 sezoane ,plus un canal de youtube cu aproape 2,2 milioane de abonați.

    Nu conteaza YouTube blegovane. Aici vorbim de TV, nu internet postacule cap de guma.
    6 comercial inseamna audiente foarte bune dupa 10 sezoane ?

    Pai Talentele dupa 10 au peste 10-11 pe comercial (dublu decat Umor Sec). Inseamna ca sunt audiente extraordinare ?
    La fel si Fierbintenii. Dupa mai mult de 10 sezoane, peste 10-11 rating pe comercial. Deci tot audiente extraordinare, nu ?
  • Andrei Andrei
    Dezastru pe Antenuta lui Mile mile...
    Nu degeaba Antenuta face alta emisiune cu umor. Ca Umorul Sec o ia la vale...
  • R R
    De ce sa nu continue iumor? Vad ca are audiente foarte bune si dupa 10 sezoane ,plus un canal de youtube cu aproape 2,2 milioane de abonați.
  • Sabina Sabina
    Lavinia Pâ*** va avea o rubrică de parenting la Vorbește Lumea.
  • mile mile
    numi place imperiul la lei, ca e misiune pentru cei cubanii, daca era emisune pentru cei care traiesc din ajutoare sociale , ma uitam, ca noua celor care urmarim antenele nu ne place emisiuni scumpe pentru cei cu banii multi, , mam uitat la umor ca aici ma rad de nu mai pot si ca glumele de aici sant de nivelul meu de intelegere, e prea greu de inteles o emisiune cuantrepenori care vorbesc despre planuri de bisnis, nu ma intereseaza sa dezvolt o afacere, atata timp cat statul ne plateste ajutoare sociale
  • SIMONA SIMONA
    Iumor nu mai are nicio șansă,din păcate
    Ultimul sezon, fara doar si poate
    Aștept noua emisiune Stand up revolution si vreau sa vad calitate!!
    Umor clasic,glume gândite fara prea multe glume sexuale de prost gust

Trimite un comentariu

sus