AUDIENŢE. Una sus-una jos pentru Pro TV, în seara de marţi. Las Fierbinţi nu a lăsat nicio şansă Chefilor de pe Antena 1. În schimb, Sunt celebru, scoate-mă de aici, nu a reuşit să menţină decât o parte din audienţa lăsată sus, foarte sus, de Las Fierbinţi.
Cum a stat seara de marţi?
Ca programe, Pro TV a avut Las Fierbinţi şi apoi Sunt Celebru, scoate-mă de aici. Antena a avut Chefi la cuţite toată seara, iar Kanal D un serial turcesc (Aripi Frânte).
Rezultatul, pe scurt:
Las Fierbinţi, cu un nou sezon, mai avea puţin şi atingea două milioane de români media pe minut. Mult în urmă Kanal D (la 700.000 de români distanţă) şi foarte mult în urmă Chefi la cuţite (aproape la jumătate).
Când s-a terminat Las Fierbinţi, s-a "întors roata". Cu Sunt celebru, scoate-mă de aici, audienţa Pro TV a scăzut la jumătate, iar Chefii de pe Antena 1 s-au instalat pe prima poziţie.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii:
1. Las Fierbinţi. Mai mişcă cineva?
NAŢIONAL. Las Fierbinţi scotea audienţe consistente şi cu reluări. Acum, cu episoade noi, cifrele sunt şi mai mari. Media marţi seară: 1,95 milioane de români pe post. Locul doi pentru serialul turcesc de pe Kanal D şi, pe trei, cu puţin peste un milion de telespectatori, Chefi la cuţite de pe Antena 1.
După primele trei locuri, "prăpastia" e adâncă: 350.000 de români la România TV.
URBAN. Dacă pe ţară mai era puţin până la două milioane, la oraşe Las Fierbinţi a fost la un pas de un milion media pe minut. Şi aici, mare diferenţă de locurile doi trei: 300.000 avansul faţă de Kanal D şi 400.000 plusul faţă de Chefi la cuţite.
COMERCIAL. Publicul comercial s-a dus pe Las Fierbinţi: peste jumătate de milion de terlespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe. Aici, pe locul doi au fost Chefii de pe Antena 1. Kanal D, la distanţă, pe locul al treilea.
Audienta posturilor TV marţi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.951.000 | 11 | 24.9 |
2 | Kanal D | 1.280.000 | 7.2 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 1.013.000 | 5.7 | 12.9 |
4 | Romania TV | 351.000 | 2 | 4.5 |
5 | Antena 3 CNN | 259.000 | 1.5 | 3.3 |
6 | Antena Stars | 226.000 | 1.3 | 2.9 |
7 | Happy Channel | 198.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | Pro Cinema | 157.000 | 0.9 | 2 |
9 | TVR 1 | 135.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 131.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 929.000 | 9.8 | 23.4 |
2 | Kanal D | 623.000 | 6.6 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 535.000 | 5.6 | 13.5 |
4 | Romania TV | 202.000 | 2.1 | 5.1 |
5 | Antena 3 CNN | 139.000 | 1.5 | 3.5 |
6 | Happy Channel | 119.000 | 1.3 | 3 |
7 | Antena Stars | 101.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 91.000 | 1 | 2.3 |
9 | Digi 24 | 88.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 78.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 509.000 | 10.8 | 32 |
2 | Antena 1 | 265.000 | 5.6 | 16.7 |
3 | Kanal D | 188.000 | 4 | 11.8 |
4 | Antena Stars | 49.000 | 1 | 3.1 |
5 | Digi 24 | 40.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | DigiSport 1 | 33.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Antena 3 CNN | 31.000 | 0.7 | 2 |
8 | Romania TV | 29.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | Prima TV | 29.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 26.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Sunt celebru, dar nu fac rating. Chefii au luat conducerea
NAŢIONAL. S-a terminat Las Fierbinţi, s-a terminat şi leadershipul. Cu emisiunea Sunt celebru, scoate-mă de aici, Pro TV a rămas fără jumătate din audienţa Las Fierbinţi: 875.000 de români au rămas pe post la emisiune, din cei aproape două milioane la Las Fierbinţi.
Cu aceste cifre, Pro TV a trecut pe locul al treilea, iar Antena 1 a trecut pe primul loc (cu 1,1 milioane de români, cifră apropiată de audienţa pe care o avea pe intersecţia cu Las Fierbinţi).
URBAN. Aceeaşi situaţie şi la oraşe: Pro TV rămâne fără jumătate din audienţă şi cade pe locul al treilea, iar Antena 1 trece pe prima poziţie pe interval. Pe intervalul Sunt celebru, Kanal D a fost pe locul al doilea.
COMERCIAL. Publicul comercial s-a dus tot spre Chefii de pe Antena 1, când pe Pro TV era SUnt celebru, scoate-mă de aici. De data aceasta, Pro TV, cu audienţa - la fel - înjumătăţită, s-a clasat pe locul al doilea.
Ca şi pe intervalul Las Fierbinţi, Kanal D a fost pe poziţia a treia pe publcul comercial 21-54 de ani urban.
Audienta posturilor TV marţi, 4 octombrie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.116.000 | 6.3 | 17.4 |
2 | Kanal D | 1.049.000 | 5.9 | 16.4 |
3 | Pro TV | 876.000 | 4.9 | 13.7 |
4 | Antena 3 CNN | 358.000 | 2 | 5.6 |
5 | Romania TV | 315.000 | 1.8 | 4.9 |
6 | DigiSport 1 | 228.000 | 1.3 | 3.6 |
7 | Prima TV | 189.000 | 1.1 | 3 |
8 | Pro Cinema | 168.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | Happy Channel | 152.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Digi 24 | 140.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 4 octombrie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 692.000 | 7.3 | 19.9 |
2 | Kanal D | 479.000 | 5 | 13.8 |
3 | Pro TV | 429.000 | 4.5 | 12.3 |
4 | Romania TV | 225.000 | 2.4 | 6.4 |
5 | Antena 3 CNN | 174.000 | 1.8 | 5 |
6 | DigiSport 1 | 159.000 | 1.7 | 4.6 |
7 | Digi 24 | 105.000 | 1.1 | 3 |
8 | Prima TV | 101.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | Pro Cinema | 88.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Diva | 83.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 4 octombrie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 396.000 | 8.4 | 26.5 |
2 | Pro TV | 228.000 | 4.8 | 15.3 |
3 | Kanal D | 145.000 | 3.1 | 9.7 |
4 | DigiSport 1 | 83.000 | 1.8 | 5.6 |
5 | Digi 24 | 50.000 | 1.1 | 3.4 |
6 | Pro Cinema | 47.000 | 1 | 3.2 |
7 | Romania TV | 42.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | Prima TV | 38.000 | 0.8 | 2.6 |
9 | Antena 3 CNN | 37.000 | 0.8 | 2.5 |
10 | AMC | 30.000 | 0.6 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro