Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, „motorul” de rating pentru Pro TV. Cum a debutat emisiunea Căsătoriţi pe nevăzute?

 
Foto: Facebook / Las Fierbinţi
Foto: Facebook / Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Seara de marţi a debutat cu o nouă producţie pe Pro TV: Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul a prins doar la tineri, nu şi în ţară şi la oraşe. Las Fierbinţi rămâne, în schimb, „motorul” de rating pentru Pro TV.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost liderul de marţi în prima parte a serii. Al doilea episod al sezonului 19 din Las Fierbinţi a pus Postul din Pache Protopopescu pe primul loc pe toate segmentele de public. Cifrele au fost asemănătoare cu cele de luni în ţară: peste 1,9 milioane de telespectatori.

Situaţia s-a schimbat când a început Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul a prins doar la tineri, nu şi în ţară şi la oraşe, acolo unde Pro TV a fost pe locul secund. Serialul turcesc Doctorul Minune era cel mai urmărit program al serii, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute.

Antena 1 a programat două filme: „Homefrond: oraşul fără legi” (20:30), cu Jason Statham şi „John Wick” (22:30).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, „motor” de audienţă pentru Pro TV

Naţional. Fierbinţenii aduc mult rating pentru Pro TV şi în al 19-lea sezon. Aproximativ 1.974.000 de români au urmărit episodul de aseară.

La mare distanţă se clasa pe locul doi Kanal D, cu 1.017.000 de telespectatori. Antena 1 era doar a trei staţie TV din clasament, cu 540.000 de privitori.

Urban. Şi la oraşe a performat foarte bine Las Fierbinţi. Serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel punea Pro TV pe primul loc în audienţe, cu 922.000 de telespectatori.

Kanal D a fost a doua televiziune din top şi la oraşe, cu 532.000 de privitori. Podiumul era încheiat de Antena 1, cu 348.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 urban). Tinerii au ales comedia de pe Pro TV. Fierbinţenii îi mai aduceau Pro TV-ului încă un succes şi pe acest segment de public: 327.000 de telespectatori.

Răsturnare de situaţie în ceea ce priveşte locul secund. Antena 1 a depăşit Kanal D. Pe postul Intact erau 155.000 de privitori tineri, iar pe Kanal D aproximativ 126.000.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.974.000 11,2 28,7
2 Kanal D 1.017.000 5,8 14,8
3 Antena 1 540.000 3,1 7,9
4 Romania TV 502.000 2,8 7,3
5 Antena 3 346.000 2,0 5,0
6 Happy Channel 297.000 1,7 4,3
7 Antena Stars 147.000 0,8 2,1
8 TVR 1 137.000 0,8 2,0
9 Realitatea Plus 125.000 0,7 1,8
10 National TV 121.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 922.000 9,6 25,3
2 Kanal D 532.000 5,6 14,6
3 Antena 1 348.000 3,6 9,5
4 Romania TV 238.000 2,5 6,5
5 Antena 3 232.000 2,4 6,3
6 Happy Channel 162.000 1,7 4,4
7 Realitatea Plus 80.000 0,8 2,2
8 Antena Stars 77.000 0,8 2,1
9 Digi 24 70.000 0,7 1,9
10 National TV 67.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Rtg% Share Rtg(000)
1 Pro TV 327.000 7,8 31,5
2 Antena 1 155.000 3,7 14,9
3 Kanal D 126.000 3,0 12,2
4 Happy Channel 36.000 0,9 3,5
5 Antena 3 26.000 0,6 2,5
6 DigiSport 1 26.000 0,6 2,5
7 National TV 26.000 0,6 2,5
8 Antena Stars 24.000 0,6 2,3
9 Digi 24 18.000 0,4 1,8
10 Pro 2 17.000 0,4 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Căsătoriţi pe nevăzute, debut pe primul loc doar la tineri

Naţional. S-a terminat Las Fierbinţi şi audienţa a scăzut pentru Pro TV. Dating show-ul Căsătoriţi pe nevăzute a debutat pe locul doi în ţară, cu 1.038.000 de telespectatori.

Cea mai urmărită televiziunea era Kanal D - 1.069.000 de privitori. A treia staţie TV a fost Antena 1, cu 719.000 de urmăritori.

Urban. Nici la oraşe n-a performat mai bine Căsătoriţi pe nevăzute. Dating show-ul de pe Pro TV era urmărit de 508.000 de telespectatori.

Şi pe acest segment de public a câştigat Kanal D - 563.000 de privitori. Podiumul l-a completat Antena 1 - 410.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 urban). Tinerii au avut alte preferinţe. Căsătoriţi pe nevăzute a câştigat bătălia cu filmele şi serialele de pe celelalte posturi. Dating show-ul a pus Pro TV pe primul loc, cu 265.000 de telespectatori tineri.

Cifre mai bune pentru Antena 1 pe acest segment de public - 226.000 de privitori. Kanal D se clasa doar pe locul trei, cu 154.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 1.069.000 6,1 16,5
2 Pro TV 1.038.000 5,9 16,0
3 Antena 1 719.000 4,1 11,1
4 Romania TV 481.000 2,7 7,4
5 Antena 3 419.000 2,4 6,5
6 Happy Channel 167.000 0,9 2,6
7 Antena Stars 164.000 0,9 2,5
8 TVR 1 142.000 0,8 2,2
9 Realitatea Plus 139.000 0,8 2,1
10 Prima TV 138.00 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 563.000 5,9 16,1
2 Pro TV 508.000 5,3 14,5
3 Antena 1 410.000 4,3 11,7
4 Antena 3 276.000 2,9 7,9
5 Romania TV 226.000 2,4 6,5
6 Antena Stars 96.000 1,0 2,7
7 Happy Channel 91.000 1,0 2,6
8 Prima TV 88.000 0,9 2,5
9 Realitatea Plus 84.000 0,9 2,4
10 Digi 24 71.000 0,7 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 7 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 265.000 6,3 22,6
2 Antena 1 226.000 5,4 19,2
3 Kanal D 154.000 3,7 13,1
4 Antena 3 42.000 1,0 3,5
5 Antena Stars 33.000 0,8 2,8
6 National TV 28.000 0,7 2,4
7 Digi 24 26.000 0,6 2,2
8 TVR 1 23.000 0,6 2,0
9 Pro 2 23.000 0,5 1,9
10 TVR 2 22.000 0,5 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dalien Dalien
    Eu cred ca emisiunea Casatoriti pe nevazute are sanse sa creasca. E surprinzator de bine produsa, arata ca un produs premium: grafica, imagine, montaj, naratiune, cast. Are hook, te prinde. Si un feel good factor pe care multe emisiuni de la pro tv l-au pierdut.
  • Sabina Sabina
    La mulți ani Marian!

Trimite un comentariu

sus