Pe final de vară, Las Fierbinţi revine la audienţele obişnuite. Luni seară a avut cifre record la nivel naţional, cele mai mari din ultimele trei luni. Câţi români s-au uitat?
Mai bine de 1,7 milioane de români s-au uitat luni seară la serialul românesc de comedie, chiar dacă a fost o redifuzare.
Un nou sezon începe abia săptămâna viitoare, de miercuri, 7 septembrie, conform grilei de toamnă Pro TV, despre care a scris Paginademedia.ro.
Pro TV a fost lider pe linie şi cu filmul de acţiune de după - 12 încercări, cu John Cena în rol principal.
Ce au dat celelalte televiziuni?
Tot filme. Antena 1 a mizat pe două filme de acţiune: clasicul Curierul, cu Jason Statham, şi apoi Hitman: Agent 47.
Pe de altă parte, Kanal D a mers pe două seriale: unul turcesc în prima parte (Aripi frânte) şi unul românesc după (Strada Speranţei).
Ce cifre de audienţă au avut?
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de luni, 29 august, pe intervalul Las Fierbinţi
Naţional. Las Fierbinţi a avut cele mai mari cifre de audienţă ale serii. Ba mai mult, a stabilit şi un record al verii, fiind urmărit de mai bine de 1,7 milioane de români.
De regulă, în perioada de vacanţă audienţele tuturor posturilor tv scad, în consecinţă şi cele ale serialului Las Fierbinţi care a avut, în această perioadă, în jur de 1,2-1,4 milioane de telespectatori.
Kanal D s-a poziţionat pe locul doi, însă la distanţă de cel puţin 700.000 de privitori faţă de lider. Serialul turcesc Aripi frânte a avut, pe intervalul Las Fierbinţi în jur de 1.043.000 de fani.
Cu cifre la jumate faţă de Kanal D şi de trei ori mai mici faţă de Pro TV, Antena 1 a ocupat locul trei cu filmul Curierul din 2002, cu Jason Statham în rol principal.
Urban. Las Fierbinţi a fost lider şi la oraşe, cu 733.000 de telespectatori pe acest segment.
Cu 150.000 de privitori orăşeni în minus, serialul turcesc de la Kanal D a ocupat locul doi în clasament.
Iar Antena 1 a fost, din nou, pe trei, cu cifre de trei ori mai mici faţă de lider. În jur de 274.000 de români l-au ales pe Jason Statham în filmul Curierul, de acum 20 de ani.
Comercial Urban 21-54 de ani. Clasamentul a rămas neschimbat şi pe publicul comercial, cel puţin la nivel de vârf: Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
Las Ferbinţi a avut cei mai mulţi tineri orăşeni - 368.000, mai exact, în timp ce la Aripi frânte s-au uitat aproape 200.000.
Cu mai bine de 60.000 de tineri privitori de la oraşe în minus faţă de postul turcesc, Antena 1 s-a mulţumit cu locul trei. A avut o audienţă de 123.000 de persoane pe publicul comercial, de aproape trei ori mai puţine faţă de Pro TV.
Audienţa posturilor TV luni, 29 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.708.000 | 9.6 | 25.5 |
2 | Kanal D | 1.043.000 | 5.9 | 15.6 |
3 | Antena 1 | 560.000 | 3.2 | 8.4 |
4 | Romania TV | 394.000 | 2.2 | 5.9 |
5 | DigiSport 1 | 233.000 | 1.3 | 3.5 |
6 | Antena 3 | 199.000 | 1.1 | 3.0 |
7 | Happy Channel | 197.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Antena Stars | 184.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | Digi 24 | 119.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 111.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 29 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 733.000 | 7.7 | 20.6 |
2 | Kanal D | 583.000 | 6.1 | 16.4 |
3 | Antena 1 | 274.000 | 2.9 | 7.7 |
4 | Romania TV | 234.000 | 2.5 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 151.000 | 1.6 | 4.2 |
6 | DigiSport 1 | 126.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Happy Channel | 107.000 | 1.1 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 89.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 84.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Realitatea Plus | 80.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 29 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 368.000 | 7.8 | 26.9 |
2 | Kanal D | 199.000 | 4.2 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 123.000 | 2.6 | 9.0 |
4 | Romania TV | 53.000 | 1.1 | 3.9 |
5 | DigiSport 1 | 49.000 | 1.0 | 3.6 |
6 | Digi 24 | 40.000 | 0.8 | 2.9 |
7 | Antena 3 | 35.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | Antena Stars | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Disney Junior | 25.000 | 0.5 | 1.8 |
10 | National TV | 21.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Sezonul 6 Mireasa este unul slab, fanii se plâng de debutul emisiunii și că nu îi văd rostul filmărilor din Turcia, iar concurenții sunt deja Live în casa Mireasa pe AntenaPLAY.