Las Fierbinţi nu cedează prima poziţie în clasament, dar a pierdut o treime din public. Iar Adela a depăşit emisiunile MasterChef şi Jocul cuvintelor.
Cel mai urmărit program al serii a rămas tot Las Fierbinţi. Chiar dacă audienţele sunt mult mai mici, odată cu încălzirea vremii de afară.
Serialul de comedie a dominat toate targeturile de audienţă, fiind urmărit de aproape 1,4 milioane de români din întreaga ţară. În acelaşi timp, Zuleyha i-a suflat în ceafă, situându-se pe locul doi pe intervalul Las Foerbinţi, la distanţă de nici 70.000 de telespectatori.
Dacă Pro TV a fost lider în prima parte a serii, după ce s-a terminat comedia, frâiele au fost preluate ba de Zuleyha (lider în ţară şi la oraşe, pe intervalul ei), ba de Adela, lider pe toate targeturile de audienţă pe intervalul MasterChef. Pro TV a mai avut mici victorii pe publicul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de joi, 5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25) şi MasterChef (21.30-23.30):
1. Las Fierbinţi scade în audienţă
NAŢIONAL. Las Fierbinţi rămâne lider pe toate targeturile de audienţă, dar se simte miros de vară. De la un public de două milioane de români, chiar şi peste, acum serialul a fost urmărit de aproape 1,4 milioane.
Foarte aproape a fost serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, difuzat la Kanal D - situat pe locul doi, la o distanţă de aproape 70.000 de privitori.
Şi Adela a reuşit să-şi păstreze milionul de telespectatori, însă Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei în clasament.
Cu cifre de trei ori mai mici, următoarele două poziţii au fost ocupate de colegele de trust: Antena Stars (346.000 de privitori) şi Antena 3 (316.000).
Iar pe şase s-a clasat televiziunea de ştiri România TV care a fost urmărită de 282.000 de români.
URBAN. Las Fierbinţi a condus topul şi la oraşe, cu o audienţă de 679.000 de persoane. Locul doi l-a adjudecat tot Zuleyha, urmărită de aproape 600.000 de fani, iar Adela a rămas cuminte pe trei, la distanţă de aproape 100.000 de mii de telespectatori.
De data aceasta România TV şi-a luat revanşa, surclasând atât Antena 3, cât şi Antena Stars, poziţionându-se pe locul patru, cu 186.000 de privitori. La mică distanţă a fost rivala Antena 3 (184.000), iar apoi Antena Stars (160.000).
Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV, urmărit de 367.000 de români.
Locul doi l-a ocupat Antena 1, care a avut cu 137.000 mai puţini telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
Iar cu locul trei s-a mulţumit Kanal, postul turcesc fiind urmărit de 147.000 de români.
Antena Stars şi-a adjudecat, din nou, poziţia a patra, având 69.000 de privitori, iar pe cinci a venit Digi Sport 1 la care s-au uitat 44.000 de telespectatori.
Următoarele trei poziţii au fost ocupate de televiziuni de ştiri: Antena 3 (43.000), România TV (37.000) şi Digi 24 (34.000).
Audienţa posturilor TV de joi, 5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1393 | 7.9 | 20.0 |
2 | Kanal D | 1325 | 7.5 | 19.0 |
3 | Antena 1 | 1036 | 5.9 | 14.8 |
4 | Antena Stars | 346 | 2.0 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 316 | 1.8 | 4.5 |
6 | Romania TV | 282 | 1.6 | 4.0 |
7 | DigiSport 1 | 206 | 1.2 | 2.9 |
8 | Happy Channel | 166 | 0.9 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 123 | 0.7 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 115 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 679 | 7.1 | 18.7 |
2 | Kanal D | 593 | 6.2 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 498 | 5.2 | 13.7 |
4 | Romania TV | 186 | 2.0 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 184 | 1.9 | 5.1 |
6 | Antena Stars | 160 | 1.7 | 4.4 |
7 | DigiSport 1 | 121 | 1.3 | 3.3 |
8 | Happy Channel | 93 | 1.0 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 77 | 0.8 | 2.1 |
10 | AXN | 67 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 367 | 7.7 | 26.4 |
2 | Antena 1 | 230 | 4.8 | 16.6 |
3 | Kanal D | 147 | 3.1 | 10.6 |
4 | Antena Stars | 69 | 1.5 | 5.0 |
5 | DigiSport 1 | 44 | 0.9 | 3.2 |
6 | Antena 3 | 43 | 0.9 | 3.1 |
7 | Romania TV | 37 | 0.8 | 2.7 |
8 | Digi 24 | 34 | 0.7 | 2.5 |
9 | Happy Channel | 25 | 0.5 | 1.8 |
10 | AXN | 24 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. MasterChef, locurile doi şi trei
NAŢIONAL. Show-ul culinar MasterChef nu reuşeşte să păstreze publicul pe Pro TV după ce se termină Las Fierbinţi. Din poziţia de lider, postul a ajuns pe trei, cu cifre aproape la jumătate faţă de începutul serii. Astfel, MasterChef a fost urmărit de 779.000 de români.
