Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au fost cu ochii pe Las Fierbinţi, joi seara. MasterChef, depăşit de Kanal D şi Antena 1

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

Serialul Las Fierbinţi rămâne liderul serii de joi, fără drept de apel. Cu toate acestea, primăvara începe să se simtă şi în audienţe. Cifrele serialului sunt mai mici decât în zilele friguroase. 

Publicitate

Aseară, serialul de comedie care depăşea două milioane de telespectatori, la nivel naţional, în lunile de iarnă, a fost urmărit de 1,7 milioane de telespectatori. 

Mai mult, pe publicul urban, Pro TV şi Kanal D sunt la doar câteva zeci de mii de persoane distanţă: 750.000 de telespectatori pentru Pro TV versus 705.000 la Kanal D. 

Pe intervalul MasterChef, nicio surpriză, Pro TV a fost depăşi şi de Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha, şi de Antena 1, cu serialul Adela. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de joi seara, pe intervalu Las Fierbinţi:

Naţional. Serialul de comedie a fost urmărit de peste 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Locul al doilea a fost al Kanal D, urmărit de 1,5 milioane de persoane, cu serialul Mă numesc Zuleyha. 

Pe acelaşi interval, al serialului Las Fierbinţi, Antena 1 a ocupat poziţia a treia, cu puţin peste un milion de telespectatori. 

Antena 3 era a patra televiziune, cu jumătate de milion de telespectatori din întreaga ţară. 

Urban. Las Fierbinţi a fost urmărit de 755.000 de persoane, de la oraşe. A avt cifre foarte apropiate de locul al doilea, ocupat de Kanal D, care era urmărit de 705.000 de persoane. 

Podiumul este completat de Antena 1, care avea 460.000 de telespectatori. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Fierbinţenii au fost de neoprit şi pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani: 410.000 a fost media Pro TV cu serialul de comedie. Kanal D avea cifre aproape la jumătate, 232.000 de persoane. La fel şi Antena 1, care era urmărită de aproape 200.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV de joi, 7 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.703.000 9.7 20.9
2 Kanal D 1.502.000 8.5 18.4
3 Antena 1 1.031.000 5.9 12.6
4 Antena 3 509.000 2.9 6.2
5 Antena Stars 381.000 2.2 4.7
6 Romania TV 320.000 1.8 3.9
7 Digi 24 175.000 1.0 2.1
8 DigiSport 1 164.000 0.9 2.0
9 Realitatea Plus 144.000 0.8 1.8
10 Pro Cinema 139.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 7 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:230), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 755.000 7.9 18.1
2 Kanal D 705.000 7.4 16.9
3 Antena 1 461.000 4.9 11.1
4 Antena 3 276.000 2.9 6.6
5 Romania TV 204.000 2.1 4.9
6 Antena Stars 189.000 2.0 4.5
7 Digi 24 128.000 1.3 3.1
8 DigiSport 1 115.000 1.2 2.8
9 Happy Channel 93.000 1.0 2.2
10 Realitatea Plus 73.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 7 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

FIELD1 URBAN 21-54 de ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 410.000 8.6 25.2
2 Kanal D 232.000 4.9 14.2
3 Antena 1 193.000 4.1 11.9
4 Digi 24 77.000 1.6 4.7
5 Antena Stars 70.000 1.5 4.3
6 Antena 3 59.000 1.2 3.6
7 DigiSport 1 41.000 0.9 2.5
8 Prima TV 41.000 0.9 2.5
9 TVR 1 34.000 0.7 2.1
10 Romania TV 34.000 0.7 2.1

Pe intervalul MasterChef, Pro TV depăşi de Antena 1 şi de Kanal D

Dacă las Fierbinţi a fost lider fără emoţii, cooking-show-ul MasterChef n-a avut nicio şansă. A fost depăşit la nivel naţional şi la oraşe şi de Kanal D şi de Antena 1. 

Show-ul a „mâncat” bătaie şi pe publicul comercial al Pro TV, 21-54 de ani (Naţional ABCD).

