AUDIENŢE. Joi a fost seara serialelor, cu Las Fierbinţi pe Pro TV şi Adela pe Antena 1. Plus turcescul Doctor MInune pe Kanal D. Printre seriale, şi Masked Singer. Ce au ales românii?
Publicul s-a împărţit:
1. Las Fierbinţi, fără surprize. De departe cel mai popular serial al momentului, Las Fierbinţi se apropie de două milioane de români pe minut. Nicio şansă pentru programele cu care s-a intersectat în intervalul 20.30-21.30: lider detaşat pe toate targeturile, la distanţă considerabilă (pe naţional, Pro TV a avut cu Las Fierbinţi jumătate de milion în faţa Antenei 1, unde era Adela).
2. Adela a recuperat audienţa graţie Masked Singer. Când s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Adela, serialul produs de Ruxandra Ion a început să recupereze. Şi a recuperat şi a recuperat până la 23.00, cât s-a intersectat cu Masked. Pe intervalul Masked Singer (21.30-23.30), Antena 1 a fost peste Pro TV pe toate segmentele de public.
Astfel, Adela a ajuns, ca medie, prima la nivelul întregii ţări şi pe publicul 18-49 de ani, iar la oraşe mai avea puţin şi egala Pro TV.
Datele, detaliat:
Las Fierbinţi se uită de la distanţă la concurenţă
NAŢIONAL. Aproape două milioane de români s-au uitat aseară la Las Fierbinţi în fiecare minut. Mult în faţa Antenei 1, cu jumătate de milion peste postul Intact. Locul trei pentru serialul turcesc de pe Kanal D - Doctorul minune.
În top cinci au mai intrat România TV şi Digisport, care a difuzat aseară meciul Farul - FCSB.
URBAN. Las Fierbinţi mai avea puţin şi ajungea la un milion de telespectatori la oraşe. Cu peste 300.000 de persoane avea mai puţin Antena 1, cu Adela, serial aproape la egalitate cu Doctorul minune de pe Kanal D.
La oraşe, urmează două posturi de ştiri - România TV şi Antena 3 - şi abia apoi Digisport, cu meciul de fotbal.
COMERCIAL. Aproape 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani de la oraşe (clasicul public comercial) pentru Pro TV. Antena 1 a fost ceva mai aproape, la 130.000 de telespectatori tineri distanţă.
Serialul turcesc de pe Kanal D a fost mai în urmă: de peste două ori mai puţini tineri decât Pro TV a avut Doctorul minune.
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.936.000 | 11.0 | 22.2 |
2 | Antena 1 | 1.413.000 | 8.0 | 16.2 |
3 | Kanal D | 1.204.000 | 6.8 | 13.8 |
4 | Romania TV | 442.000 | 2.5 | 5.1 |
5 | DigiSport 1 | 401.000 | 2.3 | 4.6 |
6 | Antena 3 | 356.000 | 2.0 | 4.1 |
7 | Antena Stars | 246.000 | 1.4 | 2.8 |
8 | Pro X | 225.000 | 1.3 | 2.6 |
9 | National TV | 155.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 143.000 | 0.8 | 1.6 |
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 939.000 | 9.8 | 20.8 |
2 | Antena 1 | 612.000 | 6.4 | 13.6 |
3 | Kanal D | 610.000 | 6.4 | 13.5 |
4 | Romania TV | 248.000 | 2.6 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 228.000 | 2.4 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 224.000 | 2.3 | 5.0 |
7 | Pro X | 128.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 120.000 | 1.3 | 2.7 |
9 | Diva | 108.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | Happy Channel | 98.000 | 1.0 | 2.2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 386.000 | 9.3 | 26.9 |
2 | Antena 1 | 255.000 | 6.1 | 17.7 |
3 | Kanal D | 166.000 | 4.0 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 86.000 | 2.1 | 6.0 |
5 | Pro X | 41.000 | 1.0 | 2.9 |
6 | Diva | 41.000 | 1.0 | 2.9 |
7 | Antena Stars | 40.000 | 1.0 | 2.8 |
8 | Digi 24 | 38.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | Romania TV | 37.000 | 0.9 | 2.6 |
10 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
A-nceput Masked Singer, a înflorit Adela
NAŢIONAL.Rămasă la bătaie cu Masked Singer după ce s-a terminat Las Fierbinţi, Adela s-a impus fără probleme, ceea ce s-a văzut în media pe toată difuzarea: un milion şi jumătate de români pe minut în medie la serialul Adela, faţă de 1,4 milioane la Pro TV.
URBAN. Cu toată "recuperarea", Adela nu a trecut peste Pro TV la oraşe, dar aproape l-a egalat: 680.000 de telespectatori la oraşe pentru Pro TV şi 667.000 pentru Adela, pe intervalul 20.30-23.00.
