Skip to main content

AUDIENŢE. Distracţia din Las Fierbinţi a atras aproape două milioane de telespectatori. Imperiul Leilor, cucerit din nou de Kanal D, la oraşe şi în toată ţara

 
AUDIENŢE. Distracţia din Las Fierbinţi a atras aproape două milioane de telespectatori. Imperiul Leilor, cucerit din nou de Kanal D, la oraşe şi în toată ţara

Seara de miercuri s-a împărţit între Pro TV şi Kanal D. Pro TV a fost lider detaşat cu un nou episod din serialul Las Fierbinţi. Kanal D a condus la oraşe şi în toată ţara, pe intervalul său, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha. 

Publicitate

Dacă Las Fierbinţi a câştigat audienţele fără emoţii, Imperiul Leilor a fost depăşit de serialul turcesc, la nivel naţional şi oraşe. Şi-a păstrat, însă, publicul comercial urban.

Chefii fără limite au pus Antena 1 pe locul al treilea în audienţe, la distanţă de Pro TV şi Kanal D. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele televiziunilor de miercuri, pe intervalul Las Fierbinţi:

Naţional. Serialul de comedie de pe Pro TV s-a apropiat de două milioane de telespectatori, în toată ţara. Pe acelaşi interval, pe Kanal D se uitau 1,5 milioane de persoane.

Antena 1 a fost mult în urma celor două, cu cifre de trei ori mai mici decât Pro şi Kanal D. Cu Chefi fără limite pe interval, Antena 1 a fost urmărită de 585.000 de persoane.

Antena 3, de pe poziţia a patra în audineţe, a avut 490.000 de telespectatori. 

Urban. Fierbinţenii au fost urmăriţi de peste 900.000 de telespectatori din mediul urban, la aproape 300.000 de persoane distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D. 

Antena 1, a fost a treia, cu cifre de trei ori mai mici decât Pro TV. 

Romania TV a fost a patra televiziune de la oraşe, cu o medie de aproape 290.000 de persoane. Antena 3 a ţinut aproape cu aproape 270.000 de privitori. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a avut aproape jumătate de milion de telespectatori pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Locul secund a fost al Kanal D, cu o medie de 230.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu 180.000 de persoane. 

Pe intervalul Imperiul Leilor. Pro TV a fost pe doi, la oraşe şi la nivel naţional, cu emisiunea Imperiul Leilor. Postul TV a fost depăşit detaşat de Kanal D, care avea serialul turcesc Mă numesc Zuleyha

Astfel, la nivel naţional, în timp ce pe Kanal D erau 1,5 milioane de telespectatori, pe Pro TV, la Imperiul Leilor, se uitau 930.000 de persoane din toată ţara. Cam cât a obţinut Las Fierbinţi doar la oraşe. 

Antena 1, pe trei la nivel naţional, era urmărită de aproape 700.000 de persoane

La oraşe, Imperiul Leilor a fost cucerit tot de Kanal D. 700.000 de telespectatori era media Kanal D, în timp ce pe Pro TV erau 520.000 de persoane. 

Antena 1, de pe trei, a fost urmărită la oraşe de 410.000 de persoane, în mediul urban. 

Pe publicul comercial urban (21-54 de ani Pro TV a fost primul, cu Imperiul Leilor, şi o medie de 330.000 de persoane. Kanal D a fost pe doi, cu 240.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a avut o medie de 200.000 de persoane. 

Pe intervalul Chefi fără limite (20.30 - 23.30), Antena 1 rămâne ţintită pe locul trei, pe toate targeturile. A avut 650.000 de telespectatori media, la nivel naţional. În timp ce pe Kanal D erau 1,5 milioane de persoane, iar pe Pro TV 1,2 milioane. 

La oraşe, Chefii au avut doar 390.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D acea 680.000, iar Pro TV 635.000. 

Pe publicul comercial urban (21-54 de ani) Chefii fără limite aveau 190.000 de telespectatori, iar liderul Pro TV 380.000. Pe Kanal D erau 230.000. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 30 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.948.000 11.1 23.7
2 Kanal D 1.513.000 8.6 18.4
3 Antena 1 585.000 3.3 7.1
4 Antena 3 490.000 2.8 6.0
5 Antena Stars 458.000 2.6 5.6
6 Romania TV 447.000 2.5 5.4
7 Happy Channel 291.000 1.7 3.5
8 National TV 227.000 1.3 2.8
9 TVR 1 163.000 0.9 2.0
10 Realitatea Plus 124.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 30 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 915.000 9.6 21.0
2 Kanal D 686.000 7.2 15.8
3 Antena 1 354.000 3.7 8.1
4 Romania TV 289.000 3.0 6.7
5 Antena 3 267.000 2.8 6.1
6 Antena Stars 253.000 2.7 5.8
7 Happy Channel 169.000 1.8 3.9
8 National TV 119.000 1.3 2.7
9 Digi 24 80.000 0.8 1.8
10 Disney 73.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 30 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 493.000 10.4 27.6
2 Kanal D 227.000 4.8 12.7
3 Antena 1 183.000 3.8 10.3
4 Antena Stars 109.000 2.3 6.1
5 Antena 3 100.000 2.1 5.6
6 Romania TV 57.000 1.2 3.2
7 National TV 54.000 1.1 3.0
8 Digi 24 36.000 0.8 2.0
9 Happy Channel 34.000 0.7 1.9
10 Disney 32.000 0.7 1.8
 
 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • CH+ CH+
    B.A.M.: Copii bionici și Cavaler accidental.
  • B.A.M B.A.M
    Ce a fost aseară pe Disney Channel, de a avut asemenea audiențe?
  • Ioana Ioana
    Wow, trustul Intact apare cu 4 programe TV în acest top. Păcat că cei de la PRO, investesc masiv doar în ProTV, iar restul programelor din trust le lasă de izbeliște. Pe vremuri, Acasă și Sport.ro apăreau mereu în acest top, acum nici urmă de ele. Asta e foarte trist.
  • Sabina Sabina
    Miercuri seară, Imperiul Leilor a fost lider de audiență. În intervalul 21:26 – 23:32, PRO TV a înregistrat 6.8 puncte de rating și 20.8% cotă de piață la nivelul publicului național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, grade Esomar ABCD.
  • abc+ abc+
    Audiențe foarte bune pentru Antena Stars cu emisiunea Mireasa, eu sunt curios ce cifre se fac în timpul zilei și dimineața la celelalte programe? Deja știm cine e lider în Prime-Time și aceleași cifre în ușoară creștere sau scădere.

    Ce cifre scoate Acces direct pe Antena Stats, cifrele Dimineața cu noi +știrile 07 de la Kanal D, cifrele Lecții de viața vs Povesti de familie, Mireasa-Maruta-Teo, Prețul cel bun vs Ce spun românii, stirile de la 5/7..

Trimite un comentariu

sus