La nivel naţional, MasterChef a fost urmărit de 720.000 de persoane, cu peste un milion mai puţine faţă de serialul Las Fierbinţi. Pro TV a fost depăşit de Kanal D, cu 1,3 milioane de urmăritori pe acelaşi interval, şi de Antena 1, cu 1,1 milioane de telespectatori. 

În mediul urban, Pro TV a fost tot pe trei, la distanţă de primele două televiziuni, Kanal D şi Antena 1. Show-ul Pro TV a avut o medie de 365.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D şi Antena 1 aveau fiecare peste jumătate de milion de telespectatori. 

Pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, Pro TV a reuşit să recupereze, a fost primul, cu o medie de 237.000 de telespectatori, la mică distanţă de locul secund, ocupat de Antena 1. Şi Kanal D a ţinut aproape, cu puţin peste 200.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV de joi, 7 aprilie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.281.000 7.3 19.2
2 Antena 1 1.157.000 6.6 17.3
3 Pro TV 716.000 4.1 10.7
4 Antena 3 474.000 2.7 7.1
5 Romania TV 296.000 1.7 4.4
6 Prima TV 207.000 1.2 3.1
7 Pro Cinema 185.000 1.1 2.8
8 Digi 24 178.000 1.0 2.7
9 Pro Arena 144.000 0.8 2.2
10 Realitatea Plus 141.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 7 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 568.000 6.0 16.8
2 Antena 1 523.000 5.5 15.5
3 Pro TV 365.000 3.8 10.8
4 Antena 3 269.000 2.8 8.0
5 Romania TV 174.000 1.8 5.1
6 Prima TV 116.000 1.2 3.4
7 Pro Arena 111.000 1.2 3.3
8 Digi 24 102.000 1.1 3.0
9 Realitatea Plus 73.000 0.8 2.2
10 National TV 64.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 7 aprilie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 de ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 237.000 5.0 17.1
2 Antena 1 229.000 4.8 16.4
3 Kanal D 202.000 4.2 14.5
4 Digi 24 66.000 1.4 4.8
5 Pro Arena 58.000 1.2 4.1
6 Antena 3 56.000 1.2 4.0
7 Romania TV 42.000 0.9 3.0
8 Prima TV 39.000 0.8 2.8
9 DigiSport 1 37.000 0.8 2.6
10 National TV 28.000 0.6 2.0
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Villy Villy
    În mai se vor termina toate emisiunile din prime time de la ProTV.
  • Mile Mile
    Sabina iar ai apărut, plasatoare de texte plătite, greșit chefi la cuțite nu a început încă postac , o sa va pună la punct
  • jk jk
    Tipic.Fierbintenii sus,Masterchefii jos
    Era interesanta o confruntare directa chefi fara limite-masterchef SAUUU Survivorul sa se fi batut cu "versiunea clasica" a chefilor de pe Antena
  • Mile Mile
    Lucru bun in societate aceste scăderi
  • Flag Flag
    MasterChef sta foarte bine pe comercial iar într-un Clasament cu chefi la citite, master chef ar fi pe primul loc la distanță de chefi la cuțite!
    ProTv cu tinerii, antena cu pensionarii!!!
  • R R
    Mai postați și audiențe din timpul zilei,ar trebui să faceți o rubrică cu audiențe zi,să postați pe intervale din zi ,de exemplu pe intervalul La Măruță-Mireasa sau Ce spun românii -Pretul cel bun, Stirile Pro tv de la 19 -Observator ,Lecțiii de viața -Povești de familie
  • Șerban Șerban
    "Câţi români au fost cu ochii pe Las Fierbinţi, joi seara."

    Cam câți n-au fost cu ochii pe oscaruri.
  • Mile Mile
    Scăderi masive la fierbinteni , dar urmează chefi la cuțite sa ii pună la punct , survivor se clatină , ha ha ha
  • Sabina Sabina
    Las Fierbinți a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 10.8 puncte de rating și 28.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5.6 puncte de rating și 14.8% share. La nivel național, peste 1.7 milioane de români au urmărit serialul, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:58, aproape 1.9 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.

Trimite un comentariu

sus