AUDIENŢE. Las Fierbinţi sau Survivor? Ambele. Lumea s-a împărţit joi seara între Pro TV şi Kanal D.
Pe de-o parte publicul s-a uitat în număr mare la serialul de comedie Pro TV, timp de o oră, însă tot telespectatorii au ajutat Survivor să recupereze şi să urce Kanal D pe primul loc după ce s-a terminat Las Fierbinţi.
Survivor a ocupat primul loc doar în ţară şi la oraşe pentru că mai mulţi tineri s-au uitat la Pro TV
De notat că Pro TV a fost constant la tineri: a fost cel mai urmărit post toată seara. În schimb, tot Pro TV a scăzut destul de mult după finalul serialului la oraşe şi la nivel naţional.
Pe de altă parte, Antena 1 a fost postul de pe locul trei joi seara. Serialul Adela a adunat peste 1,2 milioane de oameni din toată ţara, însă s-a clasat la diferenţă considerabilă faţă de show-urile concurente.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalele Las Fierbinţi şi Survivor:
1. Las Fierbinţi a pus Pro TV peste Survivor o oră, pe toate targeturile
Naţional. Aproape 1,8 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la serialul Pro TV. Las Fierbinţi a fost lider, iar timp de o oră a depăşit Survivor, show-ul Kanal D.
Pe de altă parte, nici show-ul Dogan nu a stat rău. Diferenţa faţă de primul loc, în ţară, nu a fost mare. Aproape 1,7 milioane de oameni s-au uitat la show-ul prezentat de Daniel Pavel, în fiecare minut.
Locul trei a aparţinut Antena 1, cu 1,2 milioane de persoane pe intervalul Las Fierbinţi.
Urban. Clasamentul s-a menţinut şi în mediul urban. Pro TV a ocupat primul loc, iar Las Fierbinţi a adunat 873.000 de persoane pe minut.
Locul doi a fost ocupat de Kanal D, cu 780.000 de telespectatori pe interval.
Antena 1 a fost următorul post din top, cu 570.000 de urmăritori pe acelaşi interval.
Comercial. Tinerii au pus Pro TV pe primul loc. Aproximativ 350.000 s-au uitat, în fiecare minut la Las Fierbinţi.
De pe doi, Kanal D a adunat aproximativ 300.000 de tineri pe intervalul serialului de comedie.
Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 230.000 de persoane.
Audienta posturilor TV joi, 20 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.769.000 | 10.0 | 21.0 |
2 | Kanal D | 1.698.000 | 9.6 | 20.1 |
3 | Antena 1 | 1.214.000 | 6.9 | 14.4 |
4 | Prima TV | 383.000 | 2.2 | 4.5 |
5 | Romania TV | 367.000 | 2.1 | 4.4 |
6 | Antena 3 | 262.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 212.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 165.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | TVR 1 | 156.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 128.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 20 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 873.000 | 9.1 | 20.5 |
2 | Kanal D | 781.000 | 8.2 | 18.3 |
3 | Antena 1 | 568.000 | 5.9 | 13.3 |
4 | Romania TV | 216.000 | 2.3 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 159.000 | 1.7 | 3.7 |
6 | Prima TV | 146.000 | 1.5 | 3.4 |
7 | Happy Channel | 132.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | DigiSport 1 | 93.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | TVR 2 | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 59.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 20 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 350.000 | 8.3 | 25.7 |
2 | Kanal D | 300.000 | 7.1 | 22.0 |
3 | Antena 1 | 228.000 | 5.4 | 16.8 |
4 | Happy Channel | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
5 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Digi 24 | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
7 | TVR 2 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | DigiSport 1 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | TV1000 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Minimax | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor, primul în ţară şi la oraşe
Naţional. Kanal D a recuperat din audienţă după finalul Las Fierbinţi. Show-ul filmat în Dominicană a fost lider, raportat la media celor aproape patru ore. Peste 1,6 milioane de persoane s-au uitat în fiecare minut la emisiune.
Locul doi, pe interval, a aparţinut Pro TV: cu 1,3 milioane de persoane.
Pe trei s-a clasat Antena 1, cu 944.000 de telespectatori pe intervalul Survivor.
Urban. Primul post la oraşe a fost tot Kanal D, de unde a strâns aproape 780.000 de telespectatori pe minut.
Pro TV, de pe doi, a adunat cu 100.000 mai puţin: 680.000 de persoane. Podiumul a fost completat de Antena 1, pe interval, cu 450.000 de telespectatori pe intervalul Survivor.
Comercial. În schimb, mai mulţi tineri s-au uitat la Pro TV chiar şi când la televizor era Survivor. Aproximativ 300.000 de oameni erau pe Kanal D, la Survivor, în timp ce peste 335.000 se uitat la Pro TV pe acelaşi interval.
Locul trei a fost ocupat de Antena 1, cu 180.000 de persoane.
Audienta posturilor TV joi, 20 mai, pe intervalul Survivor (20:00-23:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.647.000 | 9.3 | 21.8 |
2 | Pro TV | 1.316.000 | 7.4 | 17.5 |
3 | Antena 1 | 944.000 | 5.3 | 12.5 |
4 | Romania TV | 343.000 | 1.9 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 323.000 | 1.8 | 4.3 |
6 | Prima TV | 307.000 | 1.7 | 4.1 |
7 | Happy Channel | 176.000 | 1.0 | 2.3 |
8 | TVR 1 | 145.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | DigiSport 1 | 139.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | National TV | 130.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 20 mai, pe intervalul Survivor (20:00-23:45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 776.000 | 8.1 | 20.0 |
2 | Pro TV | 676.000 | 7.1 | 17.4 |
3 | Antena 1 | 444.000 | 4.6 | 11.5 |
4 | Antena 3 | 198.000 | 2.1 | 5.1 |
5 | Romania TV | 197.000 | 2.1 | 5.1 |
6 | Prima TV | 122.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 103.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 80.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | TVR 2 | 72.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 20 mai, pe intervalul Survivor (20:00-23:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 335.000 | 8.0 | 25.6 |
2 | Kanal D | 305.000 | 7.3 | 23.3 |
3 | Antena 1 | 178.000 | 4.2 | 13.6 |
4 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
5 | Prima TV | 26.000 | 0.6 | 2.0 |
6 | DigiSport 1 | 23.000 | 0.6 | 1.8 |
7 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | TV1000 | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | Pro 2 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Antena 3 | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Mai bine ii vad pe ei, nu doar pe mile Mile si Razvan R Putina aberand pe aici.