Audienţe. Vara, cifrele sunt de partea Pro TV. Chiar şi fără meciurile de la Euro, postul din Pache Protopopescu scoate audienţe bune cu reluări din Las Fierbinţi. În schimb, Antena 1 se menţine pe trei cu reluări din Poftiţi la circ la Nea Marin.
Detalii, în continuare:
Pro TV a fost pe primul loc atât pe intervalul Las Fierbinţi, cât şi al filmului „Zona de impact”, cu Bruce Willis şi Sarah Jessica Parker.
Antena 1, la fel ca în serile trecute, s-a clasat pe locul trei, chiar şi sub Kanal D. Postul Intact difuza un episod în reluare din Poftiţi la circ.
De altfel, cifrele modeste scoase de Nea Marin i-au determinat pe cei de la Antena 1 să schimbe grila de săptămâna viitoare. Postul Intact îl înlocuieşte pe Nea Marin cu o reluare din Chefi la cuţite.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, audienţe „fierbinţi” în iulie
Naţional. Românii preferă comedia de pe Pro TV. Un episod în reluare din Las Fierbinţi a avut 1,2 milioane de privitori, aseară.
A doua staţie TV în clasament era Kanal D, cu 1.030.000 de privitori pe minut. Antena 1 ocupa locul al treilea, cu doar 539.000 de urmăritori.
Urban. Şi la oraşe a prins bine Las Fierbinţi. Pro TV era cel mai urmărit post, cu 635.000 de telespectatori pe minut.
Pe locul secund se clasa Kanal D, cu 434.000 de urmăritori pe minut. Postul Dogan difuza un episod din serialul Hercai. Podiumul era completat de Antena 1, cu 260.000 de privitori pe minut.
Comercial. Tinerii au ales comedia de pe Pro TV. Aproximativ 221.000 de români se uitau la serialul Las Fierbinţi, aseară.
Următoarele posturi TV în clasament: Kanal D - 113.000 de privitori şi Antena 1 - 74.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.270.000 | 7,2 | 23,5 |
2 | Kanal D | 1.030.000 | 5,8 | 19,0 |
3 | Antena 1 | 539.000 | 3,1 | 10,0 |
4 | Romania TV | 346.000 | 2,0 | 6,4 |
5 | National TV | 251.000 | 1,4 | 4,6 |
6 | Happy Channel | 234.000 | 1,3 | 4,3 |
7 | Antena 3 | 152.000 | 0,9 | 2,8 |
8 | Diva | 111.000 | 0,6 | 2,1 |
9 | Antena Stars | 101.000 | 0,6 | 1,9 |
10 | TVR 2 | 85.000 | 0,5 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 635.000 | 6,6 | 21,6 |
2 | Kanal D | 434.000 | 4,5 | 14,8 |
3 | Antena 1 | 260.000 | 2,7 | 8,9 |
4 | Romania TV | 220.000 | 2,3 | 7,5 |
5 | Happy Channel | 173.000 | 1,8 | 5,9 |
6 | National TV | 123.000 | 1,3 | 4,2 |
7 | Antena 3 | 96.000 | 1,0 | 3,3 |
8 | TVR 2 | 73.000 | 0,8 | 2,5 |
9 | Diva | 67.000 | 0,7 | 2,3 |
10 | Antena Stars | 58.000 | 0,6 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 221.000 | 5,3 | 28,0 |
2 | Kanal D | 113.000 | 2,7 | 14,4 |
3 | Antena 1 | 74.000 | 1,8 | 9,4 |
4 | Happy Channel | 45.000 | 1,1 | 5,8 |
5 | National TV | 29.000 | 0,7 | 3,7 |
6 | Digi 24 | 23.000 | 0,6 | 3,0 |
7 | Antena Stars | 18.000 | 0,4 | 2,3 |
8 | History | 17.000 | 0,4 | 2,1 |
9 | Diva | 16.000 | 0,4 | 2,0 |
10 | Antena 3 | 16.000 | 0,4 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Poftiţi la circ, poftiţi pe locul trei
Naţional. Antena 1 era doar pe trei cu o reluare din Poftiţi la circ. Doar 661.000 de români se uitau la emisiunea lui Nea Marin.
Cel mai urmărit post TV era tot Pro TV, cu 1.163.000 de privitori. Pe locul secund se clasa Kanal D, cu 1.105.000 de telespectatori.
Urban. Nici la oraşe nu a performat bine Poftiţi la circ. Emisiunea lui Nea Marin punea Antena 1 tot pe trei, cu 302.000 de telespectatori.
Cele mai urmărite posturi: Pro TV - 564.000 de privitori şi Kanal D - 493.000 de urmăritori.
Comercial. Nici pe segmentul tinerilor nu s-a descurcat emisiunea lui Nea Marin. Antena 1 se clasa pe trei, cu 100.000 de privitori.
Pro TV era prima staţie TV în clasament - 216.000 de telespectatori iar Kanal D termina seara pe doi, cu 132.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 iulie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:20-23:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.163.000 | 6,6 | 19,5 |
2 | Kanal D | 1.105.000 | 6,3 | 18,5 |
3 | Antena 1 | 661.000 | 3,7 | 11,1 |
4 | Romania TV | 425.000 | 2,4 | 7,1 |
5 | National TV | 251.000 | 1,4 | 4,2 |
6 | Antena 3 | 210.000 | 1,2 | 3,5 |
7 | Happy Channel | 205.000 | 1,2 | 3,4 |
8 | Pro 2 | 134.000 | 0,8 | 2,2 |
9 | Realitatea Plus | 132.000 | 0,7 | 2,2 |
10 | Diva | 110.000 | 0,6 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 iulie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:20-23:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 564.000 | 5,9 | 18,0 |
2 | Kanal D | 493.000 | 5,1 | 15,8 |
3 | Antena 1 | 302.000 | 3,2 | 9,6 |
4 | Romania TV | 250.000 | 2,6 | 8,0 |
5 | Happy Channel | 149.000 | 1,6 | 4,8 |
6 | Antena 3 | 128.000 | 1,3 | 4,1 |
7 | National TV | 123.000 | 1,3 | 3,9 |
8 | Diva | 71.000 | 0,7 | 2,3 |
9 | Realitatea Plus | 66.000 | 0,7 | 2,1 |
10 | Pro 2 | 65.000 | 0,7 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 iulie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:20-23:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 216.000 | 5,1 | 24,2 |
2 | Kanal D | 132.000 | 3,2 | 14,8 |
3 | Antena 1 | 100.000 | 2,4 | 11,3 |
4 | Happy Channel | 40.000 | 1,0 | 4,5 |
5 | National TV | 34.000 | 0,8 | 3,8 |
6 | Antena Stars | 19.000 | 0,5 | 2,1 |
7 | Digi 24 | 19.000 | 0,4 | 2,1 |
8 | Romania TV | 19.000 | 0,4 | 2,1 |
9 | Antena 3 | 17.000 | 0,4 | 1,9 |
10 | DigiSport 1 | 17.000 | 0,4 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Dar asta e prostia de la Antena 1!!! Ei, în loc să zică "Boda proste!" și să se bucure de acest NOROC CHIOR, preferă să tocească "Chefi la cuțite", asta după ce l-au dat vara trecută în reluare (nu mai știu dacă doar unul sau chiar două sezoane), după ce au dat încă un sezon în toamnă, încă unul în primăvara asta și acum îl tocesc cu încă un sezon...
#PROSTIA SE MAI ȘI PLĂTEȘTE
Asa bine sta, ca deja Antena 1 baga altceva in schimb. Sunt curios ce sezon din Chefi vor băga