AUDIENŢE. Seara de marţi a debutat cu o nouă producţie pe Pro TV: Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul a prins doar la tineri, nu şi în ţară şi la oraşe. Las Fierbinţi rămâne, în schimb, „motorul” de rating pentru Pro TV.
Detalii, în continuare:
Pro TV a fost liderul de marţi în prima parte a serii. Al doilea episod al sezonului 19 din Las Fierbinţi a pus Postul din Pache Protopopescu pe primul loc pe toate segmentele de public. Cifrele au fost asemănătoare cu cele de luni în ţară: peste 1,9 milioane de telespectatori.
Situaţia s-a schimbat când a început Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul a prins doar la tineri, nu şi în ţară şi la oraşe, acolo unde Pro TV a fost pe locul secund. Serialul turcesc Doctorul Minune era cel mai urmărit program al serii, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute.
Antena 1 a programat două filme: „Homefrond: oraşul fără legi” (20:30), cu Jason Statham şi „John Wick” (22:30).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, „motor” de audienţă pentru Pro TV
Naţional. Fierbinţenii aduc mult rating pentru Pro TV şi în al 19-lea sezon. Aproximativ 1.974.000 de români au urmărit episodul de aseară.
La mare distanţă se clasa pe locul doi Kanal D, cu 1.017.000 de telespectatori. Antena 1 era doar a trei staţie TV din clasament, cu 540.000 de privitori.
Urban. Şi la oraşe a performat foarte bine Las Fierbinţi. Serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel punea Pro TV pe primul loc în audienţe, cu 922.000 de telespectatori.
Kanal D a fost a doua televiziune din top şi la oraşe, cu 532.000 de privitori. Podiumul era încheiat de Antena 1, cu 348.000 de urmăritori.
Comercial (18-49 urban). Tinerii au ales comedia de pe Pro TV. Fierbinţenii îi mai aduceau Pro TV-ului încă un succes şi pe acest segment de public: 327.000 de telespectatori.
Răsturnare de situaţie în ceea ce priveşte locul secund. Antena 1 a depăşit Kanal D. Pe postul Intact erau 155.000 de privitori tineri, iar pe Kanal D aproximativ 126.000.
Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.974.000 | 11,2 | 28,7 |
2 | Kanal D | 1.017.000 | 5,8 | 14,8 |
3 | Antena 1 | 540.000 | 3,1 | 7,9 |
4 | Romania TV | 502.000 | 2,8 | 7,3 |
5 | Antena 3 | 346.000 | 2,0 | 5,0 |
6 | Happy Channel | 297.000 | 1,7 | 4,3 |
7 | Antena Stars | 147.000 | 0,8 | 2,1 |
8 | TVR 1 | 137.000 | 0,8 | 2,0 |
9 | Realitatea Plus | 125.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | National TV | 121.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 922.000 | 9,6 | 25,3 |
2 | Kanal D | 532.000 | 5,6 | 14,6 |
3 | Antena 1 | 348.000 | 3,6 | 9,5 |
4 | Romania TV | 238.000 | 2,5 | 6,5 |
5 | Antena 3 | 232.000 | 2,4 | 6,3 |
6 | Happy Channel | 162.000 | 1,7 | 4,4 |
7 | Realitatea Plus | 80.000 | 0,8 | 2,2 |
8 | Antena Stars | 77.000 | 0,8 | 2,1 |
9 | Digi 24 | 70.000 | 0,7 | 1,9 |
10 | National TV | 67.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Rtg% | Share | Rtg(000) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 327.000 | 7,8 | 31,5 |
2 | Antena 1 | 155.000 | 3,7 | 14,9 |
3 | Kanal D | 126.000 | 3,0 | 12,2 |
4 | Happy Channel | 36.000 | 0,9 | 3,5 |
5 | Antena 3 | 26.000 | 0,6 | 2,5 |
6 | DigiSport 1 | 26.000 | 0,6 | 2,5 |
7 | National TV | 26.000 | 0,6 | 2,5 |
8 | Antena Stars | 24.000 | 0,6 | 2,3 |
9 | Digi 24 | 18.000 | 0,4 | 1,8 |
10 | Pro 2 | 17.000 | 0,4 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Căsătoriţi pe nevăzute, debut pe primul loc doar la tineri
Naţional. S-a terminat Las Fierbinţi şi audienţa a scăzut pentru Pro TV. Dating show-ul Căsătoriţi pe nevăzute a debutat pe locul doi în ţară, cu 1.038.000 de telespectatori.
Cea mai urmărită televiziunea era Kanal D - 1.069.000 de privitori. A treia staţie TV a fost Antena 1, cu 719.000 de urmăritori.
Urban. Nici la oraşe n-a performat mai bine Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul de pe Pro TV era urmărit de 508.000 de telespectatori.
Şi pe acest segment de public a câştigat Kanal D - 563.000 de privitori. Podiumul l-a completat Antena 1 - 410.000 de urmăritori.
Comercial (18-49 urban). Tinerii au avut alte preferinţe. Căsătoriţi pe nevăzute a câştigat bătălia cu filmele şi serialele de pe celelalte posturi. Dating show-ul a pus Pro TV pe primul loc, cu 265.000 de telespectatori tineri.
Cifre mai bune pentru Antena 1 pe acest segment de public - 226.000 de privitori. Kanal D se clasa doar pe locul trei, cu 154.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.069.000 | 6,1 | 16,5 |
2 | Pro TV | 1.038.000 | 5,9 | 16,0 |
3 | Antena 1 | 719.000 | 4,1 | 11,1 |
4 | Romania TV | 481.000 | 2,7 | 7,4 |
5 | Antena 3 | 419.000 | 2,4 | 6,5 |
6 | Happy Channel | 167.000 | 0,9 | 2,6 |
7 | Antena Stars | 164.000 | 0,9 | 2,5 |
8 | TVR 1 | 142.000 | 0,8 | 2,2 |
9 | Realitatea Plus | 139.000 | 0,8 | 2,1 |
10 | Prima TV | 138.00 | 0,8 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 563.000 | 5,9 | 16,1 |
2 | Pro TV | 508.000 | 5,3 | 14,5 |
3 | Antena 1 | 410.000 | 4,3 | 11,7 |
4 | Antena 3 | 276.000 | 2,9 | 7,9 |
5 | Romania TV | 226.000 | 2,4 | 6,5 |
6 | Antena Stars | 96.000 | 1,0 | 2,7 |
7 | Happy Channel | 91.000 | 1,0 | 2,6 |
8 | Prima TV | 88.000 | 0,9 | 2,5 |
9 | Realitatea Plus | 84.000 | 0,9 | 2,4 |
10 | Digi 24 | 71.000 | 0,7 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 265.000 | 6,3 | 22,6 |
2 | Antena 1 | 226.000 | 5,4 | 19,2 |
3 | Kanal D | 154.000 | 3,7 | 13,1 |
4 | Antena 3 | 42.000 | 1,0 | 3,5 |
5 | Antena Stars | 33.000 | 0,8 | 2,8 |
6 | National TV | 28.000 | 0,7 | 2,4 |
7 | Digi 24 | 26.000 | 0,6 | 2,2 |
8 | TVR 1 | 23.000 | 0,6 | 2,0 |
9 | Pro 2 | 23.000 | 0,5 | 1,9 |
10 | TVR 2 | 22.000 | 0,5 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Toata lumea asteapta sa vada ce va putea Asia, marea scapare pentru Antena dar pentru inceput asa sta treaba, Pro a castigat primele 2 zile ca ne convine sau nu.