AUDIENŢE. Joi a fost seara serialelor, cu Las Fierbinţi pe Pro TV şi Adela pe Antena 1. Plus turcescul Doctor MInune pe Kanal D. Printre seriale, şi Masked Singer. Ce au ales românii?
Publicul s-a împărţit:
1. Las Fierbinţi, fără surprize. De departe cel mai popular serial al momentului, Las Fierbinţi se apropie de două milioane de români pe minut. Nicio şansă pentru programele cu care s-a intersectat în intervalul 20.30-21.30: lider detaşat pe toate targeturile, la distanţă considerabilă (pe naţional, Pro TV a avut cu Las Fierbinţi jumătate de milion în faţa Antenei 1, unde era Adela).
2. Adela a recuperat audienţa graţie Masked Singer. Când s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Adela, serialul produs de Ruxandra Ion a început să recupereze. Şi a recuperat şi a recuperat până la 23.00, cât s-a intersectat cu Masked. Pe intervalul Masked Singer (21.30-23.30), Antena 1 a fost peste Pro TV pe toate segmentele de public.
Astfel, Adela a ajuns, ca medie, prima la nivelul întregii ţări şi pe publicul 18-49 de ani, iar la oraşe mai avea puţin şi egala Pro TV.
Datele, detaliat:
Las Fierbinţi se uită de la distanţă la concurenţă
NAŢIONAL. Aproape două milioane de români s-au uitat aseară la Las Fierbinţi în fiecare minut. Mult în faţa Antenei 1, cu jumătate de milion peste postul Intact. Locul trei pentru serialul turcesc de pe Kanal D - Doctorul minune.
În top cinci au mai intrat România TV şi Digisport, care a difuzat aseară meciul Farul - FCSB.
URBAN. Las Fierbinţi mai avea puţin şi ajungea la un milion de telespectatori la oraşe. Cu peste 300.000 de persoane avea mai puţin Antena 1, cu Adela, serial aproape la egalitate cu Doctorul minune de pe Kanal D.
La oraşe, urmează două posturi de ştiri - România TV şi Antena 3 - şi abia apoi Digisport, cu meciul de fotbal.
COMERCIAL. Aproape 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani de la oraşe (clasicul public comercial) pentru Pro TV. Antena 1 a fost ceva mai aproape, la 130.000 de telespectatori tineri distanţă.
Serialul turcesc de pe Kanal D a fost mai în urmă: de peste două ori mai puţini tineri decât Pro TV a avut Doctorul minune.
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.936.000 | 11.0 | 22.2 |
2 | Antena 1 | 1.413.000 | 8.0 | 16.2 |
3 | Kanal D | 1.204.000 | 6.8 | 13.8 |
4 | Romania TV | 442.000 | 2.5 | 5.1 |
5 | DigiSport 1 | 401.000 | 2.3 | 4.6 |
6 | Antena 3 | 356.000 | 2.0 | 4.1 |
7 | Antena Stars | 246.000 | 1.4 | 2.8 |
8 | Pro X | 225.000 | 1.3 | 2.6 |
9 | National TV | 155.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 143.000 | 0.8 | 1.6 |
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 939.000 | 9.8 | 20.8 |
2 | Antena 1 | 612.000 | 6.4 | 13.6 |
3 | Kanal D | 610.000 | 6.4 | 13.5 |
4 | Romania TV | 248.000 | 2.6 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 228.000 | 2.4 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 224.000 | 2.3 | 5.0 |
7 | Pro X | 128.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 120.000 | 1.3 | 2.7 |
9 | Diva | 108.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | Happy Channel | 98.000 | 1.0 | 2.2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 386.000 | 9.3 | 26.9 |
2 | Antena 1 | 255.000 | 6.1 | 17.7 |
3 | Kanal D | 166.000 | 4.0 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 86.000 | 2.1 | 6.0 |
5 | Pro X | 41.000 | 1.0 | 2.9 |
6 | Diva | 41.000 | 1.0 | 2.9 |
7 | Antena Stars | 40.000 | 1.0 | 2.8 |
8 | Digi 24 | 38.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | Romania TV | 37.000 | 0.9 | 2.6 |
10 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
A-nceput Masked Singer, a înflorit Adela
NAŢIONAL.Rămasă la bătaie cu Masked Singer după ce s-a terminat Las Fierbinţi, Adela s-a impus fără probleme, ceea ce s-a văzut în media pe toată difuzarea: un milion şi jumătate de români pe minut în medie la serialul Adela, faţă de 1,4 milioane la Pro TV.
URBAN. Cu toată "recuperarea", Adela nu a trecut peste Pro TV la oraşe, dar aproape l-a egalat: 680.000 de telespectatori la oraşe pentru Pro TV şi 667.000 pentru Adela, pe intervalul 20.30-23.00.
COMERCIAL. Adela a trecut peste Pro TV şi pe comercialul "clasic". La limită, dar a trecut: 297.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Adela şi 289.000 pentru Pro TV.
De notat că pe noul target comercial al Pro TV (naţional 21-54 de ani ABCD), prima poziţia a fost a Pro TV: 610.000, faţă de 560.000 la Adela.
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.502.000 | 8.5 | 18.9 |
2 | Pro TV | 1.377.000 | 7.8 | 17.3 |
3 | Kanal D | 1.043.000 | 5.9 | 13.1 |
4 | Romania TV | 445.000 | 2.5 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 389.000 | 2.2 | 4.9 |
6 | DigiSport 1 | 385.000 | 2.2 | 4.8 |
7 | National TV | 249.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | Antena Stars | 196.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | Pro X | 137.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 132.000 | 0.7 | 1.7 |
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 680.000 | 7.1 | 16.1 |
2 | Antena 1 | 667.000 | 7.0 | 15.8 |
3 | Kanal D | 540.000 | 5.6 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 248.000 | 2.6 | 5.9 |
5 | Romania TV | 247.000 | 2.6 | 5.8 |
6 | DigiSport 1 | 229.000 | 2.4 | 5.4 |
7 | Antena Stars | 100.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | National TV | 98.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Diva | 86.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | Pro X | 82.000 | 0.9 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 297.000 | 7.1 | 21.3 |
2 | Pro TV | 289.000 | 6.9 | 20.7 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3.6 | 10.6 |
4 | DigiSport 1 | 98.000 | 2.3 | 7.0 |
5 | Romania TV | 48.000 | 1.2 | 3.5 |
6 | Diva | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | Antena Stars | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Pro X | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | National TV | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Măcar adu dovezi/detalii/etc pentru unele afirmații precum cele despre Cabral vs Liviu Vârciu...
Nu există foarte multe audiențe publice pe acest subiect!