COMERCIAL. Adela a trecut peste Pro TV şi pe comercialul "clasic". La limită, dar a trecut: 297.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Adela şi 289.000 pentru Pro TV.
De notat că pe noul target comercial al Pro TV (naţional 21-54 de ani ABCD), prima poziţia a fost a Pro TV: 610.000, faţă de 560.000 la Adela.
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.502.000 | 8.5 | 18.9 |
2 | Pro TV | 1.377.000 | 7.8 | 17.3 |
3 | Kanal D | 1.043.000 | 5.9 | 13.1 |
4 | Romania TV | 445.000 | 2.5 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 389.000 | 2.2 | 4.9 |
6 | DigiSport 1 | 385.000 | 2.2 | 4.8 |
7 | National TV | 249.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | Antena Stars | 196.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | Pro X | 137.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 132.000 | 0.7 | 1.7 |
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 680.000 | 7.1 | 16.1 |
2 | Antena 1 | 667.000 | 7.0 | 15.8 |
3 | Kanal D | 540.000 | 5.6 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 248.000 | 2.6 | 5.9 |
5 | Romania TV | 247.000 | 2.6 | 5.8 |
6 | DigiSport 1 | 229.000 | 2.4 | 5.4 |
7 | Antena Stars | 100.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | National TV | 98.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Diva | 86.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | Pro X | 82.000 | 0.9 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 297.000 | 7.1 | 21.3 |
2 | Pro TV | 289.000 | 6.9 | 20.7 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3.6 | 10.6 |
4 | DigiSport 1 | 98.000 | 2.3 | 7.0 |
5 | Romania TV | 48.000 | 1.2 | 3.5 |
6 | Diva | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | Antena Stars | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Pro X | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | National TV | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
RomaniaTv una dintre cele mai nocive instrumente media. Sa nu zic de calitatea tehnica...
Realitatea Tv o simulare de televiziune (mai ales de stiri) inexistenta....
B1Tv debaraua lui Oancea, exact ca o furnica intr-un borcan cu impresii de 'culturist" pe litoral...
Antena3 o alta teleVuzuina nociva ce are liceenta cna pt ceva si distribuie concerte (sau a-ti uitat) si excesiv de multe talk-show-uri...trebuie schimbata liceenta din "stiri" in talk-show.
Digi24 acest brontozaur mediatic, care schioapata inca din prima zi din cauza conducerii si politicii interne 'canceroase' cu potential uman si mai ales tehnic, dar care la fel ca Antena 3, trebuie sa-si schimbe liceenta tv din "stiri" in tv de cultura & agricultura, dar mai ales in vintage muvie.
E de rasul curcilor, RomaniaTv, B1 si Rtv nici nu ar trebuii sa mai aiba liceenta pt calitatea tehnica a imaginii, graficei, subetului.
A3 si Digi trebuie sa schimbe liceentele in altceva, dar in nici un caz in "informative"!
Mai am o ultima umbra de speranta in noua televiziune...EuroNews Romania, sper sa fie ceea ce se anunta, si sa se confirme zvonurile, cum ar da clasa celor exiatente. Dar, pt ca e un mare DAR, la cine e in echipa editoriala si in conducere deja...(idiopati de pe la antene, *** de pe la Digi, adica de la toate cele 5) , am oarece rezerve ca va fi altfel. Este deja o echipa de insipizi care deja au ruinat deja tv la care au lucrat. Ramane de "vazut"...
Cat priveste subiectul articolului de fata, protv a dat clinci rau cu mizerii ca "masca jos" super...praf (adica star), si serialul cu cel mai mare buget (Vlad) dae cel mai prost realizat. Cat priveste Antena 1, sta doar putin, extrem de putin mai bine cu grila anul acesta.
Si reiterez ca de fiecare data...se serveste continut pt publicul majoritar al acestei *** de popor (Las fierbinti).
Dacă ProTV mai continuă cu alt sezon de Masked sau Căsătoriți să nu se mire de ce îi vor depăși Antenele.
Grila asta de toamnă a ProTV este mai slabă decât cea din 2020, inafară de Las Fierbinți nu ai ce vedea, poate Visuri la cheie.
și mai corect spus Noi nu avem cu adevărat televiziune de știri și nu am avut niciodată sunt doar niște informații dezbateri ambalate în funcție de interesele strategice și de business ale celor interesați indiferent că sunt patronii colaboratori parteneri
Digi24 a fost și este un instrument cu scopuri bine definite în interesul celorlalte investiții din grupul Digi în rest nu a fost niciodată cu adevărat gândită ca o televiziune pentru publicul pe care îl are și nu îl merită
Care-i șpilul?! Ce ar putea egala și chiar depăși momemtele de aseară?!?! Chiar nu înțeleg care-i planul...