Pro TV a dat miercuri seara startul noilor sezoane Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor.
Dacă pe intervalul Las Fierbinţi Pro TV a depăşit 2,2 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 25%, Leii au avut mai puţină „priză” la public. Pro TV a avut doar 1,1 milioane de telespectatori cu debutul Imperiul Leilor, adică un minus de un milion de telespectatori faţă de Las Fierbinţi.
Difrenţele dintre cele două producţii s-au resimţit şi pe publicul de la oraşe şi pe cel comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani.
Kanal D a avut, în general, poziţia a doua în audienţe, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, pe interval. Serialul chiar a reuşit să bată Imperiul Leilor, la nivel naţional.
Antena 1, cu o reluare de la iUmor, n-a avut nicio şansă în faţa celor două.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul Las Fierbinţi:
Naţional. Primul episod din noul sezon Las Fierbinţi a ţinut în faţa televizoarelor un sfert din românii de întreaga ţară, care la ora aceea aveau televizoarele deschise. Mai exact, aproape 2,3 milioane de români au fost aseară cu ochii pe aventurile lui Celentano.
Postul a fost la distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, urmărit pe interval de 1,4 milioane de persoane.
Antena 1, cu o reluare iUmor, a avut cifre de trei ori mai mici decât Pro TV, 700.000
Urban. Cifre bune pentru Las Fierbinţi şi la oraşe. Peste un milion de persoane au ales serialul de comedie. Pe acelaşi interval, la Kanal D se uitau aproape 600.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 370.000 de persoane.
Urban 21-54 de ani. Pro TV a avut peste 620.000 de telespectatori pe publicul de la oraşe cu vârste între 21 şi 54 de ani. Cifrele au fost de aproape trei ori mai mari decât Kanal D, care avea poziţia a doua, cu aproape 200.000 de privitori.
Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu 170.000 de telespectatori din urban.
Poziţie bună şipentru Digi Sport 1, cu o medie de 100.000 de privitori, pe publicul urban, 21-54 de ani. Meciul a avut pe intervalul Las Fierbinţi meciul dintre Academia Clinceni şi FCSB.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.280.000 | 13.0 | 25.8 |
2 | Kanal D | 1.420.000 | 8.1 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 716.000 | 4.1 | 8.1 |
4 | Romania TV | 461.000 | 2.6 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 348.000 | 2.0 | 3.9 |
6 | DigiSport 1 | 303.000 | 1.7 | 3.4 |
7 | Antena Stars | 256.000 | 1.5 | 2.9 |
8 | Happy Channel | 242.000 | 1.4 | 2.7 |
9 | National TV | 164.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Pro Cinema | 149.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.044.000 | 11.0 | 24.1 |
2 | Kanal D | 577.000 | 6.1 | 13.3 |
3 | Antena 1 | 371.000 | 3.9 | 8.6 |
4 | Romania TV | 248.000 | 2.6 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 224.000 | 2.4 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 206.000 | 2.2 | 4.8 |
7 | Happy Channel | 131.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 110.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | National TV | 100.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | TVR 1 | 71.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 de ani | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 621.000 | 13.0 | 34.5 |
2 | Kanal D | 189.000 | 4.0 | 10.5 |
3 | Antena 1 | 172.000 | 3.6 | 9.6 |
4 | DigiSport 1 | 100.000 | 2.1 | 5.6 |
5 | Romania TV | 61.000 | 1.3 | 3.4 |
6 | Antena 3 | 48.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | Antena Stars | 43.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | Prima TV | 38.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | National TV | 35.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 34.000 | 0.7 | 1.9 |
Imperiul Leilor, sezonul trei, la debut, bătut de Kanal D la nivel naţional
Show-ul Imperiul Leilor şi-a fcăut aseară debutul cu cel de-al treilea sezon. Producţia a avut prima poziţie la oraşe şi pe publicul urban 21-54 de ani, dar a fost devansat de Kanal D, la nivel naţional.
Prezentăm, în continuare, cifrele Pro TV, pe intervalul premierei Imperiul leilor:
Naţional. Pro TV a avut poziţia a doua, după Kanal D, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori. Pe acelaşi interval, Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha, avea 1,2 milioane de telespectatori.
Antena 1, cu o reluare iUmor, a avut poziţia a treia, cu o medie de aproape 700.000 de persoane.
Urban. Pe publicul de la oraşe, Kanal D şi Pro TV au fost umăr la umăr cu peste jumătate de milion de telespectatori fiecare.
Podiumul este completat de Antena 1, la distanţă de primele două posturi, cu 370.000 de persoane.
Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, Pro TV a dominat detaşat, cu o medie de 400.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.275.000 | 7.3 | 18.8 |
2 | Pro TV | 1.118.000 | 6.4 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 693.000 | 3.9 | 10.2 |
4 | Romania TV | 444.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 312.000 | 1.8 | 4.6 |
6 | Prima TV | 237.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | DigiSport 1 | 201.000 | 1.1 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 156.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 144.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | National TV | 139.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 565.000 | 5.9 | 16.2 |
2 | Kanal D | 543.000 | 5.7 | 15.6 |
3 | Antena 1 | 372.000 | 3.9 | 10.7 |
4 | Romania TV | 235.000 | 2.5 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 217.000 | 2.3 | 6.2 |
6 | Prima TV | 127.000 | 1.3 | 3.7 |
7 | DigiSport 1 | 116.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Antena Stars | 82.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | National TV | 79.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 79.000 | 0.8 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 9 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 403.000 | 8.4 | 27.3 |
2 | Kanal D | 187.000 | 3.9 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 181.000 | 3.8 | 12.3 |
4 | DigiSport 1 | 67.000 | 1.4 | 4.6 |
5 | Romania TV | 60.000 | 1.3 | 4.0 |
6 | Prima TV | 48.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | Antena Stars | 36.000 | 0.8 | 2.5 |
8 | National TV | 36.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Antena 3 | 35.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Exact. Ca la Asiatici Factorati Marinici Adelinari.