Skip to main content

AUDIENŢE. Marţi, seara Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite. Câţi români s-au uitat?

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Marţi seară a fost duelul dintre Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite. Românii s-au împărţit între cele două emisiuni şi au rezultat clasamente diferite, pe intervalul celor două programe TV.

Publicitate

Pro TV a început seara pe primul loc cu Ştirile, iar tendinţa a continuat cu serialul Las Fierbinţi. Doar că fierbinţenii au fost lideri în ţară şi la oraşe, nu şi pe publicul comercial de la oraşe.

După finalul Las Fierbinţi, audienţele au scăzut pentru Pro TV. Postul din Pache Protopopescu era doar pe trei în ţară şi la oraşe, pe intervalul Chefi la Cuţite. De la 21:30 a difuzat filmul „Teroare în Paris”.

Pentru emisiunea Chefi la cuţite, situaţia a stat în felul următor: pe intervalul Las Fierbinţi producţia prezentată de Irina Fodor era doar pe trei în ţară, dar a recuperat pe urban (locul 2) şi a câştigat pe comercial. Pe propriul interval de 3 ore şi jumătate a fost pe primul loc, pe toate segmentele de public.

Kanal D a propus un nou episod din Hercai şi a reuşit să aibă audienţe bune în ţară.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Fierbinţenii au prins în ţară şi la oraşe, dar au pierdut tinerii

Naţional. Comedia prinde la români. Serialul Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program în ţară, aseară. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat pe Pro TV.

Kanal D a reuşit să depăşească Antena 1 cât timp a rulat Las Fierbinţi. Mai bine de 1,2 milioane de români se uitau la Hercai, iar 1,1 milioane de telespectatori au ales să urmărească Chefi la cuţite.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Las Fierbinţi a rămas cel mai urmărit program TV şi pe acest segment de public, cu 724.000 de telespectatori.

A doua staţie TV în top era Antena 1. Aproximativ 709.000 de români urmăreau al patrulea battle de la Chefi la cuţite. Podiumul era completat de Kanal D -616.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au schimbat clasamentul. Antena 1 a devenit lider. Chefi la cuţite prelua şefia - 289.000 de telespectatori.

Pro TV era pe locul secund. La serialul Las Fierbinţi se uitau 260.000 de privitori. Pe trei se afla Kanal D - 171.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

FIELD1 NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.453.000 8.2 19.8
2 Kanal D 1.238.000 7.0 16.9
3 Antena 1 1.116.000 6.3 15.2
4 Romania TV 383.000 2.2 5.2
5 Happy Channel 294.000 1.7 4.0
6 DigiSport 1 253.000 1.4 3.5
7 Antena 3 221.000 1.2 3.0
8 Prima TV 202.000 1.1 2.8
9 National TV 135.000 0.8 1.8
10 Antena Stars 123.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 724.000 7.6 18.5
2 Antena 1 709.000 7.4 18.1
3 Kanal D 616.000 6.4 15.7
4 Romania TV 204.000 2.1 5.2
5 Happy Channel 175.000 1.8 4.5
6 DigiSport 1 173.000 1.8 4.4
7 Antena 3 170.000 1.8 4.3
8 Prima TV 73.000 0.8 1.9
9 Diva 71.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 63.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 289.000 6.9 25.2
2 Pro TV 260.000 6.2 22.7
3 Kanal D 171.000 4.1 14.9
4 DigiSport 1 40.000 0.9 3.5
5 Happy Channel 33.000 0.8 2.9
6 Antena Stars 26.000 0.6 2.2
7 Romania TV 25.000 0.6 2.2
8 Prima TV 21.000 0.5 1.9
9 Disney Junior 18.000 0.4 1.5
10 Diva 18.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Antena 1 a fost lider pe intervalul Chefi la cuţite

Naţional. Situaţia s-a schimbat pe propriul interval pentru emisiunea Chefi la cuţite. Emisiunea prezentată de Irina Fodor era lider în ţară, cu peste 1,4 milioane de telespectatori.

A doua staţie TV în top era Kanal D - 1.134.000 de privitori. Pro TV se regăsea abia pe poziţia a treia, cu 1.031.000 de urmăritori.

Urban. Situaţie neschimbată la oraşe. Antena 1 domina topul pe intervalul Chefi la cuţite - 835.000 de telespectatori.

Kanal D şi Pro TV au fost la egalitate, însă cu un plus pentru postul Dogan. La Hercai şi începutul emisiunii „40 de Întrebări cu Denise Rifai” se uitau 541.000 de privitori, în timp ce pe Pro TV erau 533.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au urmărit şi ei în număr mare emisiunea de gătit. Chefi la cuţite punea Antena 1 pe primul loc, cu 383.000 de telespectatori.