În acest timp, Antena 1 a preluat poziţia de lider, cu serialul Adela la care s-au uitat 1.261.000 de telespectatori.
Pe poziţia secundă a trecut Kanal D care a difuzat Zuleyha până la ora 22.30, iar apoi a intrat în scenă Dan Negru cu emisiunea lui, Jocul cuvintelor. Postul turcesc a fost urmărit, pe acest interval, de 1.178.00 de români.
URBAN. MasterChef nu a reuşit să treacă de locul trei nici la oraşe. Clasamentul a fost condus, în continuare de Antena 1, la care s-au uitat 593.000 de telespectatori.
Pe locul doi s-a situat Kanal D, urmărit de 538.000 de români, iar pe trei Pro TV, care a avut 399.000 de privitori.
Comercial Urban 21-54 de ani. Abia pe publicul comercial MasterChef a reuşit să mai urce o poziţie. Show-ul culinar a fost urmărit de 259.000 de tineri de la oraşe, clasând Pro TV pe locul doi.
Însă clasamentul pe acest segment a fost condus tot de Antena 1, la care s-au uitat 305.000 de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
Kanal D a trecut pe trei, având o audienţă de 207.000 de persoane pe publicul comercial.
Audienţa posturilor TV de joi, 5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1261 | 7.2 | 18.9 |
2 | Kanal D | 1178 | 6.7 | 17.6 |
3 | Pro TV | 779 | 4.4 | 11.7 |
4 | Romania TV | 335 | 1.9 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 296 | 1.7 | 4.4 |
6 | National TV | 260 | 1.5 | 3.9 |
7 | Prima TV | 191 | 1.1 | 2.9 |
8 | DigiSport 1 | 158 | 0.9 | 2.4 |
9 | Antena Stars | 157 | 0.9 | 2.3 |
10 | Digi 24 | 148 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 593 | 6.2 | 17.1 |
2 | Kanal D | 538 | 5.7 | 15.6 |
3 | Pro TV | 399 | 4.2 | 11.5 |
4 | Romania TV | 221 | 2.3 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 176 | 1.9 | 5.1 |
6 | National TV | 115 | 1.2 | 3.3 |
7 | Prima TV | 109 | 1.1 | 3.1 |
8 | DigiSport 1 | 102 | 1.1 | 2.9 |
9 | Digi 24 | 87 | 0.9 | 2.5 |
10 | Pro Arena | 78 | 0.8 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 305 | 6.4 | 20.4 |
2 | Pro TV | 259 | 5.5 | 17.3 |
3 | Kanal D | 207 | 4.4 | 13.8 |
4 | National TV | 55 | 1.2 | 3.7 |
5 | Antena 3 | 52 | 1.1 | 3.5 |
6 | Digi 24 | 49 | 1.0 | 3.2 |
7 | Romania TV | 47 | 1.0 | 3.2 |
8 | DigiSport 1 | 46 | 1.0 | 3.1 |
9 | Pro Arena | 31 | 0.7 | 2.1 |
10 | Prima TV | 29 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Nu merci.
Tot de la Cap limpede am observat.
Am observat acum la Cap limpede, își va schimba oare Digi 24 grafica?
Mai vedem luni.
CTP face prin videoconferință, probabil că are probleme de sănătate. El nu mai apare în studio-ul Digi 24 de vreo lună.
Eu nu cred că va mai ține mult emisiunea asta... Cam slab noul sezon al Cap limpede în care a început de astăzi.
Mile mile in genunchi !
Pai am avut Bucatarii Zero postacule. Nu mai abera pe aici. Nu mai plange pe aici. Aceeasi prezentatoare, acelasi Scarlatica, acelasi Bontica, acelasi Dumitirca, acelasi format. Ce, daca schimbi numele emisiunii, e alta mancare de peste ?
NU postac antenisti ! Tot Bucatarii Zero se numeste. Tot Chefii Zero ! Asa ca poti sa plangi in continuare !
Finala Bucatareala Zero sub Pro TV pe comercial. Ha ha ha !
Pai vin emisiuni acum, pentru pensionari. Publicul tanar, educat, de la Pro TV e in vacanta.
Nu degeaba in Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie Pro TV lider detasat la comercial. Vezi audientele prime-time, dublu comercial. Nu postac ?
Nu zici nimic de pensionari postac ?
Fierbinti si MasterChef domina la publicul educat, la comercial. Adelinara Zero domina la pensionari.
La pensionari poate. Pro e cu tineretul.
Si Pro Arena a sters pe jos cu Antenuta Zero Stele si Antenuta 3 Pensionari. Pro Arena cu publicul educat. Antenuta cu pensionarii.
Pai saptamana trecuta unde ai fost postac ? Cand Fierbinti peste Cunoscutii Zero ? Si saptamana trecuta, la fel. Survivor peste Cunoscutii Anonimi. Unde ai fost ascuns ?
Si de miercuri nu zici nimic postac ? Cu Fierbinti peste Cunoscutii Zero:
"Pe publicul comercial urban (21-54 de ani) clasamentul a arătat astfel: Pro TV: 445.000, Kanal D: 170.000, Antena 1: 111.000."
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-meci-champions-league-real-madrid-manchester-20696175