Scenariul de joia trecută nu s-a mai repetat integral. Prima parte a serii a urmat un traseu previzibil: Las Fierbinţi a fost lider de audienţă, detaşat, fără drept de apel.
Diferenţa vine după finalul Las Fierbinţi. Când a început MasterChef, clasamentul s-a schimbat. Dacă săptămâna trecută pe primul loc era Adela, de data aceasta prima poziţie a fost a serialului turcesc Zuleyha, de pe Kanal D..
În cifre: Las Fierbinţi a sărit, în fiecare minut, de două milioane de telespectatori, cifre de care niciun concurent nu se apropie.
În schimb, MasterChel a fost urmărit de aproape 900.000 de persoane din toată ţara, în timp ce Zuleya a strâns aproape un milion şi jumătate de fani, iar Adela puţin peste un milion.
De notat că pe intervalul MasterChef serialul difuzat de Antena 1 a fost lider doar în rândul tinerilor de la oraşe, publicul comercial, adică.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi şi Master Chef:
Naţional. Las Fierbinţi se menţine lider de audienţă pe toate targeturile, reuşind să strângă în faţa micilor ecrane peste 2,1 milioane de români.
Serialul turcesc Mă numesc Zuleya de la Kanal D s-a clasat pe poziţie secundă, cu aproape 1,5 milioane de fani, iar serialul Adela a poziţionat Antena 1 pe locul trei, cu aproape 1,1 milioane de privitori.
Urban. Clasamentul a rămas neschimbat şi la oraşe: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Las Fierbinţi a strâns în faţa micilor ecrane circa un milion de români (982.000, mai precis), cifre aproape duble faţă de următoarele clasate.
Astfel, pe acelaşi interval cu Las Fierbinţi, Zuleya de la Kanal D a avut 644.000 de fani, iar Adela cu peste 50.000 mai puţini (486.000).
Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi şi-a menţinut poziţia de lider de audienţă şi în rândul tinerilor de la oraşe. Serialul de comedie a strâns 554.000 de români în faţa micilor ecrane.
Adela a trecut de pe trei pe doi, pe acest target, cu 217.000 de telespectatori, depăşind Zuleya, la care s-au uitat 178.000.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.103.000 | 12.0 | 24.0 |
2 | Kanal D | 1.496.000 | 8.5 | 17.1 |
3 | Antena 1 | 1.075.000 | 6.1 | 12.3 |
4 | Romania TV | 383.000 | 2.2 | 4.4 |
5 | Antena 3 | 336.000 | 1.9 | 3.8 |
6 | Antena Stars | 236.000 | 1.3 | 2.7 |
7 | Pro Cinema | 223.000 | 1.3 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 213.000 | 1.2 | 2.4 |
9 | Happy Channel | 178.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | Prima TV | 164.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 982.000 | 10.3 | 22.2 |
2 | Kanal D | 644.000 | 6.8 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 486.000 | 5.1 | 11.0 |
4 | Romania TV | 236.000 | 2.5 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 204.000 | 2.1 | 4.6 |
6 | Antena Stars | 124.000 | 1.3 | 2.8 |
7 | Pro X | 99.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | DigiSport 1 | 91.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | Prima TV | 86.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Happy Channel | 84.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 554.000 | 11.6 | 30.8 |
2 | Antena 1 | 217.000 | 4.5 | 12.1 |
3 | Kanal D | 178.000 | 3.7 | 9.9 |
4 | Romania TV | 70.000 | 1.5 | 3.9 |
5 | Pro X | 50.000 | 1.1 | 2.8 |
6 | Antena Stars | 47.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | Prima TV | 44.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | Antena 3 | 38.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Digi 24 | 37.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Adela sau Masterchef? Niciuna. A câştigat Zuleyha
S-a terminat Las Fierbinţi, s-a dus locul întâi pentru Pro TV. Dacă Las Fierbinţi a adus în faţa televizoarelor peste două milioane de români, din întreaga ţara, emisiunea Master Chef, care a început imediat după serial, nu a mai avut aceeaşi performanţă.
În partea a doua a serii, Pro TV nu a mai condus clasamentul cu emisiunea Master Chef. Show-ul culinar o ocupat locul trei, cu 896.000 de telespectatori, la distanţă de jumătate de milion faţă de Zuleyha care a dus Kanal D pe locul întâi cu o audienţă de 1,4 milioane de persoane.
Serialul Adela a clasat Antena 1 locul doi, cu peste un milion de fani în faţa televizoarelor.
Master Chef nu a fost primul fel nici al celor de la oraşe. Emisiunea s-a clasat pe trei şi a avut 373.000 de telespectatori din mediul urban, în timp ce la Zuleyha s-au uitat aproape 600.000 (595.000, mai precis), poziţionând Kanal D pe primul loc.
Poziţia secundă a fost ocupată de Antena 1, cu puţin peste jumătate de milion de privitori (506.000).
Un clasament diferit pe publicul comercial. Antena 1, cu Adela, a fost pe primul loc pe intervalul Masterchef. Astfel, 245.000 de tineri s-au uitat la Adela, în timp ce Master Chef a avut cu 30.000 mai puţini - o audienţă de 215.000, mai precis, ducând Pro TV pe locul doi.
În rândul publicului comercial, Zuleya şi Kanal D au ocupat locul trei, cu aproape 200.000 de fani (198.000, mai exact).
Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.408.000 | 8.0 | 20.2 |
2 | Antena 1 | 1.085.000 | 6.2 | 15.6 |
3 | Pro TV | 896.000 | 5.1 | 12.9 |
4 | Antena 3 | 397.000 | 2.3 | 5.7 |
5 | Romania TV | 356.000 | 2.0 | 5.1 |
6 | Prima TV | 263.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | Pro Cinema | 198.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 158.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 124.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Pro X | 122.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 595.000 | 6.3 | 16.8 |
2 | Antena 1 | 506.000 | 5.3 | 14.3 |
3 | Pro TV | 373.000 | 3.9 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 221.000 | 2.3 | 6.2 |
5 | Romania TV | 204.000 | 2.1 | 5.8 |
6 | Prima TV | 174.000 | 1.8 | 4.9 |
7 | Pro Cinema | 91.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | Pro X | 82.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | DigiSport 1 | 81.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 71.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 245.000 | 5.1 | 16.6 |
2 | Pro TV | 215.000 | 4.5 | 14.6 |
3 | Kanal D | 198.000 | 4.2 | 13.5 |
4 | Prima TV | 70.000 | 1.5 | 4.7 |
5 | Romania TV | 60.000 | 1.3 | 4.1 |
6 | Pro X | 49.000 | 1.0 | 3.4 |
7 | Antena 3 | 40.000 | 0.8 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.7 | 2.4 |
9 | Pro Cinema | 32.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Digi 24 | 29.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Măcar ASUMĂ-ȚI deciziile editoriale din trecut. Mai ales din cel RECENT. Altfel telespectatorii îți vor da în cap de nu poți duce!!!!