Skip to main content

AUDIENŢE. Şi-n premieră, şi-n reluare, Las Fierbinţi face rating mare. Survivor a recuperat după ce s-a terminat serialul Pro TV

 
AUDIENŢE. Şi-n premieră, şi-n reluare, Las Fierbinţi face rating mare. Survivor a recuperat după ce s-a terminat serialul Pro TV
AUDIENŢE. Aventurile lui Bobiţă, Celentano, Firicel şi Dorel fac rating mare şi-n reluare. Din nou, Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor cu un episod redifuzat. 
Publicitate
 
 

 
De celaltă parte, al doilea cel mai urmărit program al serii a fost Survivor. Deşi n-a avut atât de multă priză la tineri, show-ul prezentat de Daniel Pavel a fost urmărit intens la oraşe şi în ţară. 
 
Kanal D, cu Survivor, a recuperat mai ales la finalul serialului de comedie de la Pro TV. Cu toate acestea, Pro TV a fost lider la tineri atât pe interval Las Fierbinţi, cât şi pe tot parcursul show-ului filmat în Republica Dominicană. 
 
Ca în majoritatea serilor de joi, din această primăvară, Antena 1 s-a clasat pe locul trei cu serialul Adela. De notat că diferenţa dintre locul trei şi primele două clasate (pe intervalul Adela, 20:30-22:35) nu a fost la fel de mare ca în cazul intervalelor Las Fierbinţi şi Survivor. 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25):

1. Câţi români a adunat Las Fierbinţi la TV?

Naţional. Situaţia din clasament a fost clară, când vorbim de Las Fierbinţi: serialul a fost cel mai urmărit program al serii. Aproape 1,5 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la episodul redifuzat din serialul cu Celentano, Firicel şi Bobiţă. 
 
În acelaşi timp, cu aproape 1,4 milioane de telespectatori, Kanal D se clasa pe locul doi. 
 
La distanţă considerabilă, pe trei, Antena 1 a adunat aproape 1,1 milioane de persoane pe intervalul Las Fierbinţi, care a coincis cu debutul episodului din Adela. 
 
Urban. Diferenţa dintre primele două locuri s-a mai redus la oraşe, însă tot Pro TV a rămas lider. A înregistrat o medie de 730.000 de telespectatori pe minut. 
 
Următorul post clasat a fost Kanal D, cu aproximativ 700.000 de telespectatori în fiecare minut, pe acelaşi interval. 
 
Cu aproape jumătate de milion de persoane în medie, pe intervalul Las Fierbinţi, Antena 1 a ocupat locul trei. 
 
Comercial. Peste 300.000 de tineri s-au uitat la serialul de comedie Las Fierbinţi şi au pus Pro TV pe primul loc în top. De pe doi, Kanal D a numărat peste 230.000 de persoane, iar Antena 1, de pe trei, a înregistrat o medie de 205.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV joi, 10 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.479.000 8.4 20.3
2 Kanal D 1.385.000 7.8 19.0
3 Antena 1 1.092.000 6.2 15.0
4 Romania TV 403.000 2.3 5.5
5 Antena 3 279.000 1.6 3.8
6 Prima TV 221.000 1.2 3.0
7 Happy Channel 166.000 0.9 2.3
8 Eurosport 1 136.000 0.8 1.9
9 TVR 1 134.000 0.8 1.8
10 Digi 24 127.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 10 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 730.000 7.6 19.2
2 Kanal D 705.000 7.4 18.5
3 Antena 1 487.000 5.1 12.8
4 Romania TV 240.000 2.5 6.3
5 Antena 3 206.000 2.2 5.4
6 Eurosport 1 129.000 1.3 3.4
7 Happy Channel 103.000 1.1 2.7
8 Diva 83.000 0.9 2.2
9 Digi 24 80.000 0.8 2.1
10 Prima TV 70.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV  joi, 10 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 302.000 7.2 27.1
2 Kanal D 237.000 5.6 21.2
3 Antena 1 205.000 4.9 18.4
4 Digi 24 30.000 0.7 2.7
5 Eurosport 1 29.000 0.7 2.6
6 Diva 23.000 0.5 2.1
7 Prima TV 15.000 0.3 1.3
8 TVR 1 14.000 0.3 1.2
9 Pro X 13.000 0.3 1.2
10 AXN 12.000 0.3 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Kanal D primul în ţară şi la oraşe cu Survivor. Pro TV, lider la tineri

Naţional. Kanal D şi-a adjudecat primul loc în ţară, cu Survivor. A recuperat mai ales după ce s-a terminat Las Fierbinţi. În medie, show-ul prezentat de Daniel Pavel a fost urmărit de peste 1,33 milioane de telespectatori pe minut. 

Pe acelaşi interval, locul secund a aparţinut Pro TV, care a numărat o medie de 1,27 milioane de persoane în fiecare minut. 

Locul trei, când la TV era Survivor, a fost ocupat de Antena 1, cu o medie de aproape 950.000 de privitori. 

Urban. Survivor a avut priză şi la oraşe, unde a fost urmărit de peste 650.000 oameni în fiecare minut. Cu o audienţe de 580.000 de telespectatori pe minut, Pro TV s-a clasat pe locul doi. 
 
Nu în ultimul rând, de pe locul trei, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 420.000 de persoane. 
 
Comercial. Deşi cifrele au fost apropiate, Pro TV a fost în avantaj pe segmentul tânăr. Kanal D, cu Survivor, a fost devansat de Pro TV. 
 
Pe doi la tineri, show-ul postului Dogan a scos o audienţă medie de aproxiamativ 230.000 de telespectatori tineri. În acelaşi timp, din poziţia de lider, Pro TV înregistrat o medie de 250.000 de persoane.
 
Podiumul a fost completat de Antena 1, care a numărat 170.000 de telespectatori tineri pe minut. 

Audienta posturilor TV joi, 10 iunie, pe intervalul Survivor (20:00-23:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.332.000 7.5 19.7
2 Pro TV 1.271.000 7.2 18.8
3 Antena 1 944.000 5.3 14.0
4 Romania TV 413.000 2.3 6.1
5 Antena 3 309.000 1.7 4.6
6 Prima TV 218.000 1.2 3.2
7 Happy Channel 148.000 0.8 2.2
8 Realitatea Plus 115.000 0.7 1.7
9 Digi 24 112.000 0.6 1.7
10 Pro 2 107.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 10 iunie, pe intervalul Survivor (20:00-23:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 653.000 6.8 18.6
2 Pro TV 581.000 6.1 16.6
3 Antena 1 419.000 4.4 11.9
4 Romania TV 220.000 2.3 6.3
5 Antena 3 213.000 2.2 6.1
6 Prima TV 105.000 1.1 3.0
7 Happy Channel 86.000 0.9 2.5
8 Digi 24 77.000 0.8 2.2
9 Diva 76.000 0.8 2.2
10 TVR 2 60.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 10 iunie, pe intervalul Survivor (20:00-23:55), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 248.000 5.9 22.7
2 Kanal D 231.000 5.5 21.2
3 Antena 1 172.000 4.1 15.8
4 Digi 24 29.000 0.7 2.6
5 Prima TV 26.000 0.6 2.4
6 Diva 22.000 0.5 2.0
7 Romania TV 21.000 0.5 1.9
8 Pro 2 16.000 0.4 1.5
9 Antena 3 15.000 0.3 1.3
10 TVR 1 14.000 0.3 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Francezul Francezul
    Sa nu uitam sa mentionam ca ieri Pro TV lider detasat in prime-time si absolut pe toata ziua cu 21.5% share comercial. Antenuta locul 2 cu doar 16.2%.
  • Francezul Francezul
    Inseamna ca meciurile nu fac rating mare ca în 2016 ca a scăzut consumul poate se fac de ras sub chefi ha ha ha

    Si Bucatarii Zero s-au facut de ras. Ha ha ha ! Bucatarii Prajiti sub Fierbinti, sub Talente. Chiar si sub Survivor.
    A scazut consumul. Dar tot o sa stearga pe jos cu Antenuta ta. Dublu in fiecare zi; chiar si triplu. Ha ha ha !
  • Mile Mile
    Postaca mică și care e marea stire ha
  • R R
    Trebuia sa dati pe intervalul "Adela" nu pe cel al reluarii Las Fierbinți
  • Sabina Sabina
    Lora a plecat de la Vorbește Lumea pentru a se dedica proiectelor muzicale .De luni Cove va avea o nouă colegă.
  • Mile Mile
    Inseamna ca meciurile nu fac rating mare ca în 2016 ca a scăzut consumul poate se fac de ras sub chefi ha ha ha

Trimite un comentariu

sus