Skip to main content

AUDIENŢE Las Fierbinţi. Debut în forţă: Primul episod nou din 2024 a sărit de 2,5 milioane de români. Cifre de aproape trei ori peste Power Couple de pe Antena 1

 
AUDIENŢE Las Fierbinţi. Debut în forţă: Primul episod nou din 2024 a sărit de 2,5 milioane de români. Cifre de aproape trei ori peste Power Couple de pe Antena 1

Audienţe Las Fierbinţi. Primul episod din 2024 al serialului de pe Pro TV a ţinut milioane de români în faţa televizoarelor. Cifrele au fost de aproape trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de emisiunea Power Couple, de pe Antena 1.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Potrivit Pro TV, vârfurile de audienţă ale primului episod Las Fierbinţi au depăşit două milioane şi jumătate de români. De exemplu, la ora 21.15, se uitau la Pro TV aproape 2,6 milioane de români.

Pe targetul comercial al Pro TV, cifrele Las Fierbinţi (ridicate şi în săptămânile de până acum, când au fost reluări) au fost la debutul din 2024 de aproape trei ori mai matri decât locurile următoare.

Pro TV: "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 13.0 puncte de rating şi 33.7% cotă de piaţă, cifre mult mai mari faţă de locul 2 care avea doar 5.1 puncte de audienţă şi 13.2% share."

În cifre absolute, înseamnă aproape 850.000 de telespectatori pe Las Fierbinţi şi 335.000 la Power Couple.

Care a fost situaţia pe celelalte targeturi?

Naţional. La nivelul întregii ţări, în fiecare minut s-au uitat la Las Fierbinţi peste 2,3 milioane de români. În acelaşi timp, la Power Couple, pe Antena 1, erau în jur de 830.000 de telespectatori în faţa televizoarelor. Cota de piaţă Pro TV cu Las Fierbinţi - 30%, faţă de aproape 11% la Antena 1.

Urban. Las Fierbinţi a atras 1,1 milioane de telespectatori de la oraşe. A fost singurul program de marţi peste un milion. La Power Couple au fost până în jumătate de milion de telespectatori.

Comercial. Pe publicul comercial 21-54 de ani de la oraşe, cifrele Las Fierbinţi au sărit de jumătate de milion de telespectatori. În acelaşi timp, pe acest segment, la Antena 1 erau 230.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV marţi, 13 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 2.343.000 de telespectatori (13,4 rating, 30,5% share)

2. Antena 1 - 830.000 (4,8 rtg, 10,8 share)

3. Kanal D - 680.000 (3,9 rtg, 8,8 share)

4. România TV - 405.000

5. Happy Channel - 350.000

Audienţa posturilor TV marţi, 13 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 1.080.000 de telespectatori (10,9 rtg, 25,6 share)

2. Antena 1 - 450.000 (4,5 rtg, 10,8 share)

3. Kanal D - 300.000

4. România TV - 260.000

5. Happy Channel - 220.000

Audienţa posturilor TV marţi, 13 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

1. Pro TV - 525.000 de telespectatori (11,3 rating, 31,8 cotă de piaţă)

2. Antena 1 - 230.000 (5 rtg, 14 share)

3. Kanal D - 85.000

4. Happy Channel - 60.000

5. AMC - 55.000

Audienţa posturilor TV vineri, 9 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD (targetul comercial al Pro TV):

1. Pro TV - 845.000 de telespectatori (13 rating, 33,6 share)

2. Antena 1 - 335.000 (5,1 rtg, 13,3 share)

3. Kanal D - 195.000

4. Happy Channel - 105.000

5. Antena Stars - 80.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Pe intervalul Las Fierbinti nu Românii au talent,corectați
  • MileCelBun MileCelBun
    Ma bucur tare mult ca ati revenit si la audientele ProTV-ului (publicul comercial national Esomar ABCD). Acum se vede diferenta adevarata (peste 300.000) dintre comercialul simplu 21-54 pe care merege DOAR Antena 1 (dintre generalistele marie) si coercialul Pro-ului si a lui Kanal D. Va multumesc pentru asta. Uite ca nu va mai vorbesc de rau.
  • R R
    Vrem audiente tv zilnic . Dati si audientele Survivor de aseara
  • jk jk
    Referitor la articolele despre CNA,cred ca ar fi bune 2 completari:
    -ca Realitatea a luat o scrisoare de atentionare pt depasiri de publicitate(1 minut si ceva)
    -în amenda Romaniei TV au intrat si acuzatii ale Amaliei Bellantoni la adresa sefului ei de post,unde s-a sanctionat tot faptul ca nu a fost sunat acel domn pentru un punct de vedere,aceeasi situatie fiind si legat de fratii Muraru,intr-o emisiune din "calupul" ONG-urilor;și că,săptămâna trecută a vrut CNA să amendeze postul,însă fără succes
  • jk jk
    Surpriza este Happy.Ce au avut de au inregistrat cifre asa bune(peste CNN de Romania apropo)
    P.S.In articol e o mica "nefacuta":pe "targetul Pro" ati pus nu cifrele de aseara,ci cele de vineri,de la Romanii au talent

Trimite un comentariu

sus