AUDIENŢE. Dacă seara de luni a avut o situaţie clară - Chefii primii, Clanul, pe locul doi - marţea audienţele s-au împărţit. Per total, Chefii de pe Antena 1 au fost mai câştigaţi. Cum aşa?
Chefi la cuţite s-au întins până la miezul nopţii. În prima parte s-au intersectat cu Las Fierbinţi, apoi cu Sunt celebru, scoate-mă de aici (de pe Pro TV).
Pe intervalul Las Fierbinţi, serialul de pe Pro TV nu a dat nicio şansă bucătarilor (fierbinţenii s-au apropiat de două milioane de români pe post!). În schimb, când a început Sunt celebru, situaţia s-a schimbat dramatic: reality show-ul de pe Pro TV a fot "tocat" de bucătari.
Atât de mare a fost diferenţa dintre Chefi şi Sunt celebru, că bucătarii şi-au echibrat şi media şi au ieşit pe primul loc pe tot intervalul de difuzare, pe toate targeturile: peste 1,3 milioane de români pe toată durata Chefi la cuţite, faţă de 1,1 milioane la Pro TV.
De notat o diferenţă rar întâlnită între Antena 1 şi Pro TV pe publicul comercial: pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici, Chefii au avut cifre de aproape trei ori mai mari decât Pro TV
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii:
1. Las Fierbinţi, un sat cu două milioane de "locuitori"
NAŢIONAL. Cu sezon nou, Las Fierbinţi a bifat aproape două milioane de telespectatori pe post. În ora serialului, Pro TV avea un avans de aproape 700.000 de telespectatori în faţa bucătarilor de pe Antena 1. Şi Kanal D a fost aproape de Antena 1, cu serial turcesc.
URBAN. Distanţă între Las Fierbinţi şi Chefi şi la oraşe, dar ceva mai mică: "doar" 140.000 de telespectatori. Locul trei pentru Kanal D, cu 550.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, diferenţa a fost mai mică: 390.000 la Las Fierbinţi şi 370.000 la Chefi la cuţite.
Audienta posturilor TV marţi, 15 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.914.000 | 10.8 | 24 |
2 | Antena 1 | 1.188.000 | 6.7 | 14.9 |
3 | Kanal D | 1.142.000 | 6.4 | 14.3 |
4 | Romania TV | 366.000 | 2.1 | 4.6 |
5 | Antena 3 CNN | 274.000 | 1.5 | 3.4 |
6 | Antena Stars | 249.000 | 1.4 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 220.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 193.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Pro Cinema | 132.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 125.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 15 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 820.000 | 8.6 | 20.4 |
2 | Antena 1 | 681.000 | 7.2 | 17 |
3 | Kanal D | 547.000 | 5.8 | 13.6 |
4 | Antena 3 CNN | 166.000 | 1.8 | 4.1 |
5 | Romania TV | 163.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | DigiSport 1 | 140.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | Happy Channel | 139.000 | 1.5 | 3.5 |
8 | Antena Stars | 113.0000 | 1.2 | 2.8 |
9 | Diva | 82.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 79.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 15 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 389.000 | 8.2 | 25.1 |
2 | Antena 1 | 368.000 | 7.8 | 23.7 |
3 | Kanal D | 145.000 | 3.1 | 9.3 |
4 | DigiSport 1 | 44.000 | 0.9 | 2.8 |
5 | Antena Stars | 41.000 | 0.9 | 2.6 |
6 | Digi 24 | 40.000 | 0.9 | 2.6 |
7 | Antena 3 CNN | 34.000 | 0.7 | 2.2 |
8 | Happy Channel | 30.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Diva | 21.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | AMC | 21.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
GALERIE FOTO. Chefi la cuţite în imagini
2. Chefii au făcut legea la Sunt celebru, scoate-mă de aici
NAŢIONAL. Sunt celebru, scoate-mă de aici a fost lăsat în urmă de bucătari. Dacă la Chefi se uitau aproape 1,5 milioane de români, pe Sunt celebru mai erau doar 830.000 (din cei aproape două milioane de la Las Fierbinţi). O audienţă cu care Chefii şi-au echilibrat tot intervalul de difuzare.
URBAN. La oraşe, audienţe Chefilor a fost de aproape trei ori mai mare decât a emisiunii de pe Pro TV. Au fost 880.000 de telespectatori la Chefi şi 325.000 la Pro TV.
COMERCIAL. Diferenţă mare şi pe publicul comercial: peste 460.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani urban pentru Chefi la cuţite, de trei ori mai mulţi decât la Pro TV.
Audienta posturilor TV marţi, 15 noiembrie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.456.000 | 8.2 | 23.4 |
2 | Pro TV | 828.000 | 4.7 | 13.3 |
3 | Kanal D | 809.000 | 4.6 | 13 |
4 | Antena 3 CNN | 364.000 | 2.1 | 5.8 |
5 | Romania TV | 346.000 | 2 | 5.6 |
6 | Happy Channel | 149.000 | 0.8 | 2.4 |
7 | Digi 24 | 148.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | Prima TV | 143.000 | 0.8 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 120.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Realitatea Plus | 105.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 15 noiembrie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 878.000 | 9.2 | 26.1 |
2 | Kanal D | 374.000 | 3.9 | 11.1 |
3 | Pro TV | 323.000 | 3.4 | 9.6 |
4 | Antena 3 CNN | 215.000 | 2.3 | 6.4 |
5 | Romania TV | 172.000 | 1.8 | 5.1 |
6 | Digi 24 | 111.000 | 1.2 | 3.3 |
7 | Happy Channel | 92.000 | 1 | 2.7 |
8 | Prima TV | 91.000 | 1 | 2.7 |
9 | Realitatea Plus | 78.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | DigiSport 1 | 73.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 15 noiembrie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 463.000 | 9.8 | 33.4 |
2 | Pro TV | 157.000 | 3.3 | 11.4 |
3 | Kanal D | 119.000 | 2.5 | 8.6 |
4 | Antena 3 CNN | 57.000 | 1.2 | 4.1 |
5 | Digi 24 | 57.000 | 1.2 | 4.1 |
6 | Prima TV | 37.000 | 0.8 | 2.6 |
7 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | AMC | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Realitatea Plus | 30.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Romania TV | 29.000 | 0.6 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro