Pro TV a dominat seara de miercuri, când a pus la bătaie serialul de comedie Las Fierbinţi, urmat de Imperiul Leilor. Ca de obicei, serialul de comedie a avut peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, mult peste competiţie.
Imperiul Leilor, care a venit după las Fierbinţi, a înregistrat cifre la jumătate faţă de serialul de comedie, dar şi-a menţinut poziţia de lider la oraşe şi pe publicul comercial.
După două înfrângeri consecutive, nici miercuri n-a fost seară bună pentru Chefii fără limite. Antena 1 şi-a menţinut locul trei în audienţe, la nivel naţional şi în mediul urban. Pe publicul comercial, Antena 1 a fost pe doi, dar aproape la egalitate cu Kanal D, care difuza serialul turcesc Mă numesc Zuleyha.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele televiziunilor, pe intervalul Las Fierbinţi:
Naţional. Serialul de comedie de pe Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, mai bine de un sfer din românii care aveau la acea oră televizoarele deschise.
Postul s-a distanţat bine de locul secund, ocupat de Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha, urmărit la momentul respectiv, de aproape 1,6 milioane de persoane.
Antena 1, cu Chefi fără limite, a avut 800.000 de telespectatori, pe intervalul Las Fierbinţi.
Urban. Cifre bune pentru Pro TV şi pe publicul de la oraşe. Puţin peste un milion de persoane au ţinut cu fierninţenii. În acelaşi timp, serialul turcesc de pe Kanal D era urmărit de aproape 700.000 de persoane.
Antena 1 îşi menţine poziţia a treia în audienţe şi la oraşe, cu puţin peste 400.000 de telespectatori.
Urban 21 - 54 de ani. Las Fierbinţi a ţinut în faţa televizoarelor aproape 600.000 de telespectatori pe publicul urban cu vârste 21-54 de ani. Cifrele au fost aproape triple faţă de următoarele locuri.
Pe acelaşi tronson, al serialului Las Fierbinţi, Kanal D şi Antena 1 au alerga umăr la umăr, cu câte 206.000 de telespectatori fiecare.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.312.000 | 13.1 | 27.0 |
2 | Kanal D | 1.598.000 | 9.1 | 18.7 |
3 | Antena 1 | 806.000 | 4.6 | 9.4 |
4 | Romania TV | 354.000 | 2.0 | 4.1 |
5 | Antena 3 | 338.000 | 1.9 | 3.9 |
6 | Happy Channel | 265.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | Antena Stars | 225.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | Realitatea Plus | 200.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 158.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Prima TV | 143.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30 - 21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.039.000 | 10.9 | 23.8 |
2 | Kanal D | 689.000 | 7.2 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 404.000 | 4.2 | 9.3 |
4 | Romania TV | 247.000 | 2.6 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 237.000 | 2.5 | 5.4 |
6 | Antena Stars | 155.000 | 1.6 | 3.6 |
7 | Happy Channel | 155.000 | 1.6 | 3.6 |
8 | Realitatea Plus | 113.000 | 1.2 | 2.6 |
9 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Pro Cinema | 76.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 593.000 | 12.5 | 33.7 |
2 | Kanal D | 206.000 | 4.3 | 11.7 |
3 | Antena 1 | 206.000 | 4.3 | 11.7 |
4 | Romania TV | 51.000 | 1.1 | 2.9 |
5 | Antena Stars | 50.000 | 1.1 | 2.9 |
6 | Antena 3 | 43.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Pro Cinema | 42.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | TVR 1 | 36.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Prima TV | 36.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 34.000 | 0.7 | 1.9 |
Imperiul Leilor, lideri la oraşe şi pe comercial
Emisiunea Imperiul Leilor, care a început imediat după Las Fierbinţi, s-a întins aseară până la miezul nopţii.
Ca de obicei, emisiunea cu antreprenori a înregistrat cifre mult sub serialul de comedie.
La nivel naţional, Kanal D şi Pro TV au fost aproape la egalitate, cu un uşor avand pentru postul turcesc. În jur de 1,1 milioane de telespectatori au urmărit aseară Imperiul leilor.
Antena 1, de pe trei, cu Chefi fără limite, avea în jur de 620.000 de telespectatori.
La oraşe, emisiunea Imperiul Leilor a fost urmărită de jumătate de milion de persoane. La fel şi Kanal D.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.131.000 | 6.4 | 18.0 |
2 | Pro TV | 1.130.000 | 6.4 | 18.0 |
3 | Antena 1 | 618.000 | 3.5 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 366.000 | 2.1 | 5.8 |
5 | Romania TV | 337.000 | 1.9 | 5.4 |
6 | Realitatea Plus | 216.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | Prima TV | 211.000 | 1.2 | 3.4 |
8 | DigiSport 1 | 164.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | Happy Channel | 147.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Pro Cinema | 143.000 | 0.8 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30 - 00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 525.000 | 5.5 | 15.8 |
2 | Kanal D | 489.000 | 5.1 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 345.000 | 3.6 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 233.000 | 2.4 | 7.0 |
5 | Romania TV | 188.000 | 2.0 | 5.6 |
6 | Prima TV | 138.000 | 1.5 | 4.2 |
7 | DigiSport 1 | 135.000 | 1.4 | 4.1 |
8 | Realitatea Plus | 118.000 | 1.2 | 3.6 |
9 | Pro Cinema | 81.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Antena Stars | 74.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 328.000 | 6.9 | 23.5 |
2 | Antena 1 | 168.000 | 3.5 | 12.1 |
3 | Kanal D | 158.000 | 3.3 | 11.3 |
4 | DigiSport 1 | 84.000 | 1.8 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 47.000 | 1.0 | 3.3 |
6 | Prima TV | 46.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | Pro Cinema | 42.000 | 0.9 | 3.0 |
8 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 2.5 |
9 | Romania TV | 33.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | Realitatea Plus | 30.000 | 0.6 | 2.1 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Sper sa arate în fiecare săptămână câte un parteneriat încheiat din sezoanele trecute.
Vezi anul trecut. Antena 1 a avut sezon de Chefi la cutite. Era cam la egal cu Survivor (de la Kanal D), dar peste Pro TV. Din ce tin minte, era si peste Romanii au talent (ziua de luni).
Deci; nu as da vina pe Survivor. Ci pe acest format. Aceasta "salata". La Chefi la cutite imi plac preselectiile. Aici, cum au fost alesi concurentii ? Pe "***" oare ? Unde sunt preselectiile ?
P.S.
E curios cum Chefi fara limite e sub toate emisiunile Antenei de până acum, inclusiv X Factor. Oare ce nu agreează publicul? Ce părți din emisiune nu convin? Sau e vorba DOAR despre SUPRAPUNEREA cu Survivor? (Că dacă e așa, MAI bine difuzează în toamnă...)
Mile, tu esti ? Dar de Umor Sec ce zici ? Cand era pe primul loc ? Nu este subcultura ? Cand Revelion Negru Dan era pe primul loc nu e tot subcultura ? Cand Nea Marin era lider nu era tot subcultura ? Cand Acces era lider nu era tot subcultura ?
Cred că pe intervalul serialului turcesc, Chefii au fost sub Kanal D și la comercial!