AUDIENŢE. Las Fierbinţi rămâne „motorul” de rating pentru Pro TV. Serialul de comedie a scos cele mai bune cifre din acest sezon, în seara de marţi, 5 octombrie 2021. Asia Express, în schimb, a pus Antena 1 pe locul doi în audienţe.
Detalii, în continuare:
- Comedia prinde la români. Las Fierbinţi a avut cele mai bune cifre din acest sezon. Peste 2,1 milioane de români au urmărit serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel, aseară. Cifrele erau duble faţă de Kanal D şi triple faţă de Antena 1, la nivel naţional.
- Lucrurile s-au schimbat când a început Căsătoriţi pe nevăzute, de la 21:30. Pe intervalul emisiunii, Pro TV era pe trei în ţară şi la oraşe, iar pe publicul tânăr doar pe doi. Kanal D conducea topul în ţară, iar Antena 1 a fost lider în mediul urban şi pe comercial.
- Pe intervalul Asia Express, cel de trei ore şi jumătate, Antena 1 n-a câştigat pe niciun segment de public.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, cele mai bune cifre din acest sezon
NAŢIONAL. Pro TV a fost lider detaşat pe intervalul Las Fierbinţi. Peste 2,1 milioane de români au urmărit serialul de comedie, aseară.
La mare distanţă se clasa pe doi Kanal D, cu 1.269.000 de telespectatori. Antena 1, cu Asia Express, era doar a treia televiziune din top, cu 840.000 de privitori.
URBAN. Situaţie similară şi la oraşe. Pro TV a scos cifre peste media staţiei cu Las Fierbinţi - 1.012.000 de telespectatori.
Şi de această dată a fost Kanal D a doua staţie TV din clasament, cu 609.00 de privitori pe minut. Antena 1 completa podiumul, cu 549.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii şi comedia. Încă un segment de public, încă o victorie răsunătoare pentru Pro TV şi Las Fierbinţi. Aproximativ 439.000 de telespectatori tineri urmăreau episodul de aseară al serialului.
Cifre mai bune pentru Antena 1, care se clasa pe locul secund cu 257.000 de privitori. Următorul post TV din top era Kanal D, cu 183.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.140.000 | 12,1 | 26,4 |
2 | Kanal D | 1.269.000 | 7,2 | 15,6 |
3 | Antena 1 | 840.000 | 4,8 | 10,4 |
4 | Romania TV | 499.000 | 2,8 | 6,1 |
5 | Antena 3 | 475.000 | 2,7 | 5,9 |
6 | Happy Channel | 258.000 | 1,5 | 3,2 |
7 | Realitatea Plus | 257.000 | 1,5 | 3,2 |
8 | Antena Stars | 226.000 | 1,3 | 2,8 |
9 | TVR 1 | 156.000 | 0,9 | 1,9 |
10 | Pro Cinema | 149.000 | 0,8 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.012.000 | 10,6 | 23,7 |
2 | Kanal D | 609.000 | 6,4 | 14,3 |
3 | Antena 1 | 549.000 | 5,7 | 12,9 |
4 | Romania TV | 270.000 | 2,8 | 6,3 |
5 | Antena 3 | 256.000 | 2,7 | 6,0 |
6 | Happy Channel | 172.000 | 1,8 | 4,0 |
7 | Realitatea Plus | 128.000 | 1,3 | 3,0 |
8 | Antena Stars | 121.000 | 1,3 | 2,8 |
9 | Diva | 76.000 | 0,8 | 1,8 |
10 | Digi 24 | 70.000 | 0,7 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 439.000 | 10,5 | 31,8 |
2 | Antena 1 | 257.000 | 6,2 | 18,6 |
3 | Kanal D | 183.000 | 4,4 | 13,2 |
4 | Happy Channel | 39.000 | 0,9 | 2,9 |
5 | Digi 24 | 35.000 | 0,8 | 2,5 |
6 | Prima TV | 34.000 | 0,8 | 2,5 |
7 | Antena Stars | 34.000 | 0,8 | 2,5 |
8 | Comedy Central | 33.000 | 0,8 | 2,4 |
9 | Antena 3 | 24.000 | 0,6 | 1,7 |
10 | Romania TV | 24.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Asia Express, doar pe doi pe propriul interval
NAŢIONAL. Avansul uriaş dat de Las Fierbinţi a contat pentru Pro TV. Deşi a scos cifre mai mici cu Căsătoriţi pe nevăzute, postul din Pache Protopopescu a câştigat pe intervalul Asia Express datorită audienţelor Las Fierbinţi. Peste 1,2 milioane de români au urmărit programele Pro TV-ului, aseară.
Antena 1 nu scotea un milion de telespectatori şi se clasa doar pe trei, cu 888.000 de telespectatori. Pe doi era Kanal D - 1.045.000 de privitori.
URBAN. Situaţia s-a mai echilibrat la oraşe. Pro TV a câştigat la limită duelul cu Antena 1. Pe Pro TV s-au uitat 580.000 de români, iar pe Antena 1 570.000.
Podiumul televiziunilor era încheiat de Kanal D, cu 513.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pro TV a câştigat şi pe segmentul tinerilor, cu 284.000 de telespectaotri tineri. La mică distanţă se clasa pe doi Antena 1, cu 269.000 de privitori.
Kanal D era pe trei, cu 151.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.219.000 | 6,9 | 18,2 |
2 | Kanal D | 1.045.000 | 5,9 | 15,6 |
3 | Antena 1 | 888.000 | 5,0 | 13,3 |
4 | Antena 3 | 476.000 | 2,7 | 7,1 |
5 | Romania TV | 439.000 | 2,5 | 6,6 |
6 | Realitatea Plus | 212.000 | 1,2 | 3,2 |
7 | Happy Channel | 186.000 | 1,1 | 2,8 |
8 | Antena Stars | 167.000 | 0,9 | 2,5 |
9 | Pro Cinema | 164.000 | 0,9 | 2,5 |
10 | Prima TV | 127.000 | 0,7 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 580.000 | 6,1 | 16,1 |
2 | Antena 1 | 570.000 | 6,0 | 15,8 |
3 | Kanal D | 513.000 | 5,4 | 14,2 |
4 | Antena 3 | 280.000 | 2,9 | 7,8 |
5 | Romania TV | 240.000 | 2,5 | 6,7 |
6 | Happy Channel | 112.000 | 1,2 | 3,1 |
7 | Realitatea Plus | 109.000 | 1,1 | 3,0 |
8 | Prima TV | 89.000 | 0,9 | 2,5 |
9 | Antena Stars | 86.000 | 0,9 | 2,4 |
10 | Digi 24 | 71.000 | 0,7 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 284.000 | 6,8 | 23,7 |
2 | Antena 1 | 269.000 | 6,5 | 22,5 |
3 | Kanal D | 151.000 | 3,6 | 12,6 |
4 | Digi 24 | 34.000 | 0,8 | 2,9 |
5 | Antena 3 | 34.000 | 0,8 | 2,9 |
6 | Romania TV | 32.000 | 0,8 | 2,7 |
7 | Comedy Central | 29.000 | 0,7 | 2,5 |
8 | Prima TV | 28.000 | 0,7 | 2,3 |
9 | Antena Stars | 23.000 | 0,6 | 2,0 |
10 | Happy Channel | 23.000 | 0,5 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii