Skip to main content

Ce audienţe a obţinut Dan Negru cu prima ediţie Jocul cuvintelor

 
Ce audienţe a obţinut Dan Negru cu prima ediţie Jocul cuvintelor

Cum s-a „jucat” Dan Negru cu cuvintele în prima ediţie a quizz-ului de la Kanal D. Postul Kanal D a ocupat locurile doi şi trei în audienţe, cu prima ediţie a emisiunii-concurs, prezentată de Dan Negru. 

Publicitate

Puţin peste 700.000 de persoane au urmărit emisiunea de pe Kanal D. Postul a fost al doilea la nivel naţional, după Pro TV şi pe trei la oraşe şi pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Pro TV nu a avut emoţii pe intervalul Las Fierbinţi. Peste două milioane de persoane au urmărit serialul de comedie. 

Cu Imperiul Leilor, Pro TV a avut cifre mult mai mici, dar şi-a menţiunt poziţia de lider la oraşe şi pe publicul comercial urban (21-54 de ani). Emisiunea cu antreprenori a avut 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional, dintre care 550.000 erau de la oraşe. Pe publicul comercial urban, postul a fost urmărit de 340.000 de persoane. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de miercuri, pe intervalul las Fierbinţi, de pe Pro TV, şi Jocul Cuvintelor, de pe Kanal D: 

Naţional. Show-ul Jocul cuvintelor a pus Kanal D pe locul al doilea în audienţe, la nivel naţional. Puţin peste 700.000 de telespectatori au urmărit prima emisiune a lui Dan Negru de când s-a alăturat postului turcesc. 

Liderul a fost Pro TV, cu 810.000 de telespectatori, care pe interval avea Imperiul Leilor. 

Antena 1 a fost a treia în audienţe, cu 570.000 de telespectatori media. 

Urban. La oraşe, Jocul cuvintelor a fost pe poziţia a treia, la egalitate cu Antena 1, fiecare cu câte 330.000 de telespectatori. 

Liderul Pro TV era urmărit de 420.000 de persoane. 

Romania TV a fost peste Antena 3, miercuri seara, pe intervalul Jocul cuvintelor. 

Urban 21-54 de ani. Locul al treilea pentru Kanal D şi pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, unde postul turcesc a obţinut o medie de 115.000 de telespectatori. 

Pro TV, de pe prima poziţie, era urmărit de 260.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost pe locul secund, cu 170.000 de persoane.  

Audienţa posturilor TV de miercuri, 20 aprilie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-00:15), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 807.000 4.6 15.3
2 Kanal D 710.000 4.0 13.5
3 Antena 1 574.000 3.3 10.9
4 Romania TV 351.000 2.0 6.7
5 Pro Cinema 224.000 1.3 4.3
6 National TV 217.000 1.2 4.1
7 Antena 3 205.000 1.2 3.9
8 Prima TV 189.000 1.1 3.6
9 Digi 24 117.000 0.7 2.2
10 Antena Stars 103.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 20 aprilie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-00:15), în mediul URBAN:

  URBAN Nr Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 416.000 4.4 15.1
2 Antena 1 336.000 3.5 12.2
3 Kanal D 333.000 3.5 12.1
4 Romania TV 206.000 2.2 7.5
5 Antena 3 149.000 1.6 5.4
6 National TV 108.000 1.1 3.9
7 Prima TV 78.000 0.8 2.8
8 Digi 24 77.000 0.8 2.8
9 Pro Cinema 67.000 0.7 2.4
10 Antena Stars 63.000 0.7 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 20 aprilie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-00:15), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 264.000 5.5 21.8
2 Antena 1 169.000 3.6 14.0
3 Kanal D 115.000 2.4 9.5
4 National TV 66.000 1.4 5.5
5 Antena 3 46.000 1.0 3.8
6 Romania TV 37.000 0.8 3.1
7 Pro Cinema 36.000 0.7 2.9
8 Digi 24 35.000 0.7 2.9
9 DigiSport 1 31.000 0.6 2.5
10 Comedy Central 28.000 0.6 2.3

Las Fierbinţi a dominat audienţa

Naţional. Serialul de comedie Las Fierbinţi a condus audienţele şi miercuri seara. Peste două milioane de persoane au fost cu ochii pe aventurile lui Bobonete, Celentano şi Firicel. 

