AUDIENŢE DE VARĂ. Seară cu reluări pe Pro TV şi Antena 1, principalele staţii generaliste din ţară. Las Fierbinţi şi un film cu Steven C. Miller au avut un rating mai bun decât o ediţie „best of” iUmor. Kanal D era pe locul trei cu serialul turcesc „Nehir”.
Înainte de audienţe, un scurt rezumat al serii:
- Pro TV a condus audienţele la începutul serii de joi cu Ştirile Pro TV. Principalul jurnal al postului a atras în faţa televizoarelor 902.000 de telespectatori pe minut. Observatorul Antenei 1 se clasa pe locul doi, pe toate segmentele de public.
- Cele mai mari cifre pentru Pro TV au fost pe intervalul Las Fierbinţi. O reluare a unui episod a avut peste 1,3 milioane de telespectatori în ţară.
- Şi pe intervalul filmului „Prădătorii” (2016), cu Steven C. Miller, Pro TV era pe primul loc cu o medie de 941.000 de telespectatori. Antena 1 se clasa pe doi atât pe intervalul Las Fierbinţi, cât şi pe cel al filmului.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul iUmor (20:30-23:30):
Naţional. O ediţie „best-of” a iUmor a pus Antena 1 pe locul secund în topul audienţelor, aseară. Aproximativ 700.000 de români se uitau pe Antena 1.
Liderul serii era Pro TV cu o medie de peste 1,1 milioane de telespectatori. Podiumul îl completa Kanal D - 608.000 de urmăritori.
Urban. Nici la oraşe n-a performat mai bine iUmor. Emisiunea cu Delia, Bendeac şi Cheloo în juriu avea o audienţă de 315.000 de telespectatori. Antena 1 şi Kanal D erau la egalitate pe acest segment de public.
Pe primul loc, la fel ca pe naţional, se clasa tot Pro TV - 598.000 de privitori.
Comercial. Tinerii n-au ales umorul, ci programele de pe Pro TV. Postul din Pache Protopopescu mai bifa un succes şi termina seara pe primul loc, cu 252.000 de telespectatori.
iUmor punea Antena 1 tot pe locul doi, cu 119.000 de privitori. Kanal D era a treia staţie TV - 85.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 12 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.102.000 | 6,2 | 18,9 |
2 | Antena 1 | 700.000 | 4,0 | 12,0 |
3 | Kanal D | 608.000 | 3,4 | 10,5 |
4 | Romania TV | 446.000 | 2,5 | 7,7 |
5 | Antena 3 | 371.000 | 2,1 | 6,4 |
6 | Happy Channel | 165.000 | 0,9 | 2,8 |
7 | Realitatea Plus | 126.000 | 0,7 | 2,2 |
8 | Diva | 118.000 | 0,7 | 2,0 |
9 | TVR 1 | 116.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | DigiSport 1 | 115.000 | 0,7 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 12 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 598.000 | 6,2 | 19,5 |
2 | Kanal D | 315.000 | 3,3 | 10,3 |
3 | Antena 1 | 315.000 | 3,3 | 10,3 |
4 | Romania TV | 245.000 | 2,6 | 8,0 |
5 | Antena 3 | 242.000 | 2,5 | 7,9 |
6 | Happy Channel | 102.000 | 1,1 | 3,3 |
7 | Diva | 81.000 | 0,8 | 2,6 |
8 | DigiSport 1 | 78.000 | 0,8 | 2,5 |
9 | Prima TV | 61.000 | 0,6 | 2,0 |
10 | Digi 24 | 61.000 | 0,6 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 12 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 252.000 | 6,0 | 28,5 |
2 | Antena 1 | 119.000 | 2,8 | 13,4 |
3 | Kanal D | 85.000 | 2,0 | 9,6 |
4 | Antena 3 | 34.000 | 0,8 | 3,9 |
5 | Romania TV | 31.000 | 0,7 | 3,5 |
6 | Comedy Central | 30.000 | 0,7 | 3,4 |
7 | Happy Channel | 17.000 | 0,4 | 2,0 |
8 | Digi 24 | 17.000 | 0,4 | 1,9 |
9 | DigiSport 1 | 16.000 | 0,4 | 1,9 |
10 | Pro 2 | 15.000 | 0,4 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
La ce mă refer:săptămâna trecută,Camelia Baltoi a postat pe Instagram o poză cu colega ei,Alexandra Tudor în care a anuntat despre o productie a Antenei 1 care va veni în curând.Să fie vorba de cooptare într-o emisiune nouă deja anunțată ori într-un sezon nou a alteia?Poate când vor începe meciurile naționalei pe Antena 1 va fi o emisiune înainte/după meci?
Astfel el a fost temporalizat până a devenit de interes AZI, la această "lovitură de presă"! Da, s-a petrecut acum 20 de ani, dar trebuia să se aflat atunci sau mult mai devreme ca subiectul să ÎNCHIS ACUM și să fie neinteresant, după cum insinuezi.
Plus că există o lege care interzice celor cu condamnări definitive să fie numiți (a nu se încurca cu dreptul de a fi ales de popor) ca membrii ai Executivului. La Dragnea a funcționat, la Cîțu sunt DISCUȚII INTERMINABILE atât din cauza mizei electorale, cât și pentru că legea e VAGĂ ca acum 5-6 ani și nu se știe exact dacă mai e sau nu aplicabilă...
P.S.
Chiar și un subiect de acum 20 de ani, atrge mai public decât "Pepene verde vs Galben", "Cure de ditoc cu Mihaela Bilic", "Stelele căzătoare", noile descoperiri din cadrul atomilor, etc... Iar DIGI 24 nu are vreo scuză credibilă să nu știe DIN AVANS acest lucru!!!! Mai ales că circulă zvonul că DIGI 24 sunt încă obedienți PNL și USR, în ciuda acaparării puterii de către aceștia!!!
De ce ai face emisiuni întregi cu subiecte care NU sunt de actualitate?
https://www.g4media.ro/cum-au-reflectat-televiziunile-de-stiri-scandalul-despre-florin-citu-prins-baut-la-volan-in-sua-acum-20-de-ani-principala-preocupare-cine-l-a-lucrat-pe-citu.html