AUDIENŢE DE VARĂ. Românii stau cu ochii lipiţi de televizoare chiar şi când e Las Fierbinţi în reluare. Peste 1,5 milioane de telespectatori a adunat episodul dat aseară, în medie.
Pro TV a mizat joi seară pe Las Fierbinţi şi pe un film, iar Antena 1 a pus la bătaie o ediţie „best of” din iUmor.
Detalii, în continuare:
Pro TV a fost, la fel ca în serile trecute, cea mai urmărită televiziune. Postul din Pache difuza o reluare din Las Fierbinţi şi filmul din 2019 - „În numele legii”. Mai bine de 1,5 milioane de români se uitau la episodul în reluare din Las Fierbinţi.
Cum a stat Antena 1 şi câţi români s-au uitat la iUmor?
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi e urmărit şi-n reluare
Naţional. Fierbinţenii prind la public şi în reluare. Peste 1,5 milioane de români se uitau pe Pro TV, aseară, la nivel naţional.
Luptă strânsă între Kanal D şi Antena 1. Postul Dogan ocupa locul secund, cu 733.000 de privitori pe minut. Pe Antena 1 erau 715.000 de telespectatori pe minut.
Urban. Şi la oraşe a dominat clasamentul Pro TV. Reluarea din Las Fierbinţi atrăgea în faţa televizoarelor 779.000 de români.
Schimbare în ceea ce priveşte locul secund. Antena 1, cu reluarea iUmor, ocupa poziţia a doua cu 407.000 de telespectatori pe minut. La mică distanţă completa podiumul serii Kanal D - 405.000 de privitori pe minut, pe interval.
Comercial. Tinerii s-au uitat şi ei la fierbinţeni. Pro TV era lider detaşat pe intervalul serialului de comedie, cu 262.000 de telespectatori.
Următoarele televiziuni în clasament, pe interval, au fost Antena 1 - locul doi cu 156.000 de privitori şi Kanal D - locul trei cu 105.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.535.000 | 8,7 | 25,5 |
2 | Kanal D | 733.000 | 4,2 | 12,2 |
3 | Antena 1 | 715.000 | 4,1 | 11,9 |
4 | Romania TV | 322.000 | 1,8 | 5,4 |
5 | Antena 3 | 301.000 | 1,7 | 5,0 |
6 | Happy Channel | 220.000 | 1,2 | 3,6 |
7 | TVR 2 | 163.000 | 0,9 | 2,7 |
8 | Pro Cinema | 155.000 | 0,9 | 2,6 |
9 | TVR 1 | 124.000 | 0,7 | 2,1 |
10 | Realitatea Plus | 120.000 | 0,7 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 779.000 | 8,1 | 23,4 |
2 | Antena 1 | 407.000 | 4,3 | 12,2 |
3 | Kanal D | 405.000 | 4,2 | 12,1 |
4 | Antena 3 | 206.000 | 2,2 | 6,2 |
5 | Romania TV | 176.000 | 1,8 | 5,3 |
6 | Happy Channel | 139.000 | 1,5 | 4,2 |
7 | Diva | 87.000 | 0,9 | 2,6 |
8 | TVR 2 | 75.000 | 0,8 | 2,2 |
9 | TVR 1 | 68.000 | 0,7 | 2,1 |
10 | Digi 24 | 62.000 | 0,7 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 262.000 | 6,3 | 28,9 |
2 | Antena 1 | 156.000 | 3,7 | 17,2 |
3 | Kanal D | 105.000 | 2,5 | 11,6 |
4 | Happy Channel | 27.000 | 0,6 | 2,9 |
5 | National TV | 24.000 | 0,6 | 2,7 |
6 | Antena 3 | 23.000 | 0,6 | 2,6 |
7 | Digi 24 | 23.000 | 0,6 | 2,6 |
8 | History | 21.000 | 0,5 | 2,3 |
9 | Romania TV | 18.000 | 0,4 | 1,9 |
10 | DigiSport 1 | 17.000 | 0,4 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Reluarea iUmor a pus Antena 1 pe locul doi
Naţional. Pe intervalul iUmor nu au fost schimbări majore la vârful clasamentului. Doar pe acest segment de public s-a făcut rocada între Kanal D şi Antena 1. Postul Intact depăşea Kanal D pe intervalul iUmor, cu 865.000 de telespectatori.
Cu Las Fierbinţi şi filmul „În numele legii”, Pro TV mai bifa o victorie - 1.230.000 de privitori, pe intervalul iUmor. Cifrele Pro TV au scăzut după finalul episodului din Las Fierbinţi. Podiumul era completat de Kanal D - 666.000 de urmăritori pe acelaşi interval.
Urban. Nici la oraşe n-a performat mai bine reluarea iUmor. Antena 1 se clasa tot pe locul secund, cu 438.000 de telespectatori.
Cea mai urmărită televiziune la oraşe a rămas Pro TV - 612.000 de privitori. Pe trei era Kanal D -322.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii s-au uitat la iUmor, dar nu suficient de mulţi pentru a pune Antena 1 pe primul loc. Postul Intact era a doua staţie TV din clasament, cu 168.000 de telespectatori.
Pe primul loc se clasa Pro TV - 240.000 de privitori, iar Kanal D completa podiumul serii - 81.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.230.000 | 7,0 | 20,5 |
2 | Antena 1 | 865.000 | 4,9 | 14,4 |
3 | Kanal D | 666.000 | 3,8 | 11,1 |
4 | Romania TV | 441.000 | 2,5 | 7,3 |
5 | Antena 3 | 369.000 | 2,1 | 6,1 |
6 | Happy Channel | 171.000 | 1,0 | 2,8 |
7 | Realitatea Plus | 154.000 | 0,9 | 2,6 |
8 | Pro Cinema | 136.000 | 0,8 | 2,3 |
9 | Diva | 115.000 | 0,7 | 1,9 |
10 | TVR 2 | 107.000 | 0,6 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 612.000 | 6,4 | 19,1 |
2 | Antena 1 | 438.000 | 4,6 | 13,7 |
3 | Kanal D | 322.000 | 3,4 | 10,0 |
4 | Antena 3 | 238.000 | 2,5 | 7,4 |
5 | Romania TV | 231.000 | 2,4 | 7,2 |
6 | Happy Channel | 111.000 | 1,2 | 3,5 |
7 | Diva | 89.000 | 0,9 | 2,8 |
8 | Digi 24 | 82.000 | 0,9 | 2,5 |
9 | Realitatea Plus | 80.000 | 0,8 | 2,5 |
10 | Digi Sport 1 | 54.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 240.000 | 5,7 | 25,7 |
2 | Antena 1 | 168.000 | 4,0 | 18,0 |
3 | Kanal D | 81.000 | 1,9 | 8,6 |
4 | Digi 24 | 33.000 | 0,8 | 3,6 |
5 | Antena 3 | 33.000 | 0,8 | 3,5 |
6 | Happy Channel | 28.000 | 0,7 | 3,0 |
7 | Diva | 23.000 | 0,5 | 2,4 |
8 | Digi Sport 1 | 20.000 | 0,5 | 2,1 |
9 | Romania TV | 20.000 | 0,5 | 2,1 |
10 | National TV | 15.000 | 0,4 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii