AUDIENŢE. Roast-urile aduna oamenii la iUmor. Emisiunea a fost, miercuri seară, lider de audienţă. S-a întâmplat în urma unei ediţii cu roast-uri, după multe săptămâni în care show-ul nu a urcat Antena 1 mai mult de locurile doi şi trei.
Publicitate
Pe toată emisiunea, Antena 1 a fost pe primul loc la oraşe şi pe publicul comercial şi pe poziţia a doua la nivelul întregii ţări.
Momentul Paginademedia.ro: Tot aseară, la ediţia specială cu roast-uri, Petrişor Obae (editorul Paginademedia.ro) a fost unul dintre invitaţi. Momentul a fost difuzat în jurul orei 22:00 (21:57-22:10) şi a adunat audienţe mai mari decât media generală a emisiunii. Antena 1 a fost în acel sfert de oră pe primul loc, pe toate targeturilor.
Dacă la iUmor s-au uitat peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut, raportat la media întregii emisiuni, la momentul „Obae ca un duş rece” s-au uitat aproape 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Roastul a pus Antena 1 pe primul loc (pe locul doi era Kanal D, cu 1,5 milioane, iar Pro, pe 3, număra 1,1 milioane pe interval).
Au fost 790.000 de telespectatori la momentul Paginademedia (faţă de 600.000 la Kanal D şi 590.000 la Pro TV). De asemenea, peste 300.000 de tineri au privit momentul Paginademedia.ro (280.000 erau pe Pro TV).
VIDEO. Editorul Paginademedia.ro, Petrişor Obae, roast pe scena iUmor
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul iUmor (20:30-23:40):
Naţional. iUmor a pus Antena 1 pe locul doi în audienţe, când vine vorba de media totală a emisiunii. Peste 1,25 milioane de telespectatori s-au uitat în fiecare minut la emisiunea cu Bendeac, Delia şi Cheloo.
Lider pe interval a fost Kanal D, cu 1,3 milioane de privitori în medie. În acelaşi timp, Pro TV ocupa locul trei de unde a scos o medie de puţin peste 900.000 de persoane.
Minutul de aur a fost înregistrat la 21:54, când Antena 1 număra 1,7 milioane de oameni la TV.
Urban. Antena 1, cu iUmor, a fost lider la oraşe: peste 660.000 de oameni s-au uitat în fiecare minut.
Kanal D şi-a adjudecat locul doi pe interval, cu o medie de 540.000 de persoane.
Podiumul a fost completat de Pro TV: aproape jumătate de milion de oameni, pe intervalul iUmor.
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la roast-urile Antenei 1, aseară. Peste 275.000 a numărat Antena 1, miercuri seară.
Pro TV a trecut peste Kanal D, pe doi, cu 235.000 de persoane. De pe trei, pe acelaşi interval, postul Dogan a numărat 150.000 de persoane.
Audienta posturilor TV miercuri, 5 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL
Persoane
Rtg%
Share
1
Kanal D
1.312.000
7.4
17.7
2
Antena 1
1.258.000
7.1
17
3
Pro TV
918.000
5.2
12.4
4
Romania TV
397.000
2.2
5.3
5
DigiSport 1
354.000
2
4.8
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 5 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:40), în mediul URBAN:
URBAN
Persoane
Rtg%
Share
1
Antena 1
667.000
7
17.3
2
Kanal D
541.000
5.6
14
3
Pro TV
491.000
5.1
12.7
4
DigiSport 1
257.000
2.7
6.7
5
Romania TV
210.000
2.2
5.4
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 5 mai, pe intervalul iUmor (20:30-23:40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL
Persoane
Rtg%
Share
1
Antena 1
275.000
6.6
21.5
2
Pro TV
235.000
5.6
18.3
3
Kanal D
148.000
3.5
11.5
4
DigiSport 1
111.000
2.6
8.6
5
National TV
51.000
1.2
4
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii