Las Fierbinţi a dictat seara de miercuri a publicului de la TV. În schimb, Prinţul Persiei: Nisipurile timpului de la Antena 1 a mers pe "nisipuri mişcătoare" şi a dus postul pe locul trei, la toate categoriile de audienţă, după Zuleya, de la Kanal D.
Serialul Las Fierbinţi a strâns în faţa televizoarelor peste 2,2 milioane de fani din toată ţara, cifre duble şi chiar triple faţă de următoarele clasate.
Antena 1, care programase iniţial pentru miercuri seara premiera unei noi emisiuni, Stand-up Revolution, şi a difuzat în schimb un film, s-a clasat pe locul trei, pe toate segmentele de public.
Astfel, la nivel naţional, aproape 700.000 de oameni s-au uitat la Antena 1, la Prinţul Persiei: Nisipurile timpului cu Jake Gyllenhaal în rol principal. Aceste cifre au fost de două ori mai mici faţă de fanii serialului turcesc Mă numesc Zuleyha, de la Kanal D.
Citeşte şi: Haos în grila Antenei 1. Emisiunea de Stand Up dispare, deşi trebuia să înceapă mâine! Schimbări şi la iUmor şi Chefi fără limite
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor:
Naţional. Pro TV a dominat audienţele miercuri seara cu serialul Las Fierbinţi care nu a iertat nimic, având cifre duble sau chiar triple faţă de următoarele clasate.
Astfel, peste 2,2 milioane de români s-au uitat la serialul de la Pro TV, (2.246.000, mai exact).
Pe acelaşi interval, de la ora 20.30 la 21.30, şi Zuleya de la Kanal D a strâns aproape un milion şi jumătate de fani în faţa televizoarelor, lăsând în urmă Prinţul Persiei, care a avut un public cu 800.000 de persoane mai mic.
În partea a doua a serii, după ora 21.30, când s-a terminat Las Fierbinţi, Zuleya a preluat conducerea clasamentului, cu 1.371.000 de fani pe Kanal D.
Emisiunea Imperiul Leilor a ocupat o poziţie secundă, cu 1.199.000 de telespectatori pe Pro TV, iar Antena 1, cu acelaşi film, a rămas pe trei, cu o audienţă de 515.000 de persoane.
Urban. Las Fierbinţi a fost alegerea numărul unu şi a celor de la oraşe, cu peste 1,1 milioane de telespectatori - dublu faţă de Zuleya de la Kanal D şi de patru ori mai mari faţă de Prinţul Persiei de la Antena 1.
Astfel, 622.000 de fani au ales serialul turcesc Mă numesc Zuleya şi alţi 287.000 s-au uitat la filmul Prinţul Persiei de la Antena 1, care a înlocuit debutul emisiunii Stand-up Revolution.
Cât despre a doua parte a serii, Pro TV a continuat să fie lider, cu 643.000 de români care s-au uitat, în fiecare minut, la Imperiul Leilor. Serialul turcesc s-a clasat pe doi, în minus cu 50.000 de persoane - cu o audienţă de 589.000 de privitori. Iar Prinţul Persiei i-a adus Antenei locul trei, cu 244.000 de telespectatori.
Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a tinerilor de la oraşe, cu o audienţă de 619.000 de persoane. Pe locul doi s-a clasat tot Kanal D, cu 203.000 fani ai serialului turcesc, iar Antena 1 pe trei, cu 146.000 de persoane care s-au uitat la Prinţul Persiei.