A fost la o distanţă confortabilă, de peste 700.000 de telespectatori, de locul al doilea, ocupat de Kanal D, urmărit de 1,3 milioane de persoane, pe acelaşi interval. 

Antena 1 abia s-a văzut în audienţe. Postul a avut doar 460.000 de telespectatori, la nivel naţional. 

Locul patru pentru Antena Stars, cu o medie de 360.000 de telespectatori. Postul a avut pe interval reality-show-ul „Mireasa. Capriciile iubirii”.

Urban. Serialul de comedie a fost urmărit, la oraşe, de 880.000 de persoane, în timp ce pe Kanal D erau 620.000 de telespectatori, de la oraşe. 

Antena 1 a avut cifre la jumătate faţă de primele două televiziuni. 

Urban 21-54. 465.000 de persoane au fost cu fierbinţenii, pe publicul comercial tânăr. În acelaşi timp, Kanal D era pe locul secund, cu 150.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 era a treia, cu 115.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 20 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.041.000 11.6 27.0
2 Kanal D 1.294.000 7.4 17.1
3 Antena 1 461.000 2.6 6.1
4 Antena Stars 359.000 2.0 4.7
5 Antena 3 340.000 1.9 4.5
6 DigiSport 1 330.000 1.9 4.4
7 Romania TV 303.000 1.7 4.0
8 Happy Channel 303.000 1.7 4.0
9 Pro Cinema 192.000 1.1 2.5
10 Digi 24 140.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 20 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 882.000 9.3 22.9
2 Kanal D 622.000 6.5 16.1
3 Antena 1 279.000 2.9 7.2
4 Antena 3 225.000 2.4 5.8
5 DigiSport 1 188.000 2.0 4.9
6 Romania TV 180.000 1.9 4.7
7 Happy Channel 168.000 1.8 4.4
8 Antena Stars 164.000 1.7 4.2
9 Digi 24 93.000 1.0 2.4
10 Pro Cinema 74.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 20 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 465.000 9.8 32.2
2 Kanal D 152.000 3.2 10.6
3 Antena 1 115.000 2.4 8.0
4 Antena Stars 55.000 1.2 3.8
5 DigiSport 1 52.000 1.1 3.6
6 Antena 3 49.000 1.0 3.4
7 Digi 24 45.000 0.9 3.1
8 Happy Channel 42.000 0.9 2.9
9 Romania TV 38.000 0.8 2.7
10 Pro Cinema 38.000 0.8 2.7

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mastiga Mastiga
    DEZASTRU MONUMENTAL pe Mile mile ! Bucatarii Zero doar 2 comercial, sub MasterChef !
  • Sezonica Sezonica
    Stars pe 4 mireasa rupe tot în acest sez

    Si pe intervalul 22:30-00:15 unde e ? Sub Pro Cinema. Deci Pro Cinema rupe tot in acest sezon.
  • Monumentic Monumentic
    De ce ar fi păcat te uiți la kanal d ha

    Zi de Bucatarii Zero postacule. 2 comercial ? Dezastru MONUMENTAL !
  • Hamider Hamider
    Dispari pr protevist

    Pro TV bine pe comercial la public educat. Antenuta e bina la pensionari. Ha ha !
  • Miguru Miguru
    Felicitări happy mult peste acasă, care nu exista oricum , stars iar record e pe 4 în tara , pr pro TV nu ți e jena

    Zi postacule de Bucatarii Zero. Cum sa faci 2 rating comercial ? Nu ti-e jena ?
    Si vezi ca sta bine pe national pensionari. Nu zici asta postac ? Hai curaj postacule !

    Dar pe intervalul 22:30-00:15 nu zici nimic ? Pro Cinema peste Happy Zero si Antenuta Zero Stele. Te faci ca nu vezi postac ?
  • Monumica Monumica
    Am și zis înainte ca va fi 2 rating , se poate vedea , puțin peste național tv , de care ziceați ca nu e buna slaba emisiune

    Si Bucatarii Zero nimic ? 2 comercial ? Ha ha ha ! Dezastru Monumental !
  • Mile Mile
    Stars pe 4 mireasa rupe tot în acest sez
  • Mile Mile
    De ce ar fi păcat te uiți la kanal d ha
  • Sega Sega
    Poate deseara sa faca ceva audiente mai mari , la concurenta cu Masterchef, se aude ca Tudor Chirila va semna cu turci pentru o emisiune concurs muzicala oare o fi adevarat ? ar fi pacat
  • Danut Danut
    Super! Regele audientelor!
  • Mile Mile
    Dispari pr protevist
  • Mile Mile
    Felicitări happy mult peste acasă, care nu exista oricum , stars iar record e pe 4 în tara , pr pro TV nu ți e jena
  • Expertul Expertul
    ProTV si Las Fierbinti a sters pe jos aseara, cu antena 1 si asa zisa mare producatoare! Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 12.1 puncte de rating și 36.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 4.1 puncte de rating și 12.2% share. Sunt unii care arunca cu noroi in cel mai bun serial din istoria televiziunii, dar nu stiu ce inseamna targetul National 21 - 54 ABCD. Categoria A - "Manageri principali si profesionisti cu inalta educatie"
    directori (generali si adjuncti), manageri, ofiteri si sefi de departamente care au in subordine 6 sau mai multi angajati (ei pot fi si proprietari ai companiei) si au studii superioare;
    profesiuni liberale (cu studii superioare);
    angajati profesionisti, specialisti, alte cadre cu studii superioare.
    Categoria B - "Manageri, directori de nivel mediu"
    directori (generali si adjuncti), manageri, ofiteri si sefi de departamente care au in subordine 5 sau mai putini angajati si sunt bine educati;
    angajati profesionisti fara studii superioare;
    agricultori, fermieri cu studii superioare;
    patroni / mestesugari care au 6 sau mai multi angajati si au studii superioare.
    Categoria C1 - "Angajati cu inalta educatie ce presteaza o munca non-manuala, patroni de firme mici"
    patroni / mestesugari care au 6 sau mai multi angajati si au absolvit liceul;
    patroni / mestesugari care au 5 sau mai putini angajati si au studii superioare;
    directori (generali si adjuncti), manageri, ofiteri si sefi de departamente care au in subordine 5 sau mai putini angajati si au absolvit cel mult liceul;
    angajati ce presteaza o munca non-manuala si au studii superioare;
    angajati ce presteaza o munca manuala, sunt calificati sau au muncitori in subordine si au studii superioare;
    agricultori, fermieri care au absolvit liceul.
    Categoria C2 - "Angajati ce presteaza o munca non-manuala sau muncitori calificati"
    patroni / mestesugari care au 5 sau mai putini angajati si au absolvit liceul;
    angajati ce presteaza o munca non-manuala si au absolvit liceul;
    angajati ce presteaza o munca manuala, sunt calificati sau au muncitori in subordine, si au absolvit liceul.
    Categoria D - "Muncitori ce presteaza o munca manuala si sefi de departamente mai putin educati"
    angajati ce presteaza o munca non-manuala si sunt mai putin educati;
    angajati ce presteaza o munca manuala si sunt mai putin educati;
    patroni / mestesugari mai putin educati;
    directori (generali si adjuncti), manageri, ofiteri si sefi de departamente mai putin educati;
    agricultori, fermieri care sunt mai putin educati.
  • jk jk
    Având în vedere concurența,cifrele sunt mulțumitoare.Pentru Kanal D.Nu știm dacă e sau nu peste media postului
    Recunosc că am văzut doar finalul emisiunii,însă mi se pare destul de interesant.Ora în schimb nu e prea potrivită.Mai interesant,raportat și la concurență,ar fi mers pe tronsonul Puterii dragostei.A stai,se numește altfel acum
  • Sabina Sabina
    Românii au stat aseară cu ochii pe deciziile luate de lei și au poziționat emisiunea pe primul loc în topul audienței. În intervalul 21:26 – 23:31, show-ul Imperiul Leilor a înregistrat 7.9 puncte de rating și 25.2% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21-54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 rating și 13.4% share.

Trimite un comentariu

sus