Cifre mai bune pentru Pro TV pe acest target. Postul din Pache Protopopescu se clasa pe doi cu 226.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 160.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.411.000 8.0 20.1
2 Kanal D 1.134.000 6.4 16.1
3 Pro TV 1.031.000 5.8 14.7
4 Romania TV 383.000 2.2 5.5
5 Antena 3 319.000 1.8 4.5
6 DigiSport 1 270.000 1.5 3.8
7 Happy Channel 200.000 1.1 2.8
8 Prima TV 158.000 0.9 2.2
9 Pro 2 141.000 0.8 2.0
10 TVR 1 122.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 835.000 8.7 22.2
2 Kanal D 541.000 5.6 14.4
3 Pro TV 533.000 5.6 14.2
4 Antena 3 223.000 2.3 5.9
5 Romania TV 188.000 2.0 5.0
6 DigiSport 1 169.000 1.8 4.5
7 Happy Channel 124.000 1.3 3.3
8 Prima TV 76.000 0.8 2.0
9 Pro 2 69.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 55.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 383.000 9.1 30.3
2 Pro TV 226.000 5.4 17.9
3 Kanal D 160.000 3.8 12.6
4 DigiSport 1 42.000 1.0 3.4
5 Antena 3 27.000 0.7 2.2
6 Happy Channel 26.000 0.6 2.1
7 Pro 2 25.000 0.6 2.0
8 Romania TV 24.000 0.6 1.9
9 Digi 24 22.000 0.5 1.7
10 Antena Stars 22.000 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andrei Andrei
    Nu conteaza blegovane copiator de nume.
  • Andrei Andrei
    "Blegovane, nu zici acelasi lucru si de Pro TV vineri seara ? "
    Domnule, nu stiu ce frustrari interioare aveti, dar pe mine asa ma cheama, probabil parintii mei i au copiat pe ai dvs.
    Cat despre razboiul pro-tv-antena1 pe care voi il duceti in comentarii, mie nu mi pasa. Chiar mi se pare amuzant cum romanii polarizeaza totul.
    Eu ma uit cu drag atat la Antena 1 , cat si la PRO TV, nu vad de ce sunteti agresiv, probabil varsta
  • Andr Andr
    Uau , Chefi la Cutite rupe!! 1 din 3 televizoare pe comercial erau deschise pe ei.

    Blegovane, nu zici acelasi lucru si de Pro TV vineri seara ? Cu 33 share comercial la bataie cu Survivor ?
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-romanii-au-talent-7-mai-2021-20166842
  • Andr Andr
    Uau , Chefi la Cutite rupe!! 1 din 3 televizoare pe comercial erau deschise pe ei.
    Si asta nu se datoreaza decat carismaticilor chefi, aceeasi audiente ar avea si pe Pro Tv si pe Kanal D si oriunde ar fi.

    A aparut iar blegovanul care copiaza numele. Vai de viata lui de postac obosit...
  • Andrei Andrei
    Cât de tare s-a prăpădit Las fierbinti în audiențe.

    Pai si Bucatarii ce au facut postacule ? Pe intervalul Fierbintilor tot 6 comercial, diferenta de 0 si ceva. Mare lucru...
    Asa prinde locul 1 Antenuta, baga emisiunea pana la ora 00:00. Disperare mare...

    Stai sa inceapa Euro 2021. Sa vezi ce sterge Pro cu Antenuta pe jos...
  • Andrei Andrei
    Chefii lideri, 30 share pe comercial, fierbintenii batuti la fundul gol pe comercial si pe propriul interval, emisiune pt pensionari, postacii devastati ha ha ha

    Diferenta de 0 si ceva rating comercial pe intervalul Fierbintilor ? Mare lucru.
    Unde ai fost acum 2 saptamanai ? Cand Bucatarii batuti la fundul gol pe comercial, cu diferenta de 1 punct si ceva ?
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-las-fierbinti-chefi-27-aprilie-20145018
  • Marius Marius
    Emisiunea pare mai mult de divertisment decât de gătit, dar asta nu mai contează atâta timp cât are audiențe foarte bune pe comercial. Oricum, la toamnă, dacă vor reuși să filmeze, vom avea și Asia Express. Sunt curios cum va merge Asia în sezonul de toamnă, e posibil chiar mai bine decât primăvara. Asia va avea cel mai probabil 2 sau 3 ediții pe săptămâna, iar dacă vor fi și Chefii, ceea ce e foarte posibil, Pro Tv va avea probleme mari.
  • Andrei Andrei
    Uau , Chefi la Cutite rupe!! 1 din 3 televizoare pe comercial erau deschise pe ei.
    Si asta nu se datoreaza decat carismaticilor chefi, aceeasi audiente ar avea si pe Pro Tv si pe Kanal D si oriunde ar fi.
  • R R
    Cât de tare s-a prăpădit Las fierbinti în audiențe. De ce nu prezentați și pe noul public comercial 21-54 național ESOMAR ABCD cu care lucreaza Pro tv-ul? Vrem sa vedem si ce cifre scot pe acel segment anumite programe de la Antena 1 sau Kanal D nu doar de la Pro tv
  • Folbal Folbal
    Asa se mai bucura si Antenuta... Cand se termina emisiunile, serialele la Pro TV. Oricum, nu e nici o problema. In Iunie avem Euro 2021.
    Sterge pe jos Pro TV cu Antenuta Zero pe comercial !
  • Andrei Andrei
    I-au nimicit iar, Chefii peste 30 share pe comercial ,nici Survivor nu facea atât

    Si in martie unde ai fost cap sec ? Cand Fierbintii au avut 11 comercial si Bucatarii Zero doar 8 ?

    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-las-fierbinti-chefi-la-cutite-sef-sub-acoperire-16-martie/
  • Andrei Andrei
    I-au nimicit iar, Chefii peste 30 share pe comercial ,nici Survivor nu facea atât

    Nu conteaza postacule cap sec. Survivor sterge pe jos cu Bucatarii tai in fiecare duminica.
    Ha ha ha !
  • Mile Mile
    Chefii lideri, 30 share pe comercial, fierbintenii batuti la fundul gol pe comercial si pe propriul interval, emisiune pt pensionari, postacii devastati ha ha ha
  • R R
    De precizat ca ieri pe toata ziua Antena 1 a fost lider detasat pe comercial cu 24,2 share fata de Pro tv cu doar 20,3 ,la fel si luni ,Antena 1 lider cu 22 share fata de Pro tv cu doar 20,8 share
  • Marian Marian
    Mai Razvane , pro a pierdut din audienta deoarece a fost meci important mai ales pe durata serialului restul cu nimicit e cancan ,exact cum este si scandalurile la o emisiune care numai de gatit nu este , e adevarat ca si serialul nu prea mai are farmec ,

Trimite un comentariu

sus