Skip to main content

Fierbinţenii au fost de neoprit. Peste 2,1 milioane de telespectatori, cu ochii pe aventurile lui Celentano. Imperiul Leilor, depăşit de Kanal D la oraşe şi în toată ţara

 
foto: Pro TV
foto: Pro TV

A fost o seară „tradiţională”. Las Fierbinţi, ca de obicei, nu a avut concurenţă, în timp ce Imperiul Leilor, ca de obicei, şi-a securizat locul al doilea în audienţe, la nivel naţional şi la oraşe, după Kanal D. 

Publicitate

Antena 1 şi ai săi Chefi fără limite a fost locul al treilea, fără drept de apel, pe toate targeturile. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de miercuri: 

Naţional. Serialul Las Fierbinţi a avut peste 2,1 milioane de telespectatori, miercuri seara. În acelaşi timp, Kanal D, care avea serialul Mă numesc Zuleyha, era urmărit de peste 1,5 milioane de români. 

Pe locul trei, Antena 1 avea doar 640.000 de telespectatori, cu emisiunea Chefi fără limite. 

Urban. Serialul de comedie a fost urmărit, la oraşe, de 900.000 de telespectatori, iar Kanal D a fost locul al doilea, la 200.000 de persoane distanţă. 

Antena 1 a fost şi aici pe trei, cu cifre de trei ori mai mici decât Pro TV. Cooking show-ul Antenei 1 a avut, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 21.25) doar 315.000 de telespectatori. 

Locurile patru şi cinci le-au revenit posturilor Romania TV şi Antena 3, cu cifre aproape la egalitate. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Podiumul rămâne neschimbat şi pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. Pro TV a avut prima poziţia, cu o medie de 490.000 de telespectatori, media. Pe locul secund a fost Kanal D, urmărit de 245.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, cu doar 145.000 de telespectatori. 

Clasamentul este completat de Antena 3, cu 80.000 de privitri, şi de Digi24, cu 70.000. 

Pe intervalul Imperiul Leilor

Nicio surpriză pe segmentul de difuzare al emisiunii Imperiul Leilor (21.25 - 23.30). Cifrele emisiunii au fost la jumătate faţă de programul anterior, Las Fierbinţi, iar Pro TV a picat pe locul al doilea la nivel naţional şi la oraşe. 

Pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, Pro TV a fost primul, dar la mică distanţă de Kanal D

Imperiul Leilor a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane, media la nivel naţional. În acelaşi timp, Kanal D avea 1,4 milioane de telespectatori. Antena 1, de pe locul al treilea, era urmărită de 625.000 de persoane

În mediul urban, Kanal D a fost de asemeni peste Pro TV, cu o medie de 660.000 de telespectatori. La Imperiul Leilor se uitau 430.000 de persoane, iar pe Antena 1 erau 300.000 de orăşeni. 

Pe publicul comercial urban 21-54 de ani, Imperiul Leilor avea 280.000 de telespectatori, iar Kanal D, 256.000. 

Chefii Antenei 1 aveau, pe acelaşi interval, o medie de 140.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.135.000 12.1 25.6
2 Kanal D 1.578.000 9.0 18.9
3 Antena 1 643.000 3.7 7.7
4 Antena 3 471.000 2.7 5.7
5 Antena Stars 408.000 2.3 4.9
6 Romania TV 385.000 2.2 4.6
7 Happy Channel 329.000 1.9 3.9
8 Digi 24 223.000 1.3 2.7
9 TVR 1 167.000 1.0 2.0
10 Prima TV 135.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 900.000 9.5 21.9
2 Kanal D 705.000 7.4 17.2
3 Antena 1 314.000 3.3 7.7
4 Romania TV 235.000 2.5 5.7
5 Antena 3 233.000 2.4 5.7
6 Antena Stars 205.000 2.2 5.0
7 Happy Channel 190.000 2.0 4.6
8 Digi 24 160.000 1.7 3.9
9 TVR 1 98.000 1.0 2.4
10 Prima TV 67.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 487.000 10.2 29.4
2 Kanal D 244.000 5.1 14.7
3 Antena 1 144.000 3.0 8.7
4 Antena 3 79.000 1.7 4.8
5 Digi 24 69.000 1.4 4.1
6 Antena Stars 65.000 1.4 3.9
7 Romania TV 61.000 1.3 3.7
8 TVR 1 55.000 1.1 3.3
9 Happy Channel 44.000 0.9 2.6
10 Prima TV 40.000 0.8 2.4

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Răzvan Răzvan
    Chefi fără limite e um mare eșec ,cel mai mare

Trimite un comentariu

sus