Clasamentul a rămas acelaşi şi în partea a doua a serii, în aceeaşi ordine: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Astfel, pe acest segment de public, Imperiul Leilor a câştigat 410.000 de privitori, cifre mai mici decât Las Fierbinţi, Zuleya - 207.000, iar Prinţul Persiei fix aceiaşi 146.000.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.246.000 | 12.8 | 26.3 |
2 | Kanal D | 1.481.000 | 8.4 | 17.4 |
3 | Antena 1 | 664.000 | 3.8 | 7.8 |
4 | Romania TV | 451.000 | 2.6 | 5.3 |
5 | Happy Channel | 320.000 | 1.8 | 3.8 |
6 | Antena Stars | 310.000 | 1.8 | 3.6 |
7 | Antena 3 | 274.000 | 1.6 | 3.2 |
8 | Pro Cinema | 237.000 | 1.3 | 2.8 |
9 | DigiSport 2 | 177.000 | 1.0 | 2.1 |
10 | Realitatea Plus | 168.000 | 1.0 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.129.000 | 11.9 | 26.3 |
2 | Kanal D | 622.000 | 6.5 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 287.000 | 3.0 | 6.7 |
4 | Romania TV | 255.000 | 2.7 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 198.000 | 2.1 | 4.6 |
6 | Happy Channel | 150.000 | 1.6 | 3.5 |
7 | Antena Stars | 138.000 | 1.5 | 3.2 |
8 | DigiSport 2 | 132.000 | 1.4 | 3.1 |
9 | Realitatea Plus | 97.000 | 1.0 | 2.3 |
10 | Pro Cinema | 85.000 | 0.9 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 619.000 | 13.0 | 35.9 |
2 | Kanal D | 203.000 | 4.3 | 11.8 |
3 | Antena 1 | 146.000 | 3.1 | 8.5 |
4 | Antena Stars | 60.000 | 1.3 | 3.5 |
5 | Romania TV | 54.000 | 1.1 | 3.1 |
6 | DigiSport 2 | 44.000 | 0.9 | 2.6 |
7 | Antena 3 | 44.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | TVR 1 | 33.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | National TV | 30.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
După ce s-a terminat Las Fierbinţi, Pro TV a rămas doar cu jumătate de audienţă pe post. Zuleyha a trecut peste Pro TV la nivelul întregii ţări.
La oraşe şi pe publicul comercial, Pro TV şi Imperiul leilor au fost pe primul loc, înainte de serialul turcesc.
Antena 1 a fost constantă şi după 21.30, păstrându-şi poziţia a treia în clasament, pe toate targeturile de audienţă, cu cifre cel puţin la jumătate faţă de primele clasate.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.371.000 | 7.8 | 20.0 |
2 | Pro TV | 1.199.000 | 6.8 | 17.5 |
3 | Antena 1 | 515.000 | 2.9 | 7.5 |
4 | Romania TV | 356.000 | 2.0 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 326.000 | 1.9 | 4.8 |
6 | Antena Stars | 196.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | Prima TV | 189.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 167.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 163.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 162.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 643.000 | 6.8 | 17.9 |
2 | Kanal D | 589.000 | 6.2 | 16.4 |
3 | Antena 1 | 244.000 | 2.6 | 6.8 |
4 | Antena 3 | 235.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Romania TV | 187.000 | 2.0 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 126.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Prima TV | 118.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Antena Stars | 89.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Pro Cinema | 83.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 82.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 410.000 | 8.6 | 26.3 |
2 | Kanal D | 207.000 | 4.3 | 13.3 |
3 | Antena 1 | 146.000 | 3.1 | 9.3 |
4 | DigiSport 1 | 80.000 | 1.7 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 48.000 | 1.0 | 3.1 |
6 | Pro Cinema | 45.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Romania TV | 39.000 | 0.8 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 38.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Prima TV | 36.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | National TV | 25.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Sa te bata turcisme pe comercial...
Dacă ați urmărit cu atenție comunicatul în care anunță achizițiile din Croația de la Praga Vezi că principală platformă de care se vorbește și se pune ca bază este Voyo și voi o va trebui în viitor să fie vehicolul principal ne abandonând zona de televiziune standard dar cu un alt vehicul în față
ceea ce cred că ar mai trebui schimbat sau cel puțin Nu știu eu adăugate suplimentar și alte modalități de plată sau de a face abonament Ăsta este un minus al Voyo față de celălalte platforme Netflix HBO chiar și un parteneriat cu jucătorii mari de cablu ar trebui făcut Gen cum este oferit Netflix în anumite oferte sau HBO Go viitor Max
Cea mai puternica grila din ultimii ani! A dat peste cap concurența care nu mai știe ce sa mai facă sa mai prindă un prim loc. Dar doar 1 e Pro tv, indiferent de câți oameni din interior aduci sa mai furi din audienta! PRO TV dă